• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

اولین واکنش سردار آبسالان به ترور فرزندش محمود آبسالان + تصاویر مراسم تشییع

  • کد خبر : 41379
  • 24 آوریل 2022 - 13:06
اولین واکنش سردار آبسالان به ترور فرزندش محمود آبسالان + تصاویر مراسم تشییع

پیکر شهید پاسدار محمود آبسالان در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی تشییع شد و سردار پرویز آبسالان در اولین واکنش به شهادت فرزندش محمود آبسالان روز جمعه سوم اردیبهشت ماه در مراسم تشییع وی اظهار کرد: شهادت فرزندم در عزم و اراده محکم ما برای مقابله با اشرار و معاندین نظام تاثیری ندارد.

واکنش سردار آبسالان به ترور فرزندش

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همچنین افزود: ما از شهادت هراس نداریم، بلکه ریختن خون فرزندانمان اراده ما را برای مقابله مستحکم تر می کند.

برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی خون شهدای بسیاری نثار شده است و خوشحالم که فرزندم هم در لباس پاسداری و در روز شهادت مولای متقیان به شهادت رسید و مزد تلاش های خود را گرفت.

تیراندازی به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان

به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان، محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.

تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است.

گفته می شود ضاربان این اقدام جنایتکارانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

شهادت محمود آبسالان محافظ فرمانده تیپ ۱۱۰سلمان فارسی

محمود آبسالان محافظ فرمانده تیپ ۱۱۰سلمان فارسی و فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان است، که بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی در ایست بازرسی تامین اجتماعی زاهدان به شهادت رسید. و به گفته علیرضا مرحمتی معاون امنیتی – انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، عوامل شهادت محمود آبسالان بلافاصله دستگیر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

او در زمینه چگونگی حادثه تیراندازی به ایست بازرسی در ورودی شهر زاهدان اظهار کرد: ورودی شهر زاهدان یک ایست بازرسی بوده که متاسفانه سحرگاه دیشب مورد تیراندازی برخی از اشرار قرار می‌گیرد، در این حادثه محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان که در ایست بازرسی بوده به شهادت می رسد.

هیچ فردی دیگری در این حادثه مجروح و شهید نشده است. عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.