• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

تزریق بیت‌کوین به بدن یک موش!

  • کد خبر : 40370
  • 02 فوریه 2022 - 16:22
تزریق بیت‌کوین به بدن یک موش!

یک “سازمان غیر متمرکز مستقل”(DAO) اعلام کرده می‌تواند تزریق بیت‌کوین به بدن یک موش را به مرحله اجرا بگذارد و بیت‌کوین را از طریق یک ویروس اصلاح شده ژنتیکی به دی‌ان‌ای یک موش تزریق کند.

تزریق بیت‌کوین به دی‌ان‌ای یک موش!

“بیت‌ماوس‌دائو”(BitMouseDAO) مدعی شد می‌تواند یک موش را مهندسی ژنتیکی کند تا یک بیت‌کوین را درون آن قرار دهد و ارزش آن را همراه با ارزش این ارز دیجیتال افزایش دهد.

سازندگان “بیت‌ماوس” می‌خواهند از یک کلید خصوصی برای خرید بیت‌کوین استفاده کنند و سپس آن را با استفاده از بلوک‌های سازنده دی‌ان‌ای شامل A,T,G,C دوباره کدگذاری کنند و این کد را درون آن موش قرار دهند.

ارزش این موش همراه با بازارهای بیت‌کوین در نوسان خواهد بود و ممکن است ارزش آن تا ۱۰ سال دیگر به ۱۰۰ میلیون دلار یا به طور کلی به صفر برسد. از آنجایی که این موش دارای فرزندانی خواهد شد، آن فرزندان نیز حامل آن کلید خصوصی خواهند بود که به اندازه “بیت‌ماوس” ارزشمند خواهند بود.

رمز BitMouse

این سازمان اعلام کرد ما یک توکن غیرقابل تعویض منحصر به فرد را بر اساس تصویر ماوس ایجاد خواهیم کرد که آن را به مدت یک هفته در پلت فرم اصلی معاملات توکن غیر قابل تعویض به حراج می گذاریم. پیشنهاد دهنده نهایی یک اثر هنری فیزیکی از موش را دریافت می کند. سلول های حیوانی تحت این روش حفظ فعال باقی می مانند. ۷۵ درصد از سود نهایی حراج به دارندگان BitMouse و ۲۵ درصد برای ساختن جامعه و تأمین مالی پروژه های هنری دیگر استفاده می شود.

در صورت موفقیت آمیز بودن تزریق بیت‌کوین به بدن یک موش

انجمن BitMouse را نگه می دارد، بنابراین برای هر موش متولد شده پس از آن یک توکن غیر قابل تعویض انحصاری نامگذاری و ایجاد می کند (جامعه BitMouseDAO به شرکت در ایجاد و امضای توکن غیر قابل تعویض رأی می دهد. هر حراج یک هفته طول می کشد و بالاترین پیشنهاد دهنده است. در عرض یک هفته یک اثر هنری فیزیکی از موش دریافت خواهید کرد. اولین موش متولد شده به صورت رایگان آدرس اولیه اهداکننده BitMouseDAO را وارد می کند. پرورش موش از سومین ماه پس از تولد اولین موش متوقف می شود. یک اثر هنری فیزیکی موش پس از آخرین ماوس توزیع می شود. ماوس به دلایل طبیعی می میرد. در نهایت، ۷۵٪ از کل درآمد حراج به صاحبان BitMouse و ۲۵٪ برای ساختن جامعه و تامین مالی پروژه های هنری دیگر استفاده می شود.

چرا DAO بهترین انتخاب است؟

ما معتقدیم که فرمت DAO می تواند هر ایده دیوانه کننده ای را ممکن کند، که در زمینه هنری بسیار مهم است. نوآوری که مرزها را می شکند نیز دقیقاً همان چیزی است که بشریت به آن نیاز دارد.

 BitMouseDAO “بیت‌ماوس‌دائو” همچنین قصد دارد یک جامعه پیشگام و آزاد باشد. از جمع آوری کمک های مالی ما می توان برای کشف و تأمین مالی پروژه های واقعاً نوآورانه یا شیوه های هنری استفاده کرد. ما حتی می‌توانیم از این فناوری برای ایجاد حیوانات خانگی کریپتو برای افراد نیازمند استفاده کنیم.

سازمان غیرمتمرکز مستقل یک سازمان مستقل دیجیتالی است که با کار غیرمتمرکز به نوعی برای فعالیت‌های تبلیغی و انتفاعی و صندوق ذخیره ارزی که فاقد هیئت مدیره و ساختار مدیریت متعارف است، سرمایه‌گذاری می‌کند.

توکن‌های غیرقابل تعویض

این سازمان قصد دارد توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) از “بیت‌ماوس” اصلی و فرزندان آن بسازد که به بالاترین قیمت پیشنهادی به حراج گذاشته خواهد شد و برای کسانی که هم‌اکنون از این پروژه حمایت می‌کنند، درآمد ایجاد کند.

این سازمان همچنین آگاه است که قرار دادن یک توالی ژنتیکی ممکن است اتفاق نیفتد و یک برنامه پشتیبان برای تزریق یک ویروس غیرکشنده به این موش دارد که یک کپی رمزگذاری شده از کلید خصوصی را حمل می‌کند. سازنده برای انجام همه این کارها و شروع این پروژه به بودجه زیادی نیاز دارد، اما متأسفانه تاکنون تنها سه حامی دارد و فقط کمی بیش از ۰.۰۲ رمزارز اتریوم به آن اهدا شده است.

سازندگان “بیت‌ماوس” می‌گویند پروژه آنها فقط خلق یک اثر هنری متفاوت است و نه ساختن یک هیولای زیست‌شیمیایی. با این حال، با توجه به وضعیت فعلی بودجه جمع آوری شده، آنها ممکن است اصلا نتوانند چیزی بسازند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.