• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
18

انتشار تصویر زن کودک ربا / پلیس از شهروندان خواست این زن آدم ربا را شناسایی کنند

  • کد خبر : 40892
  • 12 مارس 2022 - 12:06

پلیس آگاهی تهران با انتشار تصویر زن کودک ربا از شهروندان خواست این زن آدم ربا را شناسایی کنند. این عکس زن آدم ربایی است که از دوربین های مدار بسته به دست آمده است.

انتشار تصویر زن کودک ربا
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران درباره آدم ربایی گفت: هجدهم آبان ۱۴۰۰ زنی با فریاد‌ از مردم خواست کمک کنند این زن جوانی در میدان مدرس شهرری، توجه کسبه و رهگذران را جلب کرددر حالی که فریاد می‌زد: «بچه‌ام را دزدیدند، مردم کمکم کنید.»
این موضوع به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و تحقیقات برای یافتن کودک ربوده شده شروع شد. زن در تحقیقات به ماموران گفت: مدتی است که ، از شوهرم جدا شده ام، و پسرم ماهور پیش من بود و من در بازار دستفروشی می‌کردم. آن دو زن جوان آمدند و یک لیوان چای تعارف کردند. وقتی چای را خوردم در حالی که پسر ۸ ماهه‌ام در آغوشم بود از بازار بزرگ شهرری تا میدان مدرس به راه افتادم و پیاده می رفتم، آن دو زن هم کنارم حرکت می‌کردند چند دقیقه بعد دست و پاهایم لمس شد و روی زمین افتادم. همان موقع دو زن جوان که ماسک زده بودند، پسرم را از آغوشم برداشتند و فرار کردند. پس از این اظهارات ، کارآگاهان جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند.

بازبینی دوربین‌های مداربسته

سرهنگ نثاری در ادامه گفت: با بازبینی دوربین‌ها مشخص شد دو زن جوان ماسک دار به سراغ مادر ماهور رفته و دوربین‌ها نشان ‌داد که در لحظه‌ای که زن جوان حواسش نبوده، داخل چای ماده‌ای ریخته اند و به مادر ماهور دادند. بعد از آن هم دوربین‌ها نشان می‌داد کودک رباها، ماهور را از آغوش مادرش دزدیده اند و فرار کردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.