• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
27

ازدواج ساشا سبحانی با سوپر مدل لهستانی

  • کد خبر : 39247
  • 21 نوامبر 2021 - 11:52
ازدواج ساشا سبحانی با سوپر مدل لهستانی

ساشا سبحانی آقازاده وشاخ اینستاگرامی گفته است که با مدل معروف لهستانی قرار است ازدواج کند .

او به داشتن روابط بسیار زیاد با دختران مختلف مشهور است و ازدواج او بعید به نظر می رسید.

ازدواج ساشا سبحانی

او با دنیا جهانبخت و چند شاخ اینستاگرامی دیگر هم رابطه  داشته است. و فعلا فقط اعلام کرده است که با مدل معروف لهستانی قرار است ازدواج کند و تصاویری از عروسی او منتشر نشده است.

نخستین ویدئویی که از این آقازاده در صفحات مجازی منتشر شده بود، اومردم را با لحنی زننده و توهین آمیز مورد خطاب قرار داده بود.

او هر بار با انتشار فیلم و عکسی تازه در صفحه اینستاگرام خود یکی از از بازیگران و سلبریتی‌ها را مورد خطاب قرار می‌داد و با لحنی اهانت‌آمیز به آن‌‎ها بی‌حرمتی می‌کرد و به گفته خودش سعی در افشاگری علیه آن‌ها داشت.

او در آخرین اقدام خود با خوردن مشروب در شام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) و انتشار فیلم و تصاویر مستهجن، اسلام را مورد اهانت قرار داد و از طرف کاربران فضای مجازی با واکنش‌ها و برخوردهای تندی مواجه شد.

بیوگرافی ساشا سبحانی

او متولد ۱۳۶۷ در تهران است. محمدرضا سبحانی معروف به ساشا فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد است.

پدرش مدیر کل اسبق آمریکای لاتین و غرب آسیای وزارت امور خارجه است و در ۴ سال در دوره خاتمی و یک سال در دوره احمدی نژاد سفیر ایران در ونزوئلا بود.

ساشا فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد که حالا از طریق سایت های شرط بندی و زندگی لاکچری ای معروف است.

نام ساشا سبحانی اولین با در سال ۹۱ با خبری بعنوان قتل سر زبان ها افتاد که ماجرا درگیری دو نفر در پارتی شبانه این آقازاده بود.

در نهایت با فوت یکی از طرفین دعوا ، ساشا مدتی دستگیر و روانه بازداشت شد اما بخاطر عدم نقش وی در قتل پس از مدتی آزاد شد.

ماجرای زندگی لاکچری

انتشار عکس های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس هایی از کربلا ، و مکه سوریه با عکس های شراب ، روابط غیر اخلاقی ، کشتی شخصی و ماشین های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.

ساشا اما خود می گوید کسانی که دوستان نزدیک من هستند می‌ دانند که من از ۱۵ سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ ام.

جنجال با شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر در گفتگویی که سال ۹۷ انجام داد بدون نام برد از ساشا با لفظ بی لیاقت از او یاد کرد که پول باباشو نرو میبرند و خارج از کشور خرج می کنند.

ساشا ساعاتی بعد به خانم بازیگر هشدار داد سرش تو کار خودش باشد در غیر اینصورت خاطرات او قبل از ازدواج در کردان را افشاگری می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.