• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
12

رونمایی ترلان پروانه از همسرش + عکس

  • کد خبر : 41374
  • 24 آوریل 2022 - 9:47
رونمایی ترلان پروانه از همسرش + عکس

رونمایی ترلان پروانه از همسرش ! او که بازیگر پرحاشیه اای است با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر از ازدواجش داد و گفت که به زودی از وی رونمایی خواهد .

رونمایی ترلان پروانه از همسرش

ترلان پروانه که حواشی زیادی دارد و شایعه روابطش با ارسلان قاسمی سعید عزت الهی فرشاد احمد زاده و بهرام رادان منتشر شده بود عاقبت با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر از ازدواجش داد و نوشت که به زودی از حضرت یار رونمایی خواهد کرد.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او لیسانس گرافیک دارد و در کنار علاقه خود به رقص باله ، بازیگری هم می کند. پدرش مهندس و مادرش خانه دار علاقمند به بازیگریست و تنها یک بنام عرفان دارد که از خودش دو سال بزرگتر است.

اولین بار سال ۱۳۸۰ در ۳ سالگی خانمی در فرودگاه او را دید و به مادرش پیشنهاد بازی در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرش قبول کرد.

او مدت هفت ماه برای ۱۱۴ تیزر جلوی دوربین رفت و عاقبت به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد.

و  در سال ۱۳۸۳ وقتی شش ساله بود با سریال ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‏ جلوی دوربین رفت و بعد در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد.

سال ۱۳۸۴ با سریال شبی از شب ها در نقش نازنین شناخته شد و در همان سال با فیلم مادر صدامو میشنوی در اولین فیلم سینمایی اش بازی کرد.

شایعه ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی از همکاری مشترک و زیاد این دو از سال های دور شروع شد که با واکنش تند مادر ترلان نیز هربار مواجه شده است.

پس از آن رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی (فوتبالیست) آشکار شد اما عزت اللهی در نهایت نبود تفاهم را عامل جدایی عنوان کرد.

ترلان پروانه هم در اینستاگرامش خود نوشت :

هرکس بد ما به خلق گوید

ما چهره ز غم نمیخراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هر دو دروغ گفته باشیم

پس از عزت اللهی انتشار فیلمی لو رفته نشان داد ترلان پروانه اینبار با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس رابطه عاشقانه و بسیاز نزدیکی دارد. او در نهایت بدون اشاره به فیلم لو رفته خود و احمدزاده عنوان کرد هیچگونه رابطه ای بین من و این دو ورزشکار نبوده و پدر و مادرش پیگیر این حاشیه ها هستند.چندی قبل هم شایعاتی مبنی بر روابظش با بهرام رادان منتشر شده بود که در پی سفرشان به ارمنستان برای فیلم گربه سیاه به وجود آمد که با هم  لایو مشترک گذاشته بودند و خبر رابطه ترلان پروانه و بهرام رادان همزمان با این سفر خارجی منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41374

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.