• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

۳ روش رایگان برای دانلود آنلاین تریلر فیلم HD

  • کد خبر : 41316
  • 18 آوریل 2022 - 10:21
3 روش رایگان برای دانلود آنلاین تریلر فیلم HD

تریلرهای فیلم راهی عالی برای چشیدن طعم جدیدترین فیلم، از تریلرهای بزرگ هالیوود گرفته تا تریلرهای مستقل کوچکتر است. برخی از تریلرها در نوع خود آنقدر چشمگیر هستند که ممکن است بخواهید آنها را دانلود کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دانلود تریلر فیلم را به صورت رایگان مستقیماً در رایانه خود انجام دهید.

نحوه دانلود تریلر فیلم به صورت رایگان

راه های مختلفی برای دانلود رایگان تریلر فیلم به صورت آنلاین در رایانه شما وجود دارد. در این مطلب بهترین روش ها را توضیح می دهیم.

یکی از بهترین مکان ها برای دانلود رایگان تریلر فیلم HD-Trailers.net است. این سایت تریلرهایی را از iTunes Movie Trailers تهیه می کند، که به لطف رابط کاربری تمیز و ارائه وضوح های متعدد، سایتی عالی برای تماشای تریلرهای با کیفیت بالا است. با این حال، دانلود تریلرها از iTunes به اندازه HD-Trailers ساده نیست.

صفحه اول HD-Trailers لیستی از جدیدترین تریلرها، برترین فیلم‌های باکس آفیس و فیلم‌های افتتاحیه هفته را نشان می‌دهد (هر چند به نظر نمی‌رسد این دسته به‌روزرسانی شود، بنابراین می‌توانید آن را نادیده بگیرید). اگر بلافاصله فیلمی را که می‌خواهید تریلر آن را دانلود کنید، مشاهده نکردید، از کادر جستجو در بالا استفاده کنید.

هر صفحه فیلم پوستر و توضیحات مختصری را نمایش می دهد. لینک های تریلر را در زیر مشاهده خواهید کرد. برخی از فیلم‌ها در کنار سایر قالب‌های تریلر مانند «نگاهی پنهانی» و «تیزر» چندین تریلر کامل دریافت می‌کنند.

HD-Trailers این تریلرها را به ترتیب تاریخ و با وضوح های متعدد (که کیفیت تصویر را تعیین می کند) فهرست می کند. ۴۸۰p کمترین وضوح و ۱۰۸۰p بالاترین رزولوشن است. هر چه رزولوشن بالاتر باشد، اندازه فایل بزرگتر است.

روی وضوح مورد نظر کلیک کنید و تریلر پخش خواهد شد. در زیر تریلر لینک دانلود وجود دارد. ممکن است بتوانید روی آن کلیک کنید تا دانلود شروع شود. با این حال، مرورگر شما ممکن است تریلر را در یک برگه جدید باز کند.

اگر این اتفاق افتاد، بر روی لینک دانلود کلیک راست کرده و روی Save Link As کلیک کنید. محل ذخیره تریلر را انتخاب کنید، سپس روی ذخیره کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

دانلود رایگان تریلر فیلم از یوتیوب

به احتمال زیاد هر تریلر فیلمی که بخواهید، خواه برای نسخه جدید یا قدیمی باشد، در یوتیوب در دسترس خواهد بود. کانال های زیادی در یوتیوب برای آپلود تریلر فیلم اختصاص داده شده است، مانند:

تریلرهای فیلم کلیپ

تریلر FilmSelect

منبع تریلر فیلم

استودیوهای جداگانه نیز تریلرهایی را در کانال های خود آپلود خواهند کرد. این شامل نتفلیکس، برادران وارنر پیکچرز، و استودیو قرن بیستم می شود.

البته، به جای رفتن به کانال های خاص، می توانید تریلرهای مورد نیاز خود را نیز جستجو کنید.

یوتیوب یک راه داخلی برای دانلود ویدیوها ارائه نمی دهد. به این ترتیب، شما باید از ابزار شخص ثالث استفاده کنید. به طور ساده، تعداد زیادی دانلود کننده عالی YouTube وجود دارد.

یکی از بهترین ها ۴K Video Downloader است که رایگان و در ویندوز، مک و لینوکس موجود است. شما به سادگی URL ویدیوی YouTube را به برنامه وصل می کنید و آن را در رایانه شما دانلود می کند. حتی از لیست های پخش و زیرنویس ها نیز پشتیبانی می کند.

