• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
20

جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی / پرستوصالحی لو داد + عکس

  • کد خبر : 39944
  • 10 ژانویه 2022 - 13:36
جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی

حدیث فولادوند یکی از بازیگران بی حاشیه است و همسر رامبد شکرآبی است . گویا این زوج از یکدیگر جدا شده اند و پرستو صالحی با انتشار یک استوری خبر از جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی بازیگر داد.

استوری پرستو صالحی برای حدیث فولاوند

پرستو صالحی نیز استوری معناداری را برای حدیث فولادوند منتشر کرد و درباره زندگی تنهایی اش صحبت کرد که از مضمون آن میتوان به جدایی حدیث فولادوند از همسرش پی برد.

این مطلب را از دست ندهید. سورپرایز تولد بهاره رهنما بدون حاجی

بیوگرافی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران است. او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است
او در ۱۲ سالگی زیر نظر گلاب آدینه دوره های بازی را گذراند و اولین بار در نمایش گل های دوستی روی صحنه رفت و تا مدت ها تئاتر بازی می کرد.
وقتی ۲۲ ساله بود نقش کوتاهی در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد. و در سال ۱۳۸۰ با سریال گمگشته شناخته شد. او هم‌چنین در مجموعه‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت از دست رفته بازی کرده‌است. وی علاوه بر آن در نمایش مده آ نیز نقش‌آفرینی نموده‌است.
در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می‌شد و داشت به ستارهٔ آن روزها تبدیل می‌شد. با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان‌ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد.
در فیلمهای تلویزیونی و تله فیلم‌های زیادی که مظمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد. در مسافر ری در نقش دختری به نام ستاره و در سریال معصومیت ازدست‌رفته با بازی در نقش رباب و در مختارنامه هم با بازی در نقش راحله همسر ابراهیم ابن مالک اشتر نخعی، بار دیگر در تلویزیون درخشید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.