• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
17

ایلان ماسک اعلام کرد در فکر کناره گیری از شغلش است

  • کد خبر : 39562
  • 11 دسامبر 2021 - 10:54
ایلان ماسک اعلام کرد در فکر کناره گیری از شغلش است

ثروتمندترین مرد جهان روز ۱۰ دسامبر در توییتی نوشت، ایلان ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا (TSLA.O) “به این فکر می کند” شغل خود را ترک کند و به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.

ایلان ماسک اعلام کرد در فکر کناره گیری از شغلش است

ماسک در توئیت خود بدون اشاره به جزئیات گفت: «به ترک شغلم و تبدیل شدن به یک ینفلوئنسر تمام وقت فکر می کنم.

هنوز مشخص نیست که ماسک، یکی از کاربران پرکار پلت فرم رسانه های اجتماعی، در مورد کناره گیری از نقش های خود جدی است یا خیر.

ماسک که همچنین موسس و مدیر عامل شرکت موشکی SpaceX است و رهبری استارت‌آپ تراشه‌های مغزی Neuralink و شرکت زیرساختی The Boring Company را بر عهده دارد، طی یک کنفرانس تلفنی در ژانویه گفت که انتظار دارد «چند سال» مدیرعامل تسلا باشد.

می خواهم کمی وقت آزاد بیشتری داشته باشم

“خوب خواهد بود که در مقابل کار کردن در روز و شب، از زمانی که از خواب بیدار می شوم تا زمانی که ۷ روز در هفته به خواب می روم، کمی وقت آزاد بیشتری داشته باشم. “

فروش ۱۰ درصد از سهام تسلا

ماه گذشته، او از دنبال کنندگان خود در توییتر پرسید که آیا باید ۱۰ درصد از سهام خود را در این تسلا بفروشد، که اکثریت با آن موافقت کردند. او از آن زمان تاکنون سهامی به ارزش نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار فروخته است.

به گفته وکلا، این میلیاردر به دلیل شوخی های توییتری و تعاملات پر جنب و جوش با دنبال کنندگانش که در گذشته سوالات نظارتی و حاکمیت شرکتی را ایجاد کرده است، شناخته شده است.

جریمه ایلان ماسک برای توییت هایش

ماسک در سال ۲۰۱۸ توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل ارسال توییت به مبلغ ۲۰ میلیون دلار جریمه شد و مجبور شد از سمت خود کناره گیری کند.

هوارد فیشر، یکی از شرکای شرکت حقوقی موزس اند سینگر، گفت که او شک دارد که توییت‌های اخیر ماسک قوانینی را نقض کند زیرا خیلی مبهم هستند.

وی افزود: من فکر می‌کنم که نظرات ماسک در شبکه‌های اجتماعی در مقایسه با سایر مدیران با تخفیف قابل‌توجهی از سوی بازار مواجه است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.