• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

قاتل نزاع خونین در مشهد شبیه به امیر تتلو است + عکس

  • کد خبر : 41141
  • 05 آوریل 2022 - 10:07

قاتل نزاع خونین در مشهد شبیه به امیر تتلو است .این قاتل که به اتهام قتل دو جوان دیگر با ضربات کشنده خنجر دستگیر شده است او با تتوهایی که دارد چهره ای شبیه به امیر تتلو خواننده خارج از کشور ساخته است.

قاتل نزاع خونین در مشهد شبیه به امیر تتلو است

صبح روز هفتم فروردین دو جوان ۱۸ و ۲۳ ساله بر اثر ضربات وحشتناک خنجر مجروح شده بودند بعد ازاینکه به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شدند جان خود را از دست دادند. قاضی صادق صفری برای تحقیقا ت و ماموران به تحقیقات در این باره پرداختند.
ساعتی بعد انتظامات بیمارستان جوان ۲۲ ساله ای به نام «محمد- د» را دستگیر کردند که ایلیا (یکی از مجروحان) را به بیمارستان رسانده بود و خنجر خون آلودی هم به همراه داشت. قاضی دکتر صادق صفری بازجویی از او را آغاز کرد.
او در اعترافاتش گفت : فردی به نام «علی – خ» دو جوان (مقتولان) را در نزاع خیابانی به قتل رسانده است و درباره خنجر خون آلود هم گفت: وقتی پیکر زخمی ایلیا را به بیمارستان رساندم، خنجر او را نیز از کمرش بیرون کشیدم تا او را به اتاق عمل ببرند.

نزاع وحشتناک بین خنجرکش ها

با بررسی های گسترده کارآگاهان اداره جنایی آگاهی خراسان برای شناسایی قاتل ادامه داشت که خبر دیگری رسید که دو جوان مجروح هم به بیمارستان امدادی (شهید کامیاب) مشهد منتقل شده اند که حال یکی از آنان بسیار وخیم است.
بررسی های دقیق نشان داد جوانی که به خاطر وخامت حالش به اتاق مراقبت های ویژه انتقال یافته است. «علی- خ» نام دارد. و با توجه به اعترافات «محمد- د» در بیمارستان فارابی، مشخص شد این دو ماجرا به یکدیگر ربط دارد
پس از حضور پلیس به بیمارستان ، مشخص شد که جوان دیگری به نام «محمد – ر» (۳۲ ساله) به صورت سرپایی مداوا شده و از بیمارستان بیرون رفته است.
ادامه تحقیقات مشان داد که جوان ۲۰ ساله ای که پلنگی پوشیده بود ، همان «علی- خ» است گروهی از کارآگاهان عازم محل وقوع نزاع در چهارراه دانش آموز شدند تا صحنه درگیری خونین را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.
آثار خون زیادی که در اطراف تقاطع ریخته شده بود و مشخص بود که نزاع وحشتناکی بین خنجرکش ها رخ داده بود.

این مطلب را از دست ندهید. ماجرای ۶ قتل در نوروز خونین در مشهد

دلیل نزاع خیابانی خونین در بلوار معلم مشهد

«محمد – د» متهمی که دستگیر شده بود در صحنه این حادثه هولناک به قاضی دکتر صادق صفری گفت: من و ایلیا و امیر (دو مقتول) و یک نفر دیگر در چهارراه دانش آموز و بلوار معلم بودیم و قصد خرید داشتیم اما ناگهان ۳ نفر به سمت ما حمله ور شدند و من دیدم که «علی – خ» از پشت سر ، ضربه ای با نیمچه (خنجر) به گردن ایلیا زد و زمانی که برگشت دوباره ضرباتی به سینه اش فرود آورد ولی زمانی که مبین و امیر به دنبال علی رفتند من هم ایلیا را به بیمارستان فارابی رساندم و در بیمارستان خنجر را از کمر ایلیا برداشتم که ماموران انتظامات به من مشکوک شدند و مرا هم دستگیر کردند.
با ادامه تحقیقات و کاووش های ماموران موفق شدند مخفیگاه برخی از عوامل این نزاع هولناک را شناسایی کنند اما قبل از آغاز عملیات دستگیری، «محمد- ر» که از بیمارستان امدادی بیرون رفته بود با دستی زخمی و پانسمان شده ، خود را به پلیس معرفی کرد.

با مادرم دعوا کرده بودم

همچنین «علی – خ» که بهبودی نسبی پیدا کرده و از مرگ نجات یافته بود، به پلیس آگاهی منتقل شد و زیرنظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت علی جوان ۲۰ ساله ای که خال کوبی های شیطانی زیادی را روی اندامش داشت و خودش را شبیه به امیر تتلو کرده بود در اعترافاتی تکان دهنده گفت: با مادرم دعوا کرده بودم و برای همین به پارک دانشجو رفتم اما مبین، ایلیا، امیر و امیررضا به من حمله ور شدند و مرا با چاقو زدند. دیروز هم مرا به شدت تحقیر کرده بودند .

اعترافات او که برای مقام قضایی باورپذیر نبود به همین خاطر روند بازجویی ها تغییر کرد و چگونگی وقوع نزاع مرگبار ادامه یافت.

ما از قبل با یکدیگر خصومت داشتیم و آن ها مرا تحقیر کرده بودند

عاقبت «علی- خ» (متهم به قتل دو جوان) لب به اعتراف گشود و گفت: من با «محمد- ر» به چهارراه دانش آموز رفتیم تا از کارت عابر بانک پول برداشت کنم. بعد از آن با یکی از دوستانم تماس گرفتم تا با خودرو به دنبال ما بیاید و من و محمد را به منزل برساند اما زمانی که منتظر دوستم بودیم ناگهان چند نفر به سرو ما ریختند که درگیری شروع شد و من هم درحالی که  ضربات خنجر را را به آنها می زدم خودم هم زخمی شدم.

 من و «محمد – ر» جلوی خودروهای عبوری را می گرفتیم تا از صحنه حادثه فرار کنیم اما هیچ راننده ای ما را با سر و بدن خون آلود  سوار نمی کرد عاقبت یک پراید ما را سوار کرد ومن و محمد مرا به منزلمان در امامت رساند ولی چون حالم وخیم شد اطرافیانم با اورژانس تماس گرفتند و دوباره به همراه «محمد- ر» به بیمارستان امدادی منتقل شدم. این درحالی است که ما از قبل با یکدیگر خصومت داشتیم و آن ها مرا تحقیر کرده بودند. براساس گزارش خراسان، تحقیقات بیشتر درباره ادعاهای متهمان این پرونده جنایی،زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) و با صدور دستورات ویژه قضایی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.