• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

بمب افکن آمریکایی با اسکورت اسرائیلی راهی خلیج فارس شد

  • کد خبر : 41067
  • 30 مارس 2022 - 10:36
بمب افکن آمریکایی با اسکورت اسرائیلی راهی خلیج فارس شد

یک روزنامه نگار صهیونیستی ادعا کرد که در برگزاری نشست نقب، بمب افکن آمریکایی با اسکورت اسرائیلی راهی خلیج فارس شد ، و پس از این ادعا رژیم صهیونیستی اعلام کرد این بمب افکن آمریکایی در راه عبور به سمت خلیج فارس با اسکورت نظامی اسرائیل همراه شده است.

پیام رژیم صهیونیستی به ایران است

جای معیان روزنامه‌نگار تلویزیونی و مورخ اسرائیلی که خود را مشاور ویژه شارون و نیز عضو حزب لیکود معرفی کرده است  دیروز در صفحه توئیترش دو تصویر از پرواز بمب افکن آمریکایی و اسکورت جنگنده‌های اسرائیلی منتشر کرد و نوشت: همزمان با اجلاس نقب یک فروند بمب بفکن آمریکایی از نوع بی‌۵۲ با اسکورت دو فروند جنگنده اف ۱۵ اسرائیل به پرواز درآمد.او ادعا دارد که این پیام رژیم صهیونیستی به ایران است.

بمب افکن آمریکایی با اسکورت اسرائیلی راهی خلیج فارس شد

ارتش رژیم صهیونیستی با تایید پرواز بمب افکن آمریکایی و اسکورت آن توسط جنگنده‌های اسرائیلی در توئیتی گفت که این اقدام در چارچوب همکاری عملیاتی و نزدیک با ارتش آمریکا انجام شد. و گفت هواپیماهای (F-۱۵) اسرائیل امروز (سه شنبه) بمب افکن B-۵۲ آمریکایی را اسکورت کردند که در راه خود به خلیج فارس از غرب به شرق آسمان اسرائیل عبور کرد.

برگزاری نشست نقب در فلسطین اشغالی

در نشست نقب که در فلسطین اشغالی که از سوی رژیم صهیونیستی برگزار شد، کشورهای مغرب، مصر، بحرین و امارات و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در این نشست حضور داشتند.
و اردن در این نشست حضور نداشت و پادشاه اردن همزمان با نشست نقب به کرانه باختری رفت تا با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در رام الله دیدار کند. عدم مشارکت اردن در نشست نقب بسیار بحث بر انگیز شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.