• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
20

شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری تن به تن با قاتل قمه کش/دستگیری و عکس قاتل

  • کد خبر : 40380
  • 05 فوریه 2022 - 0:42
شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری تن به تن با قاتل قمه کش +جزئیات دستگیری قاتل

سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز در درگیری پلیس با یک فرد قمه به دست به شهادت رسید. قاتل قمه کش با اقدامات اطلاعتی در یکی از روستا های استان فارس شناسایی شد و متهم پس از مشاهده پلیس به ماموران حمله کرد و در نهایت دستگیر شد.

شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر در درگیری تن به تن

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در مورد جزئیات شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر اظهار کرد : شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل شجاع و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین محور، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کرده بود.

چهارشنبه ۱۳ بهمن سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد در راستای ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به عهده داشت به گشت زنی در مسیر جاده اصلی شیراز به کوار رفت.

یک خودروی پراید، تردد ماشین پلیس را رصد می کرد و وقتی ماشین پلیس به یک رستوران می رسد قاتل از خودروی پراید که متوقف شده بود پیاده شد و به سمت ماشین پلیس رفت و با قمه به سرباز ضربه زده و اورا زخمی کرد سرهنگ  رنجبر صحنه را می‌بیند و برای دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده شدو، اسلحه خود را مسلح کرد بدون آن که شلیک کند.

و برای حفظ جان مردم و قوانین موجود به مجرم هشدار داد و به سمت او رفت و با او درگیر شد؛ که در این درگیری فرد مهاجم با قمه به سرهنگ علی اکبر رنجبر ضربه زد و وقتی که او می افتد ضربه ای دیگر هم به گلوی او زد و سوار خودرو شد و فرار می‌کند.

دستگیری قاتل شهید علی رنجبر

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره دستگیری قاتل این مامور شهید بیان کرد: پس از به شهادت رسیدن شهید علی رنجبر با اقدامات اطلاعتی مخفیگاه قاتل در یکی از روستا های استان فارس شناسایی شد. و تیمی از ماموران پلیس راهی مخفیگاه قاتل شدند که متهم پس از مشاهده پلیس به ماموران حمله کرد و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

از مخفیگاه این قاتل بی رحم چاقوی آغشته به خون شهید علی رنجبر کشف شد و مشخص شد متهم قبل از دستگیری مواد مخدر مصرف کرده بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.