• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

اسید پاشی دختر دانشجو روی پزشک تهرانی

  • کد خبر : 41508
  • 05 می 2022 - 0:47
اسید پاشی دختر دانشجو روی پزشک تهرانی

اسید پاشی دختر دانشجو روی پزشک تهرانی بنا به گفته دختر به این دلیل بوده که پزشک جوان قصد آزار او را داشته است که درکشمکش،ناخواسته اسید روی او پاشید شده است.

فروردین سال ۹۵ ماموران کلانتری  به بررسی پرونده اسیدپاشی پرداختند که در آن پسر جوانی به نام وحید از ناحیه سر و صورت با اسید سوخته بود و به بیمارستان منتقل شده بود.

اسیدپاشی روی پزشک تهرانی

وحید  که دانشجوی پزشکی بود گفت ناخواسته اسید روی سر و صورتش ریخته است.پزشکان در حال درمان وی بودند که راننده یک تاکسی دختر جوانی به نام سارا به  همان بیمارستان منتقل کرد که دختر نیز از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود. دختر جوان نیز تحت درمان قرار گرفت و در بررسی‌ها مشخص شد آنها که هر دو دانشجوی یک دانشگاه بودند با یکدیگر رابطه دوستانه داشتند و در یک ماجرا قربانی اسید پاشی شده اند.

وحید گفت :مدتی است با سارا که دانشجوی فوق لیسانس پرستاری است  و از کرمانشاه برای تحصیل به تهران آمده آشنا شده است. و به یکدیگر علاقه مند هستند و قصد ازدواج داشتند.سارا در روز حادثه به خانه اش رفته بود که یک نفر مقابل خانه آمد. وقتی در را باز کرد یک مرد ناشناس روی آنها اسید پاشید و گریخت.

وحید در ادامه گفت که از ترس آبرو تصمیم گرفتند هر  کدام جدا به بیمارستان بروند. او با ماشین خودش و سارا  با تاکسی به بیمارستان امام خمینی برود .اما راننده تاکسی به خاطر وخامت حال سارا او را به همین بیمارستان منتقل کرد .

انگیزه دختر دانشجو از اسیدپاشی روی پزشک تهرانی چه بود؟

در ابتدای جلسه رییس دادگاه دو طرف را دعوت به صلح و سازش کرد اما پزشک جوان گفت: من تا امروز ۷۲ عمل جراحی انجام داده ام و هنوز هم اثار سوختگی روی سر و صورت و گردنم نمایان است. من و خانواده ام در این مدت عذاب کشیدیم و به همین خاطر حاضر به گذشت نیستم و برای سارا تقاضای مجازات دارم.

دختر جوان هم گفت من و وحید مدت ۲سال و نیم بود با هم در ارتباط بودیم. آخرین بار من در شهرستان بودم و به اصرار وحید به تهران آامدم. قرار بود او دنبالم بیاد اما گفت کاری برایش پیش آمده است. من با تاکسی به میدان کاج رفتم و وحید دنبالم آمد و مرا به خانه اش برد.

وقتی در خانه مجردی وحید بودم یکبار سرایدار مقابل در خانه آمد و وحید از من خواست تا در اتاق پنهان شوم. دومین بار وحید گفت رزیدنت بیمارستان مقابل در خانه آمده است و نباید مرا آنجا ببیند. او از من خواست تا به راه پله ها بروم و پنهان شوم.من هم وسایلم را برداشتم و رفتم.

چند دقیقه بعد وحید با من تماس گرفت و به او گفتم در پله های پشت بام نشسته ام. او مرا به داخل خانه اش دعوت کرد و پیشنهاد داد تا با من رابطه داشته باشد. اما وقتی پاسخ منفی مرا شنید شروع به توهین کرد. او می گفت من شهرستانی هستم و حالا که به تهران آمده ام باید کمی روشنفکرتر رفتار کنم. اما من باز هم قبول نکردم.وحید به سرویس بهداشتی رفت و وقتی برگشت ظرف سفیدی در دست داشت.چون تسلیم خواسته شیطانی او نشده بودم  می خواست اسید را روی من بپاشد که با هم درگیر شدیم و در کشمکش اسید روی هر دو ما پاشیده شد. من همان موقع با گریه آنجا را ترک کردم و بعد به بیمارستان رفتم.

قاضی از سارا پرسید اگر ظرف اسید دست وحید بود چرا او به شدت دچار سوختگی شد و تو آسیبی ندیدی؟ که دختر جوان پاسخ داد: وحید روی زمین غلت زد و همین موضوع باعث شد به شدت دچار سوختگی شود. من هم صورت و پلکم دچار سوختگی شد .اما عمل جراحی ترمیمی انجام دادم.روی ساق پا و سمت چپ بدنم هم اسید پاشیده شد.

دختر گفت وقتی بازداشت شدم پدر و برادرم مرا طرد کردند و حتی وقتی در بازداشت بودم به ملاقاتم نیامدند. فقط مادرم از من حمایت می کند اما او هم از ترس پدر و برادرم نمی تواند کاری انجام دهد و من وحید را در این ماجرا مقصر می دانم. اگر چه صورت او  دچار سوختگی شده است اما من در این ماجرا به  از نظر روحی و روانی  به شدت آسیب دیده ام .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده دختر جوان را تبرئه کردند. اما با اعتراض وحید به این حکم،پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی دوباره قرار گرفت و حکم تبرئه سارا

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد و سارا این بار در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

وحید گفت: سارا عمدی اسید را روی من پاشید تا از من انتقام بگیرد.حالا به دروغ می گوید قصد اسیدپاشی نداشته است. من حاضر به گذشت نیستم و تقاضای قصاص دارم.

سارا گفت: من اتهامم را قبول ندارم. چون اصلا نمی دانستم ظرفی که دست وحید بود حاوی اسید بوده است. اسید ناخواسته و در کشمکش روی وحید ریخت و من از این موضوع ناراحت هستم.

با پایان دفاعیات دختر جوان،قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.