• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

جنگ جهانی سوم شروع شد / آخرین فرصت به جنگنده های اوکراینی برای تسلیم داده شد

  • کد خبر : 41308
  • 17 آوریل 2022 - 13:36
جنگ جهانی سوم شروع شد / آخرین فرصت به جنگنده های اوکراینی برای تسلیم داده شد

مسکو مدعی است که نیروها بیشتر ماریوپل را تصرف کرده اند. به جنگنده های اوکراینی آخرین فرصت برای تسلیم داده شد. غرق شدن ناو روسی “مسکوا” در دریای سیاه بیانگر این است که “عملیات ویژه نظامی” روسیه وارد مرحله جدیدی شده است و آن جنگ جهانی سوم بین روسیه و ناتو است.

آخرین فرصت به جنگنده های اوکراینی برای تسلیم داده شد

روسیه می‌گوید به جنگجویان اوکراینی در ماریوپول برای تسلیم شدن پیشنهاد داده است و گفته است اگر از ساعت ۶ صبح به وقت مسکو روز یکشنبه سلاح‌های خود را بر زمین بگذارند، جان‌شان در امان خواهد بود.

مسکو روز شنبه گفت که نیروهایش منطقه شهری ماریوپل را تصرف کرده اند. به گزارش رویترز، تنها گروه کوچکی از جنگنده های اوکراینی در داخل یک مجتمع فولادسازی در بندر محاصره شده جنوبی باقی مانده اند.

هدف این بیانیه نیروهای باقی مانده اوکراینی بود. نیروهای اوکراینی هفته‌ها در برابر تسلط روسیه بر شهر بندری مهم ماریوپول که با بمباران بی‌امان مواجه شده و اکنون عمدتاً در ویرانه است، مقاومت کرده‌اند.

روسیه اعلام کرد که در صورت پذیرفته شدن این پیشنهاد، جنگنده های اوکراینی باید پرچم های سفید را در اطراف محیط کارخانه فولاد برافرازند.

هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه جنگنده های اوکراینی قصد تسلیم شدن دارند وجود ندارد و مهلت آنها اکنون به پایان رسیده است.

در همین حال، انفجارهای بیشتری در کیف پایتخت اوکراین در شب گذشته گزارش شده است و انفجارهایی نیز در شهر غربی لویو در روز شنبه گزارش شده است.

اوکراین برای پوشش خسارات خود از جنگ با روسیه به یک تریلیون دلار نیاز دارد

خبرگزاری اینترفاکس به نقل از وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد، روسیه اعلام کرد که ساختمان های تولید یک کارخانه خودروهای زرهی در کیف و یک مرکز تعمیرات نظامی در شهر میکولایف را تخریب کرده است.

یک مقام ارشد می گوید که اوکراین به یک تریلیون دلار برای پوشش خسارات ناشی از جنگ نیاز دارد.

روسیه نیروهای خود را مجدداً تامین کرده و تهاجم را در بخش شرقی اوکراین، خارکف، دومین شهر بزرگ اوکراین که اکنون در معرض تهدید دائمی بمباران و حملات هوایی روسیه قرار دارد، متمرکز کرده است.

اوله اوستنکو، مشاور اقتصادی رئیس جمهور اوکراین روز یکشنبه گفت که اوکراین برای پوشش خسارات خود از جنگ با روسیه به یک تریلیون دلار نیاز دارد.

جنگ جهانی سوم شروع شد

غرق شدن ناو روسی “مسکوا” در دریای سیاه بیانگر این است که “عملیات ویژه نظامی” روسیه وارد مرحله جدیدی شده است و آن جنگ جهانی سوم بین روسیه و ناتو است.

به نوشته دیلی اکسپرس: اولگا اسکابیووا، مجری پخش تلویزیون دولتی روسیه که از حامیان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و از حامیان حمله کشورش به اوکراین محسوب می‌شود، تاکید دارد روسیه عملا وارد جنگ با ناتو شده است.

او معتقد است غرق شدن ناو روسی “مسکوا” در دریای سیاه بیانگر این است که “عملیات ویژه نظامی” روسیه وارد مرحله جدیدی شده است و آن جنگ جهانی سوم بین روسیه و ناتو است.

و این حمله نشانگر این است که حالا روسیه نه تنها با تسلیحات تدارک دیده شده از سوی ناتو که با خود این ائتلاف نظامی غربی وارد جنگ شده، آنچه که آن را “جنگ جهانی سوم” نامیده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.