• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

شهادت ۴ سرباز در پادگان بوشهر/ دستگیری قاتل سربازان

  • کد خبر : 40995
  • 22 مارس 2022 - 1:36
شهادت ۴ سرباز در پادگان بوشهر/ دستگیری قاتل سربازان

شهادت ۴ سرباز در پادگان بوشهر صبح اولین روز سال ۱۴۰۱ در یکی از پادگان های منطقه، اتفاق افتاد.قاتل با گروگان گرفتن فردی گریخت .

شهادت ۴ سرباز در پادگان بوشهر

روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اعلام کرد که یک سرباز در بوشهر چهار هم خدمتی خود را با ضرب گلوله به شهادت رساند و متواری شد.

بعضی از منابع خبری عنوان کرده اند علت تیراندازی این سرباز، عدم مرخصی دادن به او بوده است. و برخی از منابع گفته اند او یکی از همخدمتی های دیگرش را در بندر دیلم به گروگان گرفته که پس از تلاش مسولان، این گروگان آزاد شده است.

قاتل سربازان در بوشهر دستگیر شد

قاتل ۴ سرباز در پادگان نیروی دریایی که به اطراف کوه‌های دیلم استان بوشهر متواری شده بود، در عملیات پلیس دستگیر شد.

یک منبع آگاه در این مورد گفته است :سربازی که سحرگاه امروز، در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان و طی یک عملیات حساب شده، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

سرباز پس از حادثه فردی را به گروگان گرفت

 این سرباز پس از حادثه، فردی را به گروگان گرفت ، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد.

فردی که گروگان گرفته شده بود آزاد شد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان دقایقی پیش در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز در همین زمینه اعلام کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.