• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
22

پایگاه خبری رکنا در پی انتشار فیلم بریدن سر دختر اهوازی توقیف شد

  • کد خبر : 40425
  • 06 فوریه 2022 - 14:47

طی یک قتل ناموسی که دیروز در اهواز اتفاق افتاده بود مرد جوان سر زنش را برید و با خوشحالی سر بریده را در خیابان چرخاند! پس انتشار فیلم بریدن سر دختر اهوازی در فضای مجازی پلیس فتا اعلام کرد افرادی را که با انتشار این فیلم‌ سبب تشویش اذهان عمومی شده‌ اند را شناسایی و با آنها برخورد خواهد کرد در همین راستا پایگاه خبری رکنا در پی انتشار فیلم بریدن سر دختر اهوازی توقیف شد !

انتشار فیلم بریدن سر دختر اهوازی

مرد اهوازی پس از بریدن سر همسرش سر برید را در شهر چرخاند و باعث رعب و وحشت مردم شد.
و متأسفانه فیلم های تکان دهنده این حادثه هولناک در فضای مجازی منتشر شد که در آن قاتل در حالی که در یک دست سر بریده ی مقتول و در دست دیگر چاقو دارد لبخند زنان از مقابل دوربین عبور می کند!
در پی اننتشار این فیلم پلیس فتا اعلام کرد: «به اداره آگاهی دستور می‌ دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌ اند را شناسایی کنند.»
پلیس فتا نیز نسبت به بازداشت و برخورد جدی با عاملان تهیه و انتشار این‌گونه تصاویر و فیلم‌ها که می‌تواند باعث ایجاد ترس و جریحه‌دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شود و آسیب‌های روانی جبران‌ناپذیری به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان به‌دنبال دارد، اقدام می‌کند.

پایگاه خبری رکنا در پی انتشار فیلم بریدن سر دختر اهوازی توقیف شد

صبح امروز در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز مرد اهوازی و سر بریده همسرش در پایگاه خبری رکنا، اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد به‌دلیل تخلفات ادامه‌دار پایگاه خبری «رکنا» در انتشار محتوا، به این پایگاه خبری تذکر کتبی داده است، اما دقایقی قبل هیأت نظارت بر مطبوعات ‌به دلیل انتشار فیلم قتل زن هفده ساله در اهواز پایگا خبری رکنا را توقیف کرد.

این پرونده به دادگاه مطبوعات ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.