• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
18

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره + عکس

  • کد خبر : 40028
  • 15 ژانویه 2022 - 16:55

سریال جزیره در ۳۰قسمت بـه کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده اسـت.و داستان این سریال کشمکش بین آدم هایی ست که تلاش می کنند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند ؛ انها برای رسیدن بـه جزیره دست بـه هرکاری می‌زنند.

این سریال درباره زندگی دختر خبرنگاری بـه نام صحرا اسـت. کـه بـه لحاظ سطح اجتماعی در دسته متوسط رو بـه پایین قرار می‌گیرد. و یکی از دغدغه های‌ او همواره تبعیض میان قشر فقر و ثروت و فاصله های‌ طبقاتی بوده اسـت. صحرا با وجودی کـه روحیه ای شکننده و حساس دارد، اما سعی دارد تصویری دلیر و شجاع از خود نشان دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

بازیگران: محمدرضا متواضع، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، امیر کاظمی، السا فیروزآذر، شادی مختاری، السا فیروزآذر، امیر مقاره

بیوگرافی محمدرضا فروتن

محمدرضا متواضع متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران دارای دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد است اومدتی در عرصه خوانندگی هم فعالیت داشته است. سال ۱۳۷۱ در ۲۴ سالگی به واسطه یکی از دوستانم بنام اکبر اصفهانی که عکاس فیلم و سریال بود به بهرام کاظمی برای نقش کوتاهی در فیلم هدف معرفی شدبا سریال مرسده به کارگردانی مسعود کیمیایی به شهرت رسید.

او سپس برای بازی در فیلم قرمز در سال ۱۳۷۷ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره هفدهم فیلم فجر شد.

محمدرضا فروتن در سال ۱۳۸۰ وقتی ۳۳ ساله بود با خانم سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرد

بیوگرافی میترا حجار

میترا حجارمتولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۵ در مشهد است وی لیسانس کارگردانی سینما از کشور آمریکا دارد و در سال در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله بود با معرفی مرحوم مسعود رسام ، بعنوان مجری برنامه ده قسمتی گپی با هنرمندان در شبکه جام و جم شروع کرد.

سپس سال ۱۳۷۶ با فیلم غریبانه به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفتتا سال ۱۳۸۰ در ۹ فیلم حضور موفقی داشت اما بیشتر شهرت او با اولین کار تلویزیونی اش بنام پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۸۰ شروع شد. او در سال ۱۳۸۳ برای تجربه اندوزی در فضای آکادمیک حرفه ای به فرانسه رفت و سپس برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد

با اینکه شایعاتی از ازدواج خانم حجار با سینا حجازی خواننده پاپ منتشر شده اما این خبر صحت ندارد و میترا حجاز مجرد می باشد و پسری بنام علیرضا هم ندارد.

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد ۳ دی ۱۳۷۴ در تهران ، خواننده ماکان بند و بازیگر است.

تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسیددر کنار ساز زدن و خواندن برای امرار معاش بعنوان پیک موتوری کار می کند تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفت کارش را رها کند و بصورت حرفه ای وارد خوانندگی شوددر سال ۱۳۹۳ که ۱۹ ساله بودن اولین آهنگ خود را خواندن و با کمک دوستان اش پخش کرد و حتی آهنگ خود را برای انتشار به سایت رادیو جوان هم فرستاددر سال ۱۳۹۴ به دنبال فراخوان «یاشار خسروی»- آهنگساز برای تشکیل یک گروه موسیقی ، شانس خود را برای ورود به این گروه امتحان کرددر ۱ شهریور ۱۳۶۹ اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام «دیونه بازی» با ۱۲ قطعه موسیقی منتشر شد.

شهرت این گروه با آهنگ «هربار این درو» و قطعه «دلگیری» شروع شد و در همان اولین آلبوم به اوج شهرت و محبوبیت رسیدنددر روزهای اول شهرت انتشار یک فیلم با عنوان امیر و دوست دخترش در ماشین او را دچاره حاشیه کوتاه مدت کرد اما خیلی زود این مسئله به فراموشی سپرده شد.

امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی مینا وحید

مینا موحد متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است او فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از ۲۰ سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

 فعالیت خود را از زمان دانشجویی با تئاتر شروع کرد و بعدها از طریق یکی از دوستان نویسنده اش به کار سینمایی معرفی شد اما بخاطر استرس زیاد در تست رد شددر سال ۱۳۸۶ که ۲۰ ساله بود با فیلم «آتش سبز» به کارگردانی محمدرضا اصلانی در نقش فرعی دوست ناردانه اولین بار جلوی دوربین رفت.

اولین تجربه حرفه ای او بازی در فیلم «ساعت به وقت صفر» سال ۱۳۹۰ بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش درآمدسال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان علاوه بر شهرت ، مورد تحسین منتقدان این فیلم قرار گرفتسال ۱۳۹۴ بازی وی در فیلم «کفش هایم کو؟» بعنوان دختر رضا کیانیان حسابی جنجال برانگیز شد چرا که در طول فیلم سکانس هایی از لمس دست وجود داشت.

