• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
25

آزارواذیت ۷ زن توسط ۲ شرور در حاشیه اتوبان های تهران

  • کد خبر : 39095
  • 11 نوامبر 2021 - 14:02
آزارواذیت 7 زن توسط 2 شرور در حاشیه اتوبان های تهران

دو مرد شرور در بزرگراه‌های شلوغ تهران به آزارواذیت ۷ زن پرداختند . آنها خودروی زنان تنها را متوقف کرده و پس از پیاده کردن آنها در فضای سبز حاشیه بزرگراه های تهران به آنها تجاوز کرده‌اند.

تعرض به زنان درحاشیه اتوبان های تهران

همه شاکی‌ها در تحقیقات پلیسی گفتند در حالی که تنها سوار بر خودروهایشان در حال رانندگی در بزرگراه‌های شلوغ تهران بودند دو موتورسوار به بهانه‌ای خودروی آنها را متوقف کرده و پس از پیاده کردن آنها در فضای سبز حاشیه بزرگراه به آنها تعرض کرده‌اند. قربانیان این حادثه زنانی بودند که یا به تازگی رانندگی یاد گرفته یا خودرو خریده بودند.

دستگیری متهمان تعرض به زنان در اتوبان

به این دلیل که پلاک موتورسیکلت مذکور قابل خواندن نبوده است شاکیان نتوانستند پلاک موتورسیکلت را ببینند و به همین دلیل پلیس نتوانست متهمان را شناسایی کند وبا به کارگیری گشت‌های نامحسوس در بزرگراه‌های شهر تلاش به شناسایی متهمان کردند.

تا اینکه مدتی پیش فردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری زن جوانی با دو مرد موتورسوار در حاشیه اتوبانی در شرق تهران خبر داد و گفت که با کمک رهگذران توانسته‌اند یکی از متهمان را دستگیر کنند.

مأموران به محل اعزام شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند مرد موتورسوار یکی از همان دو متهم پرونده تعرض به زنان است.

با انتقال متهم به دادسرا و تشکیل پرونده تحقیقات برای دستگیری نفر دوم نیز آغاز و در کمتر از چند روز همدست وی نیز شناسایی و بازداشت شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به آزارواذیت ۷ زن

سرانجام صبح دیروز پرونده متهمان برای تحقیق و رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

هفت زن شاکی پرونده متهمان را شناسایی کردند و در جلسه دادگاه  ماجرا را شرح دادند.

یکی از شاکی‌ها که از دست متهمان نجات پیدا کرده بود و موجب دستگیری متهم شده بود توضیح داد: من در اتوبان در حال رانندگی بودم که موتورسواری به من نزدیک شد آنها گفتند ماشینم در حال آتش گرفتن است.

من که خیلی ترسیده بودم کنار گاردریل توقف کردم آنها گفتند از ماشین دور شوم و به فضای سبز کنار اتوبان بروم و من که خیلی ترسیده بودم به سمت فضای سبز آنها به سراغم آمدند و قصد داشتند به من تجاوز کنند و من خیلی مقاومت کردم وبا داد و فریاد من دو رهگذر متوجه شدند و به کمکم آمدند و یکی از متهمان را دستگیر کردند.

یکی‌ دیگر از زنان شاکی‌ این پرونده گفت: چند وقت پیش یک ماشین شخصی خریدم تا با ماشین به محل کارم رفت وآمد کنم.

در آخرین روزهای سال ۹۸ که خیابان‌ها خیلی شلوغ بود از سر کار برمی‌گشتم در اتوبان همت دو موتورسوار به من نزدیک شدند و گفتند ماشینم دود می‌کند و آتش گرفته است.

من هم خیلی ترسیدم آنها با هدایت دست من را به سمت گاردریل هدایت کردند تا کمک کنند وقتی از ماشین پیاده شدم گفتند به فضای سبز برو چون ممکن است ماشین منفجر شود اما وقتی وارد محوطه حاشیه اتوبان شدم من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و فرار کردند.

خودم را به کلانتری رساندم و بعد هم به پزشکی قانونی فرستاده شدم که تعرض به من مورد تأیید قرار گرفت.من تقاضای مجازات آنها دارم و از آن روز زندگی ام نابود شده است.

وقتی متهم اول در جایگاه قرارگرفت گفت: این زن دروغ می‌گوید من اصلاً تا حالا او را ندیده‌ام اعترافاتی که در اداره آگاهی و دادسرا داشته‌ام مربوط به ۶ زن دیگر بود. شاید دوستم به این زن تعرض کرده باشد.

یکی از متهمان آزارواذیت ۷ زن تحصیلکرده و متأهل است !

یکی از متهمان ۳۲ ساله و تحصیلکرده است و در یک آزمایشگاه پزشکی کار می‌کند متأهل است و زنی جوان و زیبا و نوزادی ۱۰ ماهه دارد پدر و مادرش هم افراد محترمی هستند.

بعد از پایان دفاعیات این متهم زمان جلسه دادگاه به پایان رسید و رسیدگی به اتهامات همدست او به جلسه بعد موکول شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.