• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15

دولت بایدن “سگ های رباتیک” را در مرز آمریکا و مکزیک آزمایش کرد

  • کد خبر : 40564
  • 14 فوریه 2022 - 13:08
دولت بایدن "سگ های رباتیک" را در مرز آمریکا و مکزیک آزمایش کرد

وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) تأیید کرد که دولت بایدن در حال آزمایش “سگ های رباتیک” کشنده در مرز ایالات متحده و مکزیک است. بایدن سگهای موسوم به “راکت داکت” را احیا کرده تا روند اخراج پناهجویان را تسریع بخشد!

در این مقاله آمده است: «تعجب نکنید اگر در آینده شاهد ربات «فیدو» در میدان باشیم که در کنار پرسنل CBP [محافظت از گمرک و مرز] راه می روند.» این پهپادهای چهار پا «به تقویت حضور گشت‌های مرزی در منطقه کمک می‌کنند».

در این مقاله اشاره نشده است که “فیدو” رباتیک می تواند به سلاح های خودکار مجهز شود تا در “برنامه های مختلف رزمی” مورد استفاده قرار گیرد.

های رباتیک برای حفاظت از مرزهای آمریکا

نسخه خاصی از سگ رباتیک که در مرز آزمایش می شود توسط شرکت Ghost Robotics مستقر در فیلادلفیا تولید شده است. این شرکت با تعدادی از شرکای شرکتی، از جمله Verizon، Amazon Web Services و سازنده سلاح SWORD، پهپادهای سگ را تولید کرده است.

قبلاً «سگ‌های ربات» مشابهی برای «کمک کردن» به پلیس در شرایط مختلف در شهرهای سراسر ایالات متحده آزمایش شده‌اند. در هونولولو، اداره پلیس یک سگ ربات ۱۵۰۰۰۰ دلاری خریداری کرد که با پول کمک‌های کووید خریداری شده بود تا دمای بدن افراد بی‌خانمان را اندازه گیری کند.

حمله دولت بایدن به مهاجران و پناهجویان با راکت داکت

آماده سازی سگ های مهاجم رباتیک برای گشت زنی در مرز آخرین حمله دولت بایدن به مهاجران و پناهجویان است. علیرغم اینکه بایدن بر اساس مخالفت با سیاست‌های مهاجرتی بی‌رحمانه و غیرانسانی ترامپ، مبارزات انتخاباتی خود را انجام داد، اما از زمان روی کار آمدن بایدن از برنامه‌های ضد مهاجرتی فاصله نگرفت.

در واقع، بایدن روند قانونی موسوم به “راکت داکت” را احیا کرده و گسترش داده است، که با مهلت کمتر از یک سال به خانواده های پناهجو برای دفاع از حق خود برای اقامت در ایالات متحده، روند اخراج را تسریع می بخشد.حل و فصل پرونده های پناهندگی ممکن است سال ها طول بکشد، حتی با متخصص ترین و گران ترین وکلا. جدول زمانی تسریع شده برای رد هر چه بیشتر پناهجویان طراحی شده است.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.