با اینکه در ابتدا این فیلم هم نوشته شده بود: در طول فیلم دست هایی که رضا کیانیان را لمس می کند ، دستان واقعی همسر ایشان هستند این شائبه بوجود آید که وی همسر آقای کیانیان است که صحت نداشت و منظور دست های خود همسر آقای بازیگر بود.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر سریال جزیره

حسام منظور متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که از ۲۱ سالگی وارد تئاتر .فعالیتش در سینما با فیلم تلفن همراه رییس جمهور سال ۱۳۹۰ در ۳۱ سالگی بود سپس سال ۹۴ با مجموعه های قصه های تبیان وارد قاب تلویزیون شد حسام منظور سال ۹۷ اولین تجربه حرفه ای خود را در تلویزیون با سریال بانوی عمارت در نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار تجربه کرد و به شهرت رسیدچند ماه بعد از پخش سریال بانوی عمارت در ماه رمضان ۹۸ با سریال برادر جان نشان داد شهرت او اتفاقی نبود ، او در سال ۹۹ در سریال نجلا بازی کرد.

 حسام منظور هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره + عکس

بیوگرافی غزل شاکری

غزل شاکری غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ در تهران ، بازیگر و خواننده طراح است. او فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد می باشد که از طراحی داخلی شروع کرد سپس وارد طراحی صحنه شد و حالا در بازیگری و آواز می درخشد. در سال ۱۳۶۶ وقتی ۹ ساله بود در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی که با مادرش همکاری داشت اولین تجربه بازیگری را بدست آورد.

یکسال بعد در فیلم گلنار ، کنار شهلا ریاحی و اکبر دودکار به شدت مشهور شد تا جایی که بعد از سال ها قدیمی ها همچنان وی را با نام گلنار بیاد می آوردندسومین تجربه بازیگری غزل شاکری بعد از ۱۷ سال در سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۷ ساله بود با فیلم «وقتی همه خواب بودند» در قامت بازیگر و طراح صحنه شکل گرفت.

چهارمین تجربه اش هم سال ۱۳۹۳ با سریال شهرزاد حسن فتحی در نقش آذر گل دره ای (معشوقه فرهاد) او را به اوج شهرت در ۳۶ سالگی رساند.

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه حمیدرضا پگاه متولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران ، است او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد که بعنوان فرزند دوم سه خواهر و یک برادر دارد و قبل بازیگری بازیکن فوتبال بود که مصدوم شدسال ۱۳۷۲ وقتی ۲۲ ساله و بعنوان دستیار تهیه کننده در یکی از برنامه های شبکه دو کار می کرد توسط مسعود فروتن (کارگردان) برای بازیگری دعوت شددر سال ۱۳۷۴ دوباره با مجموعه به سوی زندگی در قاب تلویزیون حاضر شد تا اینکه سال ۷۷ با تفنگ سرپر نقش اصلی را برعهده داشت در سینما را سال ۱۳۸۱ وقتی ۳۱ ساله بود با فیلم این زن حرف نمی زند شروع کرد ، ایشان سال ۱۳۹۰ در فیلم جنجالی قلاده های طلا هم حضور داشت.

حمیدرضا پگاه سال هاست با نغمه نادری کارگردان تئاتر ازدواج کرده است که این زوح هنرمند صاحب یک دختر بنام حنا می باشد.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی هنگامه قاضیانی متولد ۳۰ مرداد ۱۳۴۹ در مشهد ، است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا می باشد.

او علاوه بر هنرپیشگی ، ترجمه کتاب و خوانندگی نیز می کند.اولین بار سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۰ ساله بود با فیلم سایه روشن حسن هدایت جلوی دوربین رفت سپس با گروت تدلتر لیو روی صحنه تئاتر توانایی اش را به اثبات رساند.

هنگامه قاضیانی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۴ ساله داشت از همسرش طلاق گرفت و این زندگی در حالی به جدایی ختم شد که این زوج یک فرزند پسر پنج ساله داشتند.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر بهنام تشکر متولد ۴ بهمن ۱۳۵۵ در اردبیل ، بازیگر ، صداپیشه و دوبلور است او فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه می باشد که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و مدتی بعنوان فوتبایست در پست هافبک بود.

 در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله و دانشجو بود تئاتر را با نمایش کمدی «میرزا فرفره» از ساری شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۸۴ بعنوان گوینده وارد رادیو شددر سال ۱۳۸۴ با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال ۸۸ هم فیلم «زیر آب» را کار کردشهرت اصلی بهنام تشکر از سال ۱۳۹۰ با سریال «ساختمان پزشکان» شروع شد و با «دزد و پلیس» سال ۹۱ به اوج رسید و با «دودکش» سال ۹۲ دیگر رو بورس افتاد.

