• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

اولین واکنش هالک ایرانی به حواشی اخیر

  • کد خبر : 40708
  • 27 فوریه 2022 - 18:24
اولین واکنش هالک ایرانی به حواشی اخیر

فیزیک بدنی عجیب و غریب سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی و شباهتش با «هالک»، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است.

قضیه هالک ایرانی چیست؟

سجاد غریبی جوان ۲۸ ساله که لقب هالک ایرانی را به خود داد بود در مبارزه با مارتین فورد، حریف انگلستانی خود در دبی شکست خورد!

طی روزهای گذشته ویدیویی از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد منتشر شد که توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

واکنش هالک ایرانی به حواشی اخیر

سجاد غریبی ،معروف به هالک ایرانی در لایو اینستاگرام درمورد اتفاقات اخیر گفت: مارتین با حرکت ناجوانمردانه من را هُل داد و اصلا صحبتی از این موضوع نشده بود. من تازه فهمیدم که چه غافلگیری انجام شده و می خواستند من را خراب کنند.

اینقدر اتفاق رخ داده بد بود که اصلا نمیخواستم درباره آن صحبت کنم. سازمان بوکس استار به ما اعلام کرد که ظهر یک مواجه رو در رو دارید. به من اعلام کردند که حق هیچ گونه برخورد فیزیکی را ندارید، حق هُل دادن یا حرکت اضافه را ندارید و فقط باید رو در رو باشید.

از زمانی که من اینجا هستم فقط دو وعده غذا خوردم و شرایط خیلی افتضاح است. من با هزینه خودم و بدون هیچ مربی و اسپانسری به اینجا آمدم.

اتفاقات رویارویی چیزی نبود که به من گفته بودند

باز هم می گویم اتفاقات رویارویی چیزی نبود که به من گفته بودند و کمال نامردی بود. نهایت نامردی بود که این اتفاقات افتاد و بیشتر از این نمی توانم بگویم چرا این اتفاق افتاد چرا که ما فقط قرار بود رو در شویم.

مارتین با حرکت ناجوانمردانه من را هُل داد و اصلا صحبتی از این موضوع نشده بود. من تازه فهمیدم که چه غافلگیری انجام شده و می خواستند من را خراب کنند البته که عزت دست خداست ولی من متوجه این کار سازمان شدم. واقعا تعجب می کنم چرا این کار را کردند؟ مارتین اینقدر ترسو است که از این فرصت استفاده کرد چرا که می دانست فرصت دیگری ندارد اما پایان ماجرا این طور نیست.

هالک ایرانی : شرمنده مردم ایران هستم

من از زمانی که اتفاق افتاده است نتوانستم بخوابم چرا که شرمنده مردم ایران هستم و آرزوی مرگم را کردم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.