• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
21

خداداد عزیزی از همسر سومش رونمایی کرد

  • کد خبر : 40461
  • 09 فوریه 2022 - 16:13
خداداد عزیزی از همسر سومش رونمایی کرد

خداداد عزیزی از فوتبالیست های باسابقه ایران است که به غزال تیزپای ایران معروف شد و شباهت زیادی به جکی جان دارد.

خداداد با گلی که آذرماه ۱۳۷۶ در ملبورن به استرالیا زد خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد. خداداد عزیزی در جام‌جهانی فرانسه و جام‌ملت‌های آسیا امارات به عنوان بهترین بازیکن جام‌ملت‌ها و بهترین بازیکن آسیا شناخته شد.

همسر سوم خداداد عزیزی

وقتی عکس همسر سوم زیبا و جذاب خداداد عزیری منتشر شد همه از اینکه این فوتبالیست سرشناس با وجود سختگیری هایش در همسر اول و دومش چگونه دست به انتشار عکس سومین زنش زده است شوکه شدند

همسر اول خداداد عزیزی

خداداد عزیزی سالها پیش عاشق دختری شد و ازدواج کرد و هیچگاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی بسیاری از همکاران وی نمی دانستند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها عاقبت پس از ازدواج صاحب دو فرزند شدند .

بیوگرافی خداداد عزیزی

او متولد ۱ تیر ۱۳۵۰ در مشهد ، است. تا مقطع راهنمایی درس خوانده است. وی در روستای «چشمه یخی» از توابع شهر فریمان در خراسان رضوی از پدری کشاورز و مادری خانه دار به دنیا آمد و شایعه افغانی بودن او کذب است.

سه برادر و یک خواهر دارد پس از فوت مادرش برای پدرش سال ۱۳۷۰ یک زن جدید گرفتند که از همسر جدیدش هم سه پسر دارد.

وقتی ۱۰ ساله بود با پدرش دور حرم دستفروشی می کرد ، در ۱۳ سالگی هم با بردارش تابستان ها کار بنایی می کرد.

سال ۱۳۶۶ وقتی ۱۶ ساله بود بعد از اینکه بازی اش در یک تیم محلی دیده شد به منتخب تیم جوانان خراسان دعوت شد و یکسال بعد به تیم ابومسلم پیوست.

سال ۷۱ تا ۷۳ در تیم فتح سربازی اش را گذراند تا اینکه سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۴ ساله بود با قرارداد ۳/۵ میلیون تومان به تیم بهمن پیوست.

از ۲۱ سالگی به تیم ملی جوانان دعوت شد تا اینکه سال ۱۳۷۵ در جام ملت های آسیا ۱۹۹۶ بعنوان بهترین بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد.

سال ۱۳۷۶ به تیم پرسپولیس پیوست و بعد از ۴ بازی راهی تیم کلن آلمان شد و به مدت سه فصل در ۵۰ بازی ۱۰ گل نیز بثمر رساند. تا سال ۱۳۷۹ در کلن بازی کرد و پس از آن به مدت یک فصل در تیم «سن ‌خوزه ارث‌ کوئیکز» در لیگ ام‌ ال اس فوتبال آمریکای شمالی حضور داشت.

بازنشستگی در ۳۵ ساله

 سال ۱۳۸۰ نیم فصل در النصر عربستان بازی کرد تا اینکه به ایران آمد و به مدت ۴ سال در پاس تهران بود سپس یکسال در تیم دسته اولی عقاب حضور داشت. سال ۱۳۸۵ خداداد عزیزی ۳۵ ساله با پیراهن راه آهن برای همیشه بازنشسته شد.

او یک گالری طلا فروشی در خیابان کریمخان تهران دارد .ابتدای فعالیت اقتصادی خود را با سرمایه گذاری در حوزه پوشاک ورزشی آغاز کرد و الان نیز صاحب یک برند معروف پوشاک ورزشی است و در دوبی تجارت میکند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.