• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19

جزئیات محکومیت مدیرعامل وب سایت دیوار

  • کد خبر : 39382
  • 29 نوامبر 2021 - 10:21
محکومیت مدیرعامل وب سایت دیوار

مدتی قبل خبری دستگیری مدیر عامل دیوار منتشر شد و اکنون خبرها حاکی از این است که محکومیت مدیرعامل وب سایت دیوار به حبس قطعی محکوم گردیده است.

اتهام او فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن فروش است.

ماجرای حکم حبس مدیرعامل دیوار چیست؟

او در رشته‌ توییتی که درباره حکم زندان خودش منتشر کرده است، با انتقاد از حکم صادرشده نوشته است « آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای مجرمانه نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند».

اشکان میرآرمندهی مدیر سایت دیوارگفته است مدت ۱۲ ساعت بازداشت بوده و با وثیقه یک میلیارد و یکصد میلیون تومانی آزاد شده است.

او در گفت‌وگویی در کلاب هاوس گفته بود که این پرونده به انتشار یک آگهی در سایت دیوار باز می‌گردد و قاضی علاوه بر محکومیت آگهی‌دهندگان، سایت دیوار را نیز مجرم شناخته است.

آگهی کفش جلوباز دیوار

سال گذشته خبرگزاری فارس درباره آگهی در دیوار نوشت :اگهی که مربوط به فروش یک کفش جلوباز و استفاده از عبارت‌های خاص در تبلیغ است و در واقع خدمات (تن فروشی) را به‌صورت پنهانی ارائه می هند.

اطلاعیه سایت دیوار درباره محکومیت مدیر این وب سایت

وب‌سایت دیوار طی اطلاعیه‌ای در اعتراض به حکم محکومیت مدیر سایت ، نوشته است این وب‌سایت «امکان بررسی انگیزه، سوءنیت و سابقه احتمالی» ۴۴ میلیون کاربری که از این وب‌سایت استفاده کرده‌اند را ندارد و «صدور این رای لطمات غیرقابل جبرانی به صنعت کسب‌وکارهای اینترنتی خواهد زد».

این وب‌سایت با درخواست نقض این حکم از سوی «بالاترین سطح دستگاه قضایی»، نوشته است: «بخش بزرگی از کسب‌وکارهای اینترنتی به صورت پلتفرمی عمل می‌کنند و این حکم می‌تواند هشداری برای همه فعالان صنعت باشد».

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39382

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.