• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

واکنش امام جمعه اردبیل به شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری با اشرار/ اصلاحات قانون استفاده از سلاح

  • کد خبر : 40410
  • 05 فوریه 2022 - 11:07
واکنش امام جمعه اردبیل به شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری با اشرار/ اصلاحات قانون استفاده از سلاح

سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز در درگیری پلیس با یک فرد قمه به دست به شهادت رسید. و پس از آن این قاتل قمه کش بی رحم با اقدامات اطلاعتی در یکی از روستا های استان فارس شناسایی شد و متهم پس از مشاهده پلیس به ماموران حمله کرد و در نهایت دستگیر شد. امام جمعه اردبیل درباره شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در خطبه های نماز جمعه واکنش نشان داد.

واکنش  امام جمعه اردبیل به شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری با اشرار

آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در واکنش به شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری تن به تن با یک قمه کش توسط یکی از اوباش در استان شیراز اتفاق افتاد ، این جنایت وحشتناک را به شدت محکوم کرد و گفت: مسئولیت اصلی متوجه دستگاه قضایی است؛ زیرا اگر احکام صادره در خصوص اشرار بازدارندگی داشت، کار به اینجا نمی‌رسید و هر از چندگاهی شاهد اقدامات جنایت‌بار اشرار در حق نیروی انتظامی مظلوم نبودیم.

جزئیات درگیری و شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر را در این مطلب بخوانید. شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری تن به تن با قاتل قمه کش/دستگیری و عکس قاتل

دستور برخورد قاطع با عاملان این حوادث

در پی شهادت شهید ‫علی‌‌اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش در استان فارس، منتظری دادستان کل کشور طی دستوری به دادستان‌‌های سراسر کشور، دستور برخورد قاطع با عاملان این دست حوادث را صادر و بر ضرورت بازنگری در قوانین و مقررات و برخورد جدی تاکید کرد.

اصلاحات قانون استفاده از سلاح

ازسوی دیگر محمد‌‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت مامور ناجا، شهید ‫علی‌‌‌اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، تاکید کرد ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز «قانون استفاده از سلاح» برای ماموران ناجا را به مجلس ارائه کند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد. همچنین سردار اشتری فرمانده انتظامی ایران ضمن مطالبه جدی و عاجل از قوای مقننه و قضائیه درباره اصلاح قانون به کارگیری سلاح و حمایت قضایی همه‌‌جانبه از ماموران جان بر کف ناجا، دستور ویژه‌‌ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی در سطح کشور صادر کرد. همچنین به گزارش  خبرگزاری تسنیم، در پی شهادت یک پلیس در استان فارس به دست اراذل و اوباش، بابک نگاه‌‌داری رئیس مرکز پژوهش‌‌های مجلس تهیه پیش‌‌‌نویس اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط پلیس را به همکاران حقوقی مرکز ابلاغ کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.