• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23

مرد اهوازی سر زنش را با قمه برید و در شهر چرخاند / واکنش پلیس فتا به انتشار این فیلم وشناسایی افرادی که فیلم را منتشر کردند

  • کد خبر : 40420
  • 06 فوریه 2022 - 12:35
مرد اهوازی سر زنش را با قمه برید و در شهر چرخاند / واکنش پلیس فتا به انتشار این فیلم وشناسایی افرادی که فیلم را منتشر کردند

طی یک قتل ناموسی مرد اهوازی سر زنش را با قمه برید و پس از بریدن سر زن ۱۷ ساله اش ، با خوشحالی سر بریده را در خیابان چرخاند! برادر قاتل پا‌های مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده بود .علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملاء عام نیز جرم است.

مرد اهوازی سر زنش را برید و در شهر چرخاند

ساعت ۱۵ شنبه ۱۶ بهمن ماه، مرد جوان اهوازی جلوی چشمان وحشت زده مردم سر بریده زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و فرار کرد.

مردم وحشت زده این جنایت هولناک را به پلیس ۱۱۰ اهواز گزارش داده شد. و تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

ماموران پلیس در صحنه ی جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله‌ ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسدش در مکان دیگری رها شده بود.

برادر قاتل پا‌های مقتول را گرفته مرد سر همسرش را با قمه برید

در تحقیقات مشخص شد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی پدرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

برادر قاتل پا‌های مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده بود و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شدند.

کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی کردند.

دستگیری قاتل جنایتکار

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت ۱۸ عصر دیروز قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

با دستور بازپرس ویژه قتل، جسد دختر جوان برای بررسی‌ های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عاملان جنایت برای کشف ابعاد پنهان این قتل در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

واکنش پلیس فتا به انتشار این فیلم فجیع

متأسفانه فیلم های تکان دهنده ای که مرد اهوازی سر زنش را با قمه برید در فضای مجازی منتشر شده که در آن قاتل در حالی که در یک دست سر بریده ی مقتول و در دست دیگر چاقو دارد لبخند زنان از مقابل دوربین عبور می کند!

عباس حسینی پویا، دادستان اهواز در تشریح علت قتل دختر ۱۷ ساله اهوازی که بعد از ظهر دیروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: «ظاهراً این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یک سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.»

وی با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: «پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌ گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌ شود جرأت پیدا می‌ کند و برای کشتن وی اقدام می‌ کند.»

دادستان اهواز گفت: «اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده را دستگیر کردیم و در بازداشت به سر می‌ برند.»

گردن زدن در ملاء عام

قطعاً به شدت با متهمین برخورد خواهد شد چرا که علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملاء عام نیز جرم است.»

اگر ثابت شود افرادی تعمداً اقدام به انتشار این فیلم‌ ها کرده‌ اند بازداشت خواهند شد.»

شناسایی افرادی که فیلم را منتشر کردند

حسینی افزود: «به اداره آگاهی دستور می‌ دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌ اند را شناسایی کنند.»

بر اساس رصد‌های انجام‌شده در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با اهداف مختلف تصاویر و فیلم از صحنه‌های وقوع یک قتل را منتشر کرده‌اند که موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم شده است.

پلیس فتا نیز نسبت به بازداشت و برخورد جدی با عاملان تهیه و انتشار این‌گونه تصاویر و فیلم‌ها که می‌تواند باعث ایجاد ترس و جریحه‌دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شود و آسیب‌های روانی جبران‌ناپذیری به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان به‌دنبال دارد، اقدام می‌کند.

بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولیدکنندگان این‌گونه محتوا‌های غیرمجاز شناسایی شده‌اند و برای تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده خواهند شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.