• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
20

برخورد دو قطار و خروج متروی کرج تهران از ریل / ۲۲ نفر مصدوم شدند + عکس

  • کد خبر : 39696
  • 22 دسامبر 2021 - 9:42
برخورد دو قطار و خروج متروی کرج تهران از ریل / ۲۲ نفر مصدوم شدند + عکس

خروج متروی کرج تهران از ریل باعث مصدوم شدن ۲۲ شد این قطار ساعت ٧:٠۴ صبح امروزدر محدوده ایستگاه چیتگرپس از برخورد با یک قطار دیگر، از ریل خارج شد. ۱۱ نفر از سرنشینان قطار نیز با آمبولانس منتقل شدند که متاسفانه حال یک نفر از آنها وخیم است و ۹ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

خروج متروی کرج  تهران از ریل

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره این حادثه گفت: ۱۰ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند، یکی از مصدومین بدحال است، ۱۵ آمبولانس در محل مستقر هستند، اورژانس هوایی آماده باش است.

ساعت ۷،۱۰ دقیقه صبح امروز، قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد و از ریل خارج شد.

برخورد دو قطار در ایستگاه مترو چیتگر

سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۷:۰۸ صبح امروز حادثه برخورد دو قطار در ایستگاه مترو چیتگر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه قطار با همدیگر برخورد کرده‌اند.

تعدادی از مسافران خودشان از قطار پیاده شده بودند اما تعدادی نیز به دلیل کیپ یا تخریب شدن برخی از درها، قادر به خروج نبودند که آتش‌نشانان به کمک آنها رفته و حدود ۱۸ نفر از از واگنها خارج کردند.

ملکی افزود : با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ شعله‌وری و آتش‌سوزی در پی نداشت، تمام مصدومان این حادثه تحویل عوامل اورژانس شدند.

علت این حادثه توسط کارشناسان و متخصصان شرکت بهره‌برداری مترو اعلام خواهد شد.

امکان مسافرگیری از کرج به تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد

روابط عمومی حمل و نقل ریلی شهرداری کرج نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به وقوع حادثه برخورد ۲ قطار مترو امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.