• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
17

بمب گذاری در ماشین یک زندانی آزاد شده در تهران

  • کد خبر : 40375
  • 03 فوریه 2022 - 11:16
بمب گذاری در ماشین یک زندانی آزاد شده در تهران

بمب گذاری در ماشین یک زندانی آزاد شده که سه ماه قبل به جرم زورگیری و نزاع و قتل از زندان آزاد شده بود باعث شد مرد جوان تکه تکه شود. جسد راننده بشدت سوخته و متلاشی شد و تیم چک و خنثی راهی محل شدند.

بمب گذاری در ماشین یک زندانی آزاد شده

در ساعت ۹ شب ۱۲ بهمن ۱۴۰۰  یک مرد جوان از خیابان خواجه کرمانی کیانشهر می گذشت که شاهد  صحنه وحشتناکی شد یک خودرو پژو پارس سفید رنگی که از کنارش عبور می‌کرد ناگهان با صدای مهیبی منفجر شد.و در صندوق عقبش از شدت انفجار به گوشه‌ای پرتاب شد و خودرو در میان شعله‌های آتش شروع به سوختن کرد. و این مرد سریع پلیس خبر کرد.

مورد از سوی مأموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد و بلافاصله بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

گزارش تیم خنثی پلیس

این خودروی پرشیا از قسمت فرمان دچار سوختگی شدید شد و سقف و کف خودرو از بین رفت. جسد راننده هم به شدت سوخته و تکه‌تکه شده بود و با توجه به مشکوک بودن ماجرا به دستور بازپرس جنایی تیم چک و خنثی راهی محل شدند.

تیم خنثی در محل حاضر شدند و پس از بررسی اولیه خودروی سوخته شده، احتمال اینکه بمب یا دینامیت داخل صندوق عقب خودرو یا زیر آن جاسازی شده که با انفجار آن، خودرو دچار حریق شده است قوت گرفت.

این مطلب را از دست ندهید. اجرای حکم قصاص با قسم ۵۰ نفر در دادگاه

هویت قربانی

با بررسی و استعلام شماره پلاک خودروی پرشیا سوخته شده هویت مالک آن مسعود، شناسایی شد. و تحقیقات نشان ‌داد که محل حادثه در ۲ کیلومتری محل زندگی اش بوده است. با اطلاع دادن به خانواده مسعود خانواده اش در محل حاضر و مقتول، را شناسایی کردند.

خانواده قربانی در تحقیقات گفتند که مسعود ۲۰ دقیقه قبل از انفجار برای بنزین زدن با خودرو خانه را ترک کرده است.

زورگیری و اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل

با استعلام هویت قربانی مشخص شد او سابقه زورگیری و اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل در پرونده خود دارد. طبق اطلاعات موجود در پرونده، سال گذشته در استان ایلام نزاع مرگباری رخ داده که مسعود یکی از افراد شرکت‌کننده در آن درگیری بود. عامل اصلی این جنایت، به خارج از کشور متواری شده و مسعود که در این نزاع شرکت داشت به تهران رفت.

در تحقیقات از سوی پلیس ایلام، با توجه به شرکت پسر جوان در این جنایت، نیابت قضایی برای دستگیری او به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت صادر شد.

به‌دنبال این نیابت قضایی کارآگاهان جنایی پایتخت، مخفیگاه پسر جوان را در تهران شناسایی و پاییز سال گذشته او را در عملیاتی ویژه دستگیر کردند. متهم برای تحقیقات به ایلام منتقل شد اما از آنجایی که در قتل نقشی نداشت پس از چندین ماه حبس با قرار وثیقه از زندان آزاد شد. ۳ ماه قبل، پس از آزادی مسعود از زندان، او راهی خانه‌اش در تهران شد که چنین حادثه‌ای برای او رقم خورد.  بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، دستور تحقیقات و شناسایی عامل یا عاملان این بمب گذاری را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.