• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
20

استوری جنجالی بهنوش بختیاری در اینستاگرام

  • کد خبر : 40817
  • 08 مارس 2022 - 14:16
استوری جنجالی بهنوش بختیاری در اینستاگرام

استوری جنجالی بهنوش بختیاری این بار صدای کاربران را درآورد و اکثر آنها می گویند خوب یعنی که چی؟ و بسیاری از کاربران هم گفته اند تعبیر بدی میتوان از آن کرد!

استوری جنجالی بهنوش بختیاری اینبار صدای کاربران را درآورد و اکثر آنها می گویند خوب یعنی که چی؟ و بسیاری از کاربران هم گفته اند تعبیر بدی میتوان از آن کرد در این استوری جنجالی بهنوش بختیاری نوشته است : کاش چهره ام فقط مال همسرم بود ! که بسیاری از این جمله او تعبیر سو کرده اند و بعضی هم گفته اند دوباره به دنبال حاشیه و جزب فالوور است!

استوری جنجالی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از آن دسته از بازیگران است که فعالیت زیادی در فضای مجازی به ویژه صفحه رسمی اینستاگرامش دارد.

بهنوش بختیاری که بعد کرونا به کار مدلینگ و تبلیغات مشغول شد. که برخی احتمال دادند به خاطر شیوع کرونا و عدم دریافت پیشنهاد بازیگری به این فکر فتاد. او ظاهرا در حال حاضر برای انجام کاری در اصفهان است.

او در استوری خود در اینستاگرام نوشت : کاش میشد چهره ام فقط برای همسرم بود….. گاهی وقت ها افسوس میخورم که بازیگرم…..

بهنوش بختیاری

او متولد  ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران است. او تیرماه سال ۸۶ با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد.بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری اینستاگرامش را بروز کرد.

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است.

تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به پایان رسانده است. وی با بازی در سریال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختیاری علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تاجر و مالک برند لباس و جواهرات می باشد.

بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

او یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کرد و او را نزد خودش برد اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و او را به بهزیستی برگرداند و گفت تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.