• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
27

۸ ترفند برای دوباره نو کردن دستگاه های اندرویدی

  • کد خبر : 40571
  • 16 فوریه 2022 - 1:36
8 ترفند برای دوباره نو کردن دستگاه های اندرویدی

آیا از گوشی خود خسته شده اید؟ قبل از خرید یک گوشی جدید، این ۸ ترفند برای دوباره نو کردن دستگاه های اندرویدی را امتحان کنید تا بتوانید گوشی قدیمی خود را کاملا نو کنید.

برای هر شرکت گوشی‌های هوشمند، هدف این است که مردم را برای تبدیل شدن به مشتریان دائمی ترغیب کنند. آن‌ها انواع استراتژی‌های هوشمندانه را طراحی می‌کنند تا سعی کنند گوشی‌تان را منسوخ‌شده تصور کنید و بخواهید تا آنجا که ممکن است آن را جایگزین کنید.

۸ ترفند برای دوباره نو کردن دستگاه های اندرویدی

اما آیا واقعاً هر دو تا سه سال یک بار نیاز به خرید یک گوشی جدید دارید؟ در این مطلب ۸ ترفند برای دوباره نو کردن دستگاه های اندرویدی آورده شده است که می توانید انجام دهید تا گوشی خود را دوباره شبیه به نو بودن و کارکردن کنید.

تصویر زمینه خود را تغییر دهید

در بسیاری از مواقع، کاری به سادگی تغییر کاغذ دیواری می تواند حس جدیدی را به گوشی شما بدهد. اگر برای انتخاب مناسب با ابعاد گوشی و تنظیمات مناسب، می‌توانید برنامه‌های کاغذدیواری اندروید را بررسی کنید.

یک نکته مهم وجود دارد: فقط یک بار در ماه تصویر زمینه خود را تغییر دهید. در هر ماه جدید، موضوع متفاوتی مانند فضا، طبیعت، مینیمالیستی، انتزاعی یا رترو را انتخاب کنید. برای اینکه این کار کمی سرگرم کننده تر شود، حتی می توانید از عزیزان خود بخواهید یک کاغذ دیواری جدید برای شما انتخاب کنند.

سیستم عامل خود را به روز کنید

اگر تلفن شما به روز نیست، شروع به کند شدن کند و احساس کنید که قدیمی شده است. بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند اندروید حداقل سه سال به روز رسانی های اصلی اندروید را ارائه می دهند. بنابراین، مگر اینکه گوشی شما قدیمی تر از آن باشد، باید بررسی کنید که آیا به روز رسانی در گوشی شما موجود است و سپس آن را نصب کنید.

به‌روزرسانی جدید اندروید نه تنها می‌تواند به گوشی شما احساس تازگی بدهد، بلکه می‌تواند باگ‌ها را برطرف کند، ویژگی‌های جدید را معرفی کند، امنیت را بهبود بخشد و موارد دیگر. این یک تمرین خوب است که گوشی خود را به طور کامل به روز نگه دارید تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

باتری خود را تعویض کنید

تمام باتری‌های گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان تحلیل می‌روند و معمولاً حدود سه سال دوام می‌آورند. پس از سه سال، تخریب آنها شروع شده و آزاردهنده می شوند. اگر مشکل فقط باتری است و همه چیزهای دیگر به خوبی کار می کنند، تنها تعویض باتری با یک باتری جدید می تواند عمر تلفن شما را بیشتر کند. می توانید پولتان را صرفه جویی می کنید.

این مطلب هم برایتان مفید است. نحوه گرفتن اسکرین شات در سامسونگ

محافظ صفحه خود را تعویض کنید

محافظ های صفحه نیز به مرور زمان آسیب می بینند. به هر حال، این کاری است که آنها قرار است انجام دهند – از صفحه شما محافظت کنند. اما استفاده از محافظ صفحه‌نمایش با ترک‌ها و شکستگی‌ها هرگز جالب نیست و مطمئناً می‌تواند به گوشی شما احساس قدیمی بودن بدهد.

خوشبختانه، محافظ‌های صفحه بسیار ارزان هستند و تقریباً همیشه می‌توانید یکی از آن‌ها را پیدا کنید که با نمایشگر گوشی شما سازگار باشد.

قاب گوشی خود را تعویض کنید

خرید یک قاب جدید می‌تواند به شما کمک کند تا حس کنید گوشی شما همچنان جدید است.

رسانه های بی اهمیت را حذف کنید

با گذشت زمان، تلفن شما پر از تصاویر، ویدئوها، اسناد، فایل‌های GIF و موارد دیگر می‌شود. و بسیاری از اینها اغلب ارزش فضای ذخیره سازی که اشغال می کنند را ندارند. اگر حافظه داخلی شما پر باشد، عملکرد کلی تلفن شما را تحت تاثیر قرار می دهد، وسرعت تلفن شما را کاهش دهد

برای جلوگیری از این امر، تمرین خوبی است که هر سه تا شش ماه یکبار فایل های گوشی خود را تمیز کنید. رسانه های ذخیره شده خود را مرور کنید و همه مواردی را که برای شما مهم نیستند یا مواردی که دیگر به آنها نیاز ندارید حذف کنید. هرچه فضای ذخیره بیشتری را بتوانید تمیز کنید، بهتر است.

برنامه های قدیمی استفاده نشده را حذف کنید

همه برنامه هایی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف کنید. اگر دوباره به یکی از آن برنامه ها نیاز پیدا کردید، می توانید آن را دوباره دانلود کنید. برنامه‌های استفاده نشده فقط کار را برای شما سخت‌تر می‌کنند، زیرا آنها فضای ذخیره‌سازی می‌خورند، رم را با اجرای در پس‌زمینه اشغال می‌کنند، و باعث می‌شوند گوشی شما به هم ریخته باشد. حذف آنها به ایجاد فضای بیشتری برای برنامه های جدید کمک می کند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.