در حالی که سایر برنامه ها ممکن است با وضوح پایین بارگیری شوند یا مملو از تبلیغات باشند، ۴K Video Downloader ساده و کارآمد است. هیچ راه بهتری برای دانلود تریلر فیلم از یوتیوب وجود ندارد.

دانلود رایگان تریلر فیلم از آرشیو اینترنت

اگر به دنبال دانلود چند تریلر فیلم آنچه را که نیاز دارید در Internet Archive می توانید بیابید. هزاران تریلر ذخیره می شود که بیشتر آنها مربوط به قرن بیستم است.

صفحه سمت چپ به شما کمک می‌کند تریلرها را بر اساس دسته‌هایی مانند سال، موضوعات و موضوعات، و مجموعه مرتب کنید. همچنین می‌توانید از جستجو در بالا استفاده کنید، هرچند توجه داشته باشید که گاهی اوقات تریلرها به دلیل آپلود توسط کاربر ناممکن می‌شوند.

وقتی تریلر مورد نظر خود را پیدا کردید، روی کاشی کلیک کنید تا از صفحه مربوطه آن بازدید کنید. تریلر در بالای صفحه قابل پخش است. در زیر آن، به دنبال کادر گزینه های دانلود بگردید. در اینجا می توانید تریلر را بارگیری کنید، اغلب در قالب های مختلف مانند MOV یا WMV.

نحوه پخش تریلرهای فیلم دانلود شده

پس از دانلود تریلر فیلم، می خواهید آن را پخش کنید. رایانه شما به طور پیش فرض دارای یک پخش کننده ویدیو است. Windows از برنامه Movies & TV استفاده می‌کند (اگرچه پخش‌کننده‌های رسانه جایگزین برای ویندوز وجود دارد)، در حالی که برای Mac این برنامه QuickTime Player است.

بهترین برای هر دو سیستم عامل VLC Media Player است. این یک پخش کننده رسانه ای رایگان، منبع باز و چند پلتفرمی است که از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند. همچنین، VLC مملو از ویژگی های مفید است.

از آنجایی که تریلرهای فیلمی که دانلود می‌کنید ممکن است در فرمت‌های فایل متفاوتی باشند، VLC بسیار مفید است زیرا بیشتر چیزهایی را که به آن توجه می‌کنید پخش می‌کند. همچنین نیازی نیست که با دانلود کدک ها سر و کله بزنید.

نحوه تبدیل تریلر فیلم های دانلود شده به فرمت های مختلف فایل

تریلرهای فیلمی که دانلود می کنید در فرمت های ویدیویی مختلف ارائه می شوند. به عنوان مثال می توان به MP4، WMV، FLV و AVI اشاره کرد.

همانطور که در بالا ذکر شد، VLC اکثر فرمت های ویدئویی را مدیریت می کند. با این حال، ممکن است بخواهید تریلرها را به فرمت فایل دیگری تبدیل کنید. اگر می‌خواهید تریلر را به دستگاهی منتقل کنید که فرمت ویدیو را به صورت بومی پشتیبانی نمی‌کند، حیاتی است (مثلاً احتمالاً در تلویزیون هوشمند این اتفاق می‌افتد).

اگر اینطور است، نگران نباشید. تبدیل تریلر فیلم دانلود شده به یک فرمت فایل دیگر آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار تبدیل ویدیو است. در واقع می توانید از VLC برای تبدیل فایل مدیا نیز استفاده کنید.

VLC را باز کنید و به Media > Convert/Save بروید. برای انتخاب تریلر روی Add کلیک کنید، سپس روی Convert/Save کلیک کنید. نمایه (فرمت خروجی) و فایل مقصد را مشخص کنید. پس از آماده شدن، روی Start کلیک کنید.

انتخاب عالی دیگر WinFF است. این یک ابزار ساده و رایگان است که می تواند فیلم ها را به صورت انبوه به فرمت های مختلف تبدیل کند. با باز بودن برنامه، روی Add کلیک کنید تا تریلر را انتخاب کنید، فرمت های Convert to و Preset خود را انتخاب کنید، سپس پوشه خروجی را مشخص کنید. پس از آماده شدن، روی Convert کلیک کنید.

 

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41316

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.