• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

اولین عروسی متاورس با بیش از ۲۰۰۰ مهمان مجازی برگزار شد

  • کد خبر : 40445
  • 08 فوریه 2022 - 12:45
اولین عروسی متاورس با بیش از ۲۰۰۰ مهمان مجازی برگزار شد

اولین عروسی متاورس جهان برای یک زوج آمریکایی در دی‌سنترالند برگزار شد که ۲۰۰۰ مهمان در فضای مجازی متاورس در این عروسی شرکت کردند .

«گروه حقوقی رز» (Rose Law Group) مسئولیت رسمی کردن این ازدواج را برعهده داشت. «رایان» و «کندیس هرلی» با حضور «کلینت بولیک»، مقام قضایی دیوان عالی ایالت آریزونا، در اولین ازدواج متاورسی جهان ازدواج کردند.

اولین عروسی متاورس با بیش از ۲۰۰۰ مهمان مجازی

این مراسم کاملا مطابق با برنامه ای که تعیین شده بود پیش نرفت و با چالش های فنی بسیار قدیمی مواجه شدند. تعداد بازدیدکنندگان در این رویداد باعث شد تا دی‌سنترالند با مشکل مواجه شود و هدایای مهمانان تنها حدود ۲۰ دقیقه پس از رویداد به سرعت دریافت شد.

علاوه بر این، زمانی که تصویر کندیس ظاهر نشد، تصویر رایان در راهرو رها شد گاهی تصویر عروس با لباس عروس ظاهر می شد و گاهی  هودی می پوشید یا اصلاً آنجا نبود!

علیرغم تضمین های شرکت رز مبنی بر قانونی بودن عروسی، به نظر می رسد که بسیاری از کارشناسان حقوقی متقاعد نشده اند. طبق گفته وزارتخانه های ازدواج آمریکا، افراد باید در طول مراسم عروسی قانونی خود را به عنوان شخصیت واقعی خود معرفی کنند، نه به عنوان آواتار دیجیتالی خود.

اولین عروسی در متاورس مبتنی بر بلاکچین

پس از تلاش ناموفق برای اجرای مراسم عروسی در دی‌سنترالند ، یکی از مهمانان بازدیدکنندگان را به اینستاگرام گروه حقوقی رز هدایت کرد، جایی که این زوج واقعی در حال بستن عهد خود از طریق لایو بودند.

بنیانگذار و مدیر گروه حقوقی رز اعلام کرد:  این اولین عروسی است که در متاورس مبتنی بر بلاکچین برگزار شده است. وی در مصاحبه مطبوعاتی در این زمینه اعلام کرد با توجه به اینکه متاورس هنوز در مراحل ابتدایی مسیر خودش قرار دارد، این گروه الگویی برای ازدواج قانونی در نظر گرفته تا پیوند زوجین رسمیت داشته باشد.

قوانین ازدواج در متاورس

این گروه حقوقی، چارچوب متاورسی ازدواج را با تنظیم سندی مجازی به انجام رساند که در آن به دارایی‌های دیجیتالی زوج مربوطه در بلاک چین اشاره شده بود.

گروه حقوقی رز می‌گوید در حال حاضر هیچ چارچوب قانونی برای ازدواج در متاورس وجود ندارد، درنتیجه هنوز مشخص نیست که ثبت ازدواج در چنین فضایی از نظر قانونی الزام‌آور خواهد بود یا خیر. در نتیجه بیشتر ثبت چنین ازدواجی یک قرارداد بین طرفین است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.