• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

باشگاه فجر سپاسی علیه پرسپولیس/ گل ترابی آفساید بود

  • کد خبر : 40019
  • 15 ژانویه 2022 - 0:55
باشگاه فجرسپاسی علیه پرسپولیس/ گل ترابی آفساید بود

ناظر بازی پرسپولیس و فجر سپاسی می گویند گلی که مهدی ترابی وارد دروازه تیم شیرازی کرد هیچ مشکلی نداشت و به هیچ عنوان آفساید نبود. اما باشگاه فجر سپاسی معتقد است گلی که در بازی با پرسپولیس دریافت کرد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود.

نظر نهایی ناظر بازی پرسپولیس فجر سپاسی درباره گل ترابی

حسین جنگی ناظر بازی حساس دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی که از داوران پیشین فوتبال ایران بوده است در مورد اتفاقاتی که در بازی این دو تیم در ورزشگاه آزادی افتاد گفت: خوشبختانه در طول ۹۰ دقیقه هیچ مشکل خاصی در برگزاری بازی پرسپولیس و فجر سپاسی به وجود نیامد و انصافاً تمامی ارکان دو تیم نهایت همکاری را با من داشتند و به عنوان ناظر این بازی هیچ مورد خاصی ندیدم که بخواهم گزارش منفی رد کنم.آقایان یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی در کنار زمین قوانین مربوط به سرمربیان دو تیم را به خوبی رعایت کردند و جا دارد صمیمانه از آنها تشکر کنم. ضمن اینکه بازیکنان دو تیم نیز کاملاً جوانمردانه بازی کردند و یکی از بازی‌های خوب هفته پانزدهم لیگ برتر بود.

گل به هیچ عنوان آفساید نبود

من به عنوان ناظر بازی و یک کارشناس داوری معتقدم که این گل به هیچ عنوان آفساید نبود و در شرایط سالم به ثمر رسید و زمانی که توپ روی دروازه این تیم ارسال شد کمال کامیابی نیا در موقعیت آفساید قرار نداشت و داور مسابقه نیز به اتفاق کمک خود به خوبی صحنه را تشخیص داد و گل را سالم اعلام کرد.

باشگاه فجر سپاسی علیه پرسپولیس/ گل ترابی آفساید بود

باشگاه فجر سپاسی معتقد است گلی که در بازی با پرسپولیس دریافت کرد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود. این باشگاه با تصویری که از گل تیم پرسپولیس و اظهار نظر کارشناسان خطاب به کمیته داوران اعلام کرده است که گل تیم پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

۷ امتیاز با اشتباهات داوری از دست رفته است

علی کلانتری، سرمربی تیم فجر سپاسی هم این خبر را تایید کرد. او قبلا گفته بود تیم او چهارمین تیمی است که از اشتباهات داوری متضرر شده است. او گفته بود ۷ امتیاز با اشتباهات داوری از دست آنها رفته است. اگر گل آفساید تیم پرسپولیس از سوی کارشناسان داوری تایید شود شمار امتیازاتی که با اشتباهات داوری برای این تیم پریده است به ۸ امتیاز خواهد رسید.این تیم با کسب ۱۲ امتیاز از ۱۵ بازی نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.