• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

کشتن مادر به‌ خاطر تاکسی

  • کد خبر : 41233
  • 11 آوریل 2022 - 14:04
کشتن مادر به‌ خاطر تاکسی

کشتن مادر به‌ خاطر تاکسی در تهران اتفاق افتاده است. پسر جوانی که به دلیل اختلاف بر سر یک تاکسی موروثی مادرش را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

کشتن مادر به‌ خاطر تاکسی

در ۱۵دی سال ۹۹، ماموران پلیس تهران از قتل زن سالخورده‌ای در خانه‌اش خبردار شدند و راهی محل حادثه شدند. شواهد اولیه حاکی از این بود که پوران ۸۰ ساله در درگیری با پسرش هوشنگ به قتل رسیده است.

هوشنگ بعد از فوت پدرم با مادرم اختلاف مالی پیدا کرد

برادر هوشنگ که از برادرش شکایت کرده است در توضیح ماجرا گفت: برادرم معتاد بود و با مادرم زندگی می‌کرد. هوشنگ بعد از فوت پدرم با مادرم اختلاف مالی پیدا کرد و بارها با او درگیر شده بود.

در روزحادثه متوجه شدم درگیری بین آنها بالا گرفته و هوشنگ مادرم را شدیدا کتک زده است. وقتی از این درگیری باخبر شدم بلافاصله خودم را به خانه مادرم رساندم، ولی مادرم به قتل رسیده بود و هوشنگ هم از خانه فرار کرده بود. او قاتل مادرم است و از او شکایت دارم.

مادرم را کتک زدم و او را هل دادم

هوشنگ که تحت تعقیب بود بازداشت شدو در بازجویی گفت: پدرم راننده تاکسی بود. بعد از فوت او، مادرم تاکسی را به برادرم داد و او با آن کار می‌کرد اما من بیکار مانده بودم. او برادرم را از من بیشتر دوست داشت و بین ما خیلی فرق می‌گذاشت. و همین موضوع باعث شده بود کینه به دل بگیرم. چند بار با مادرم صحبت کردم اما او می‌گفت من اشتباه می‌کنم. و مدام مادرم اعتیاد مرا بهانه می‌کرد.

چند سال بود که گرفتار اعتیاد بودم و درآمدی هم نداشتم و از مادرم می خواستم تاکسی را به من بدهد تا با آن کار کنم؛ اما او قبول نمی‌کرد و می‌گفت تو همه درآمدت را صرف مواد می‌کنی. پس بهتر است تاکسی در اختیار برادرت باشد. خلاصه سر این موضوع بارها با هم درگیر شده بودیم تا اینکه روز حادثه دوباره بحث تاکسی پیش آمد و مادرم گفت تصمیم خود را گرفته ‌است و صلاح می‌داند برادرم با تاکسی کار کند.

من که بر اثر مصرف مواد کنترل اعصابم را از دست داده بودم با این حرفهایش خیلی عصبانی شدم  و مادرم را کتک زدم و او را هل دادم که او روی زمین افتاد. ناگهان خودم آمدم نزدیک مادرم رفتم و او را چند بار صدا کردم اما جوابی نشنیدم. از ترسم با اورژانس تماس گرفتم اما وقتی عوامل اورژانس آمدند تلاش آنها بی‌فایده بود و مادرم فوت کرده بود.

برادر متهم درخواست قصاص کرده است

پس از اعتراف متهم، و با بازسازی صحنه جرم او راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. و متهم با تعیین شعبه در وقت رسیدگی مقابل هیات قضایی شعبه دهم دادگاه از خودش دفاع خواهد کرد. این در حالی است که برادر متهم برای او درخواست قصاص کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.