• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9

جزییات جدید از برخورد خشن پلیس با زن جوان در سد لتیان ! آنها پلیس را زیر گرفتند

  • کد خبر : 41565
  • 10 می 2022 - 10:14
جزییات جدید از برخورد خشن پلیس با زن جوان در سد لتیان ! آنها پلیس را زیر گرفتند

انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در آن برخورد خشن پلیس با زن جوان در سد لتیان که در جریان آن‌ ماموران پلیس با خشونت یک زن را در سد لتیان دستگیر کردند که ، واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.و اکنون جزئیات جدیدی در این مورد منتشر شده است.

ماجرای برخورد خشن پلیس با زن جوان در سد لتیان چه بود؟

انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در جریان آن‌ درگیری رخ داده میان یک زن و ماموران پلیس در سد لتیان به نمایش درآمده بود، واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

فیلم با صدای فریاد و جیغ‌های یک زن شروع می‌شود. دختر جوان ناسزا می‌گوید و فریاد می‌کشد و عقب عقب می‌رود. مرد جوان که به نظر می‌رسد مأمور است -، چون کنار خودروی پلیس ایستاده – با لباس شخصی به سمت دختر می‌رود و سعی دارد او را داخل خودروی پلیس ببرد، اما دختر مقاومت می‌کند این بار مأمور به زور متوسل شده و طوری او را روی زمین می‌کشد که قسمتی از لباس دختر جوان بالا رفته و حتی بخشی از بدنش نمایان می‌شود.

در گوشه دیگر تصویر مأمور دیگری که لباس انتظامی به تن دارد سرباز وظیفه را به سمت دختر جوان هل می‌دهد و از او می‌خواهد تا در سوار کردن دختر به خودرو با همکارشان همراهی کند.

دختر جیغ می‌کشد و مأمور لباس شخصی بدون هیچ توجهی در عقب خودرو را باز می‌کند و دختر جوان را به گونه‌ای که گویی یک جانی خطرناک است روی صندلی عقب می‌اندازد.

فرمانده انتظامی تهران دستور پیگیری ویژه این حادثه و برخورد با مأموران را صادر کرد

مشاهده این تصاویر از پلیسی که همواره حافظ جان، مال و ناموس شهروندان بوده است می‌تواند بهانه خوبی برای آن‌هایی باشد که فقط به‌دنبال ضربه زدن به این نیروهای خدوم بوده‌اند.

بلافاصله بعد از انتشار این فیلم فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستورات لازم را برای پیگیری ویژه این حادثه و برخورد با مأموران متخلف صادر کرد.

دلیل بازداشت خشونت‌آمیز زن در حوالی سد لتیان زیر گرفتن پلیس بود

دلیل بازداشت خشونت‌آمیز یک خانم در حوالی سد لتیان این بوده دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران ندادند و یکی از ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفته‌اند!

خبرگزاری قوه قضاییه در خصوص اتفاقات رخ داده در پی دستگیