• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

بعضی ها لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند/ واکنش احسان علیخانی به حذف پرسپولیس!

  • کد خبر : 41229
  • 11 آوریل 2022 - 13:43
بعضی ها لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند/ واکنش احسان علیخانی به حذف پرسپولیس!

پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت : واقعاً فکر نمی‌کردم مقابل آلومینیوم‌ شکست بخوریم، اما در این‌ دیدار یک سری بازیکنان بودند که در حد اندازه تیم بزرگ پرسپولیس نه تنها ظاهر نشدند بلکه حتی لایق حضور در این تیم هم نیستند.

بعضی ها لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند

مرتضی کرمانی‌مقدم که بابت شکست پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شدت عصبانی استگفت :واقعاً فکر نمی‌کردم مقابل آلومینیوم‌ شکست بخوریم، اما در این‌ دیدار یک سری بازیکنان بودند که در حد اندازه تیم بزرگ پرسپولیس نه تنها ظاهر نشدند بلکه حتی لایق حضور در این تیم هم نیستند. قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی دور از دسترس نبود و مسیر خیلی راحتی تا فینال پیش رو داشتیم، اما نشد این‌ اتفاق بیفتد.

نمی‌توان گفت این شکست تقصیر یحیی گل‌محمدی است

او همچنین گفت : نمی‌توان گفت این شکست تقصیر یحیی گل‌محمدی است، زیرا بر خلاف برخی بازیکنان که با جان و دل بازی کردند برخی دیگر بی اعتنا بودند.

از نظر من صفروف در حد لیگ دو محلات ایران هم نیست و خود من با یک پا از او بهتر بازی می‌کنم. تمیروف هم تنها دونده خوبی است وگرنه چهارچوب شناس خوبی نیست؛ ای کاش گل‌محمدی از ابتدا عبدی را در ترکیب قرار می‌داد تا برای تیم موثرتر واقع شود.

باید امیدوار باشیم تا در لیگ به اتفافات خوبی برسیم
کرمانی مقدم در ادامه صحبت هایش گفت :متاسفانه نیمکت تیم هم چندان قوی نیست که در زمان ورود بتوانند برای تیم کارساز شوند. برخی بازیکنان هنوز هم متوجه نشده‌اند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. درست است گوهری هم با مهار ضربه پنالتی پرسپولیس را در جریان بازی نگه داشت، اما اشتباهات فاحشی داشت که نتیجه آن منجر به شکست پرسپولیس شد.
درست است یک جام را از دست دادیم، اما باید امیدوار باشیم تا در لیگ به اتفافات خوبی برسیم. اگر چه دست گل محمدی واقعاً خالی است و هواداران واقعی پرسپولیس این مسئله را به خوبی درک می‌کنند. با این شرایط نیمکت نه چندان قوی همین که پا به‌ پای استقلال در لیگ جلو برویم واقعاً هنر کرده‌ایم.

پنج سال متوالی شاهد کسب جام بودیم

او در پایان گفت : پنج سال متوالی شاهد کسب جام بودیم، اما امسال شانس با ما یار نیست و باید مسئولان فکری اساسی کنند تا برای فصل آینده بازیکنان بهتری جذب شوند. اگر همین شرایط در فصل آینده هم حکفرما باشد نباید باز هم به کسب جام امید داشته باشیم. همان بهتر که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و گرنه‌مشخص نبود چه نتایجی گرفته می‌شد..

واکنش احسان علیخانی به حذف پرسپولیس!

پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی انتقادات مختلفی به قرمزها و نمایش های پر نوسان فصل جاری آن ها وارد شده است.

احسان علیخانی، مجری سرشناس تلویزیون، با انتشار یک متن حمایتی به باخت سرخ ها واکنش نشان داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.