• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
21

واکنش تند ریحانه پارسا به گشت ارشاد ۳ / با من پول پارو می کنید !

  • کد خبر : 39535
  • 08 دسامبر 2021 - 12:46
واکنش تند ریحانه پارسا به گشت ارشاد 3 / با من پول پارو می کنید !

ریحانه پارسا با انتشاریک استوری در اینستاگرامش از طرفدارانش خواست که به خاطر حضور او فیلم گشت ارشاد ۳ را نبینند!

ریحانه پارسا که با سریال پدر مشهور و با مهاجرت به ترکیه و ایجاد حواشی زیاد در فضای مجازی شهرتش بیشتر شد با انتشار یک استوری عوامل گشت ارشاد ۳ را زیر سوال برد.

فیلم گشت‌ ارشاد ۳ اکنون  بدون وجود هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده است و به فروش بالایی هم رسیده است .

ریحانه پارسا که به‌تازگی بازی در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است چندی قبل به تعریف و تمجید از سعید سهیلی پرداخته بود و گفته بود اگر فقط یک مرد در سینمای ایران باشد او کسی نیست جز آقاسعید خا سهیلی اما حالا با دیدن موفقیت و فروش این فیلم به یکباره نظرش کاملاعوض شد!

استوری واکنش تند ریحانه پارسا به گشت ارشاد ۳

ریحانه دیروز استوری را منتشر کرد و از عوامل گشت ارشاد سه علی الخصوص تهیه کننده اش محمد شایسته انتقاد کرد و نوشت: اون فیلیمی که همه جا از فروش بالاش صحبته و هنوز دستمزد قرارداد منو نداده من توقعی از سود فروش ندارم …یک درصد اگه به خاطر حضور من دارید می رید فیلم رو ببینید بدونید که هیچی از اون فیلم به من نمی رسه…حتی حق خودم…بعد این آقا (محمد شایسته) داره پول پارو می کنه….

فیلم گشت ارشاد ۳

گشت ارشاد ۳، نام جدیدترین فیلم سینمایی سعید سهیلی می باشد که از روز ۲۶ آبان ۱۴۰۰ آغاز به اکران کرده است. یک فیلم طنز و کمدی که توانست از همان روز نخست، با ثبت رقم ۵۵۰ میلیون تومان، رکورد فروش افتتاحیه در دوران کرونا را بشکند. این روند در روزهای بعد نیز ادامه داشت، تا جایی که پس از سه روز اکران به فروش ۳ میلیارد تومانی رسید.

حسن و عطا پس از سال ها به ایران برمی گردند. آن ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ ها می‌ پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آن ها را رها نمی‌ کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌ گیرند.

اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌ دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌ کند رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می‌ شوند و زمین‌ دار بزرگ تصمیم می‌ گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آن ها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌ دهد که هر سه آن ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌ کند.

در این فیلم برای خنداندن تماشاگر، به خط قرمزها هم متوسل شده اند از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی‌اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌رفتن عباس را فراهم می‌کند.

در فیلم گشت ۳، امیر جعفری , ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , ریحانه پارسا , بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و… حضور دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.