• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
18

از دیدن اکرم محمدی در ۶۳ سالگی شوکه می شوید!+ عکس ها

  • کد خبر : 39804
  • 29 دسامبر 2021 - 16:12
از دیدن اکرم محمدی در ۶۳ سالگی شوکه می شوید!

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون است . که با سریال پدرسالار مشهور شد اکرم محمدی به مناسبت تولدش تصاویری را از خود منتشر کرد.او در این تصاویر آرایش و میکاپ زیادی دارد و بسیار جوان و زیبا شده است و اصلا انگار نه انگار که این عکس ها را در ۶۳ سالگی اش گرفته است.

اکرم محمدی همچنین با حضور در جشنواره حافظ با چهره جدید و زیبایش همه را متعجب کرد.

بیوگرافی اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد سال ۱۳۳۷ در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده است.

اکرم محمدی فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

بازی او در سریال خانه سبز به همراه خسرو شکیبایی و رامبدجوان بخاطر داریم. او در سال های ابتدای کارش با کارگردانان بسیار مطرحی از جمله علی حاتمی همکاری کرد.

او در جشنواره هشتم فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم سینمایی «مادر»، نامزد بهترین بازیگر نقش دوم شد. از جمله فیلم های سینمایی که محمدی در آنها حضور داشته می توان به «دختری با کفش های کتانی»، «ساحره»، «شیدا» و «سام و نرگس» اشاره کرد. او همچنین در سریال «اولین شب آرامش» حضوری متفاوت داشت.

فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود آن زمان این فیلم برای خیلی ها خاطره انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود، حادثه ای به دنبال داشت که هنوز هم اثر آن حادثه بر چهره او مشخص است:«سر یکی از صحنه های این فیلم پیشانی ام بشدت ضربه خورد و شکست. صحنه هایی که متعلق به من بود یک هفته تعطیل شد؛ چون پیشانی ام بخیه خورده بود و می بایست تا زمان کشیدن بخیه ها صبر کنیم.»

جای شکستگی هنوز روی پیشانی اکرم محمدی دیده می شود و با این که از آن حادثه سال ها می گذرد؛ اما خاطره فیلم سام و نرگس را به واسطه زخم روی پیشانی از یاد نبرده است.

ازدواج و طلاق

اکرم محمدی سال ها پیش با مجید جعفری ازدواج کرده که ثمره این زندگی تنها یک دختر می باشد؛ اما با این وجود این زندگی زناشویی مدت ها پیش به طلاق ختم شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39804

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.