بهنام تشکر در سال ۱۳۸۵ وقتی ۳۰ ساله بود با آیدا یزدانی ازدواج کرد و حاصل این زندگی یک فرزند پسر بنام کاوه می باشد.

بیوگرافی سامیه لک

سامیه لک سامیه لک متولد ۹ خرداد ۱۳۵۹ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری در کشور امارات می باشد او از تلویزیون فعالیت شروع کرد و حالا در دبی تجارت خود را دارد و گاهی بازی هم می کتداولین بار در سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۶ ساله بود از طریق دوستی در تست کار جدید فریدون جیرانی شرکت کرد و توانست در سریال مرگ تدریجی یک رویا بازی کند .بازی در نقش مارال عظیمی در سریال مرگ تدریجی یک رویا او را شناخته تر کرد پس با سریال شبکه خانگی قلب یخی در سال ۸۹ معروفیت اش تکمیل شد.

سال ۹۶ در سریال آنام بازی کرد و با سریال ترور خاموش سال ۹۸ دوباره در قاب تلویزیون حضور پیدا کرد.

سامیه لک چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل است.

بیوگرافی کاظم سیاحی بازیگر سریال جزیره

کاظم سیاحی کاظم سیاحی متولد ۱۳۵۷ در مشهد، بازیگر و عروسک گردان است. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد با تئاتر شروع کرد سپس با رضا عطاران همکاری کرد تا اینکه با صداپیشه جیگر در کلاه قرمزی بسیار درخشید.

 بعد از ۵ سال فعالیت حرفه ای در تئاتر با سریال کوچه آقاقیا به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۱ جلوی دوربین رفت تا اینکه کم کم به سمت صداپیشگی رفتسال ۱۳۸۲ دستیار شبنم طلوعی در نمایش قهوه تلخ شد سپس سال ۸۴ در ۲۷ سالگی توانست لیسانس خود را در رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد بگیردنوروز سال ۸۸ بود که با ویژه برنامه کلاه قرمزی در قالب مجموعه تلویزونی با عروسک جیگر که صداپیشگی آن برعهده وی بود بسیار موفق ظاهر شد. سینما را بصورت حرفه ای در سال ۹۲ با فیلم طبقه هساس به کارگردانی کمال تبریزی شروع کرد و با سریال لیسانسه ها در نقش رحیم در سال ۹۵ چهره اش مشهور شد.

بیوگرافی السا فیروز آذر

السا فیروز آذر السا فیروز آذر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۲ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد و دانشجوی فوق لیسانس ادبیات نمایشی است، او خواهرزاده کارگردان زن مشهور تهمیه میلانی استاولین بار در سن ۷ سالگی با فیلم افسانه آه و دیگه چه خبر خاله اش بازی کرد.

در اولین نقش اصلی خود را در ۹ سالگی، در فیلم کاکادو سال ۱۳۷۳ به کارگردانی خاله اش تهمینه میلانی تجربه کرد و با سمت منشی صحنه و دستیاری در چند فیلم از جمله اخراجی در سال ۸۶ ساخته مهدی کرم پور هنر هفتم را تجربه کرد.

او در دوران نامزدی جدا شده و مجرد است.

بیوگرافی شادی مختاری بازیگر سریال جزیره

شادی مختاری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که با کلاس های بازیگری شروع کرد و حالا در سینما و تلویزیون می درخش.

سال ۱۳۷۹ در ۲۴ سالگی بعد از تست اولین تجربه خود را در قاب تصویر با فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی بدست آورددر دومین همکاری خود با برادران محمودی در ماه رمضان ۱۳۹۷ با سریال «دلدار» در نقش ندا بازی در قاب تلویزیون را هم تجربه کرد.

 شادی مختاری در پاییز ۱۴۰۰ با سریال جزیره از شبکه خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفت ، او در این مجموعه با امیر مقاره (خواننده) همبازی می باشدشادی مختاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی امیر کاظمی بازیگر سریال جزیره

امیر کاظمی امیر کاظمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران، دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش می باشد .

بعد از تجربه کوتاه در سریال هدهد سال ۸۵ برای اولین بار در فیلم کوتاه دوئت حضور پیدا کرد و در سال ۸۷ چهره اش با سریال همه بچه های من شناخته شددر سال ۱۳۸۸ وقتی ۱۹ ساله بود با علی محمدی و سارا رسول زاده اجرای برنامه مثبت من را در شبکه تهران تجربه کرد.

او سپس در سال ۹۴ با سریال شمعدونی بکارگردانی سروش صحت در کنار بازیگرانی چونی امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا و بهنام تشکر به شهرت رسیدامیر کاظمی در سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۱ ساله بود با مهتاب محسنی ازدواج کرد ، آشنایی این دو از حیاط دانشگاه تهران شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.