• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
15

آتش زدن تندیس سردار سلیمانی /واکنش تند امام جمعه به این عمل وقیحانه + عکس

  • کد خبر : 39913
  • 07 ژانویه 2022 - 1:08
آتش زدن تندیس سردار سلیمانی /واکنش تند امام جمعه به این عمل وقیحانه + عکس

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از ایسنا، تندیس سردار سلیمانی که صبح روز ۱۵ دی‌ماه، با حضور مردم و مسئولان استان شهرکرد در میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) رونمایی شده بود شب گذشته با عمل وقیحانه عده‌ای ناشناس به آتش کشیده شد.

آتش زدن تندیس سردار سلیمانی

پس عمل گستاخانه و هتک‌ حرمت به تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیامی را صادر کرده است.

 پیام امام جمعه شهرکرد درباره آتش زدن تندیس سردار سلیمانی

قبل از نیمه شب بود که با زنگ تلفن خبری دریافت شد که به سرعت ذهن را متوجه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ می‌کرد که از پشت تلفن‌ها خبری را همراه با بغض به یکدیگر منتقل می‌کردند، چشم‌ها پر از اشک بود اما دل‌ها پر از کینه، کینه از آمریکای جنایت‌پیشه که برای بشریت ارمغانی جز غارت و حقارت ملت‌ها نداشته است، اینان در اوج حماقت قرار دارند و نمی‌دانند که مرد و زن شهرکرد و جوانان غیور اچهارمحال و بختیاری در صبح این شب و در سالروز به آتش کشیده شدن خانه زهرای اطهر(س) آن‌چنان حضوری گردا گرد تندیس خواهند داشت که یادآور تشییع دو سال قبل باشد.

روز نفرت و انزجار صدچندان از آمریکا

در ادامه این پیام اینچنین آمده است: حاج قاسم از ملت است همان‌گونه که از امت است، این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دلها پایدارتر خواهد کرد. روز پنج‌شنبه ۱۶ دی که تشییع چهار گل پرپر از شهدای گمنام در شهرکرد صورت می‌گیرد تبدیل به روز نفرت و انزجار صدچندان از آمریکا و آمریکا تباران خواهد شد و در تاریخ این شهر و این غیور مردان ثبت می‌شود».

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.