• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

ریلمی چین با عرضه اولین گوشی هوشمند خود ، با اپل و سامسونگ رقابت می کند

  • کد خبر : 40675
  • 26 فوریه 2022 - 11:41
ریلمی چین با عرضه اولین گوشی هوشمند خود ، با اپل و سامسونگ رقابت می کند

گوشی هوشمند برند تازه کار ریلمی چین ، به‌نظر می‌رسد با عرضه اولین گوشی هوشمند رده بالای خود در با اپل و سامسونگ مقابله کند!

ریلمی چین با عرضه اولین گوشی هوشمند خود ، با اپل و سامسونگ رقابت می کند

برند چینی گوشی‌های هوشمند ریلمی( Realme) اولین دستگاه‌های رده بالای خود – GT 2 و GT 2 Pro – را در کنگره جهانی موبایل هفته آینده معرفی خواهد کرد.

این نشان‌دهنده تلاش این شرکت نوپا برای به دست آوردن سهم بازار در اروپا و سایر مناطق خارج از چین است، حرکتی که می‌تواند آن را در مقابل شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ قرار دهد.

اسکای لی، مدیرعامل ریلمی چین گفته است :  این شرکت قصد دارد بیش از ۸۵ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۲ بفروشد.

برند ریلمی چینی گوشی‌های هوشمند در تلاش برای رشد سهم بازار در اروپا و ادامه رشد سریع خود، قرار است هفته آینده اولین گوشی هوشمند رده بالای خود را در خارج از کشور عرضه کند.

عرضه گوشی ریلمی چین در بازار موبایل

این حرکت شرکت را که در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را  آغاز کرد، در مقابل شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ که بر بخش رده بالا تسلط دارند و همچنین رقیب چینی شیائومی که به سرعت در خارج از کشور رشد کرده است، قرار می دهد.

گوشی های هوشمند GT 2 و GT 2 Pro روز دوشنبه در کنگره جهانی سالانه موبایل در بارسلون اسپانیا عرضه خواهند شد. این اولین حضور این شرکت در بزرگترین کنفرانس تجارت تلفن همراه جهان است که بر تمایل آن به رشد سهم بازار خارج از چین تاکید دارد.

اسکای لی، مدیرعامل ریلمی در مصاحبه ای اختصاصی گفته است : ما می خواهیم در چین و بازار اروپا پیشرفت کنیم. در بازار اروپا، و همچنین هر بازار دیگری، ما خود را به عنوان شرکتی برای  ارائه تلفن های مقرون به صرفه با عملکرد برجسته و طراحی مد روز قرار می دهیم.

اهداف بلند مدت

ریلمی ممکن است برای مصرف کنندگان در اروپای غربی یا ایالات متحده شناخته شده نباشد، اما به سرعت در حال رشد است. طبق داده های Counterpoint Research، ریلمی در سه ماهه چهارم ۲۰٫۶۵ میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند که ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. در همین حال اپل شاهد کاهش بود در حالی که سامسونگ تنها رشد ۸ درصدی را تجربه کرد.

داده های Counterpoint Research نشان می دهد که اپل در سه ماهه دسامبر حدود ۸۱٫۵ میلیون گوشی هوشمند فروخته است.

اما ریلمی در بازارهایی با مصرف‌کنندگان گوشی‌های با قیمت پایین‌تر و با مشخصات بالا جذابیت پیدا کرده‌اند.

مدیرعامل لی امیدوار است که این رشد سالم را در سال جاری حفظ کند.

چالش اپل و سامسونگ

ریلمی در تلاش برای به دست آوردن سهمی در بازار گران‌قیمت با تعدادی چالش مواجه است که مهم‌ترین آن تلاش برای متقاعد کردن مشتریان به خرید دستگاه‌های خود به جای خرید از برندهای معتبری مانند اپل، سامسونگ و حتی شیائومی است.

هارمیت سینگ ولیا، تحلیلگر ارشد در کانترپوینت ریسرچ، گفت: «چالش بعدی ریلمی متقاعد کردن مشتریانی است که به خرید نام‌های تجاری معتبر عادت کرده‌اند تا قیمت‌های مشابهی برای ریلمی بپردازند.

در این راستا، در حالی که با چالش هایی از سوی سامسونگ و اپل مواجه خواهد شد، اما با چالشی از سوی فروشندگانی مانند شیائومی و وان پلاس که دستگاه هایی را در محدوده قیمتی مشابه یا دلخواه خود به فروش می رسانند، مواجه خواهد شد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40675

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.