• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
18

پلمب مرکز زیبایی که دختر ۱۹ ساله اهوازی درآن به کما رفت

  • کد خبر : 39092
  • 11 نوامبر 2021 - 12:21
پلمب مرکز زیبایی که دختر ۱۹ ساله اهوازی درآن به کما رفت

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهوازدر این رابطه اعلام کرده است مرکزی که این دختر ۱۹ ساله اهوازی در آن به کما رفته، شناسایی شده است و توسط پلیس اماکن و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز پلمب شده است و اقدامات قانونی در مورد این موضوع در حال پیگیری است.

مراکز غیر مجازاستان خوزستان مرتبا از طرف اداره نظارت بر درمان شناسایی می‌شوند. اقدامات قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ که متشکل از سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی است، در خصوص این مراکز انجام می‌شود و مرتبا مورد رصد قرار می‌گیرند و موارد غیرقانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

نخبه اهوازی قربانی عمل زیبایی

شنبه همین هفته دختر ۱۹ ساله اهوازی که موفق به کسب رتبه ۷۰ کنکور سراسری شده بود ، برای انجام عمل زیبایی به کلینیکی در اهواز مراجعه کرده بود و به دنبال تزریق دارو توسط افراد غیرمتخصص دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از چندین بار CPR تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند. و دچارمرگ مغزی شده است و هم اکنون در کما بسر میبرد.

 

این مطلب را از دست ندهید. ماجرای مرگ مشکوک زن پس از لیزرتراپی

دختر ۱۹ ساله نخبه اهوازی علائم امیدوارکننده‌ای نداشته است

مدیر بیمارستان امام خمینی اهواز در مورد آخرین وضعیت این دختر جوان، گفت: این بیمار به بخش ICU منتقل شده و در این سه روزی که در این بیمارستان بستری است، هیچ گونه علائم امیدوارکننده‌ای نداشته است. همه اقدامات برای بیمار انجام شده و متخصصان نورولوژی نیز بیمار را ویزیت کرده‌اند اما فعلا هیچ نشانه امیدوارکننده‌ای برای بقای بیمار نداشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.