• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
31

سورپرایز تولد بهاره رهنما بدون حاجی

  • کد خبر : 39476
  • 05 دسامبر 2021 - 11:25

عکسهای سورپرایز تولد بهاره رهنما در اینستاگرامش منتشر شد او که از نظر خودش بازیگر خود ساخته ای است و از نگاه کاربران شاخ است که هر چند وقت یکبار وارد حاشیه جدیدی می شود.او که هر جا می رود عکس های عاشقانه اش با حاجی را منتشر می کند مدتی است خبری از او در عکسهایش نیست و در سفر ترکیه اش هم او را همراهی نکرده است و شک و شبه هایی برای طلاق این زوج وجود دارد.

سورپرایز تولد بهاره رهنما بدون حاجی

سورپرایز تولد بهاره رهنما

بهاره رهنما که متولد آذر است به تازگی وارد ۴۸ سالگی شده استو تا چند روز پیش در ترکیه بود بعد از اینکه چند بار در ترکیه توسط دوستانش سورپرایز شد وقتی بازگشت با سورپرایز خانواده اش مواجه شد!

کرگدن کادوی بهاره رهنما

در این سورپرایز پریا قاسم خانی دختر بهاره که در اتریش زندگی می کند برای تولد مادرش ایران آمده است و یک هدیه عجیب و غریب هم به مادر جان هدیه کرد. ، هدیه اوبه مادرش یک مجسمه کرگدن بود و مادرش را خیلی قوی و محکم خطاب کرد.و احتمالا کرگدن را هم نمادی از همین موضوع دانسته!

کیک تولد بهاره رهنما

مورد دیگری که در این سورپرایز تولد از طرف کاربران خیلی مسخره شد کیک تولد این بازیگر پولدار بود که سفارشی هم درست شده بود و حتی تبلیغ پیجش را هم کردند اما به گفته کاربران از کیک های سرکوچه ای هم بدتر است و باید به حرف ها و تبلیغات ایشان باید شک کرد!

البته به گفته خودش با همین پول ها و درآمدها به اینجا رسید و خود را در جایگاه دست و پا داران دانست و مردم را بی دست و پا خواند که حواشی زیادی را در پی داشت.

سورپرایز تولد بهاره رهنما بدون حاجی

بهاره رهنما با شلوار گورخری در تولد

در این تولد سورپرایز بهاره رهنما با شلوار گورخری ای که پوشیده بود ظاهر شد و از همه مهمترحاجی چرا در این سورپرایز تولد نیست؟!و بهاره رهنما از سوی حاجی جانش تولد که هیچ کادوای هم دریافت نکرده است!

البته به تازگی حرف و حدیث هایی از طلاق این زوج عاشق شنیده می شود اما هنوز از سوی خودشان تایید و یا تکذیب نشده است.

نکته جالب تر اینکه همسر بهاره رهنما برای دوست عزیزش استوری تبریک گذاشت اما برای همسرش خیر.

مورد دیگر که کاربران را متعجب کرد این بود که همین دو بهاره رهنما برای تولد همسرش امیرخسرو عباسی تولدی آنچنانی گرفت و پست و کپشنی خفن تر منتشر کرد اما حاجی هیچ حتی یک استوری خشک و خالی!

البته بهاره رهنما همسرش حاجی را آنفالو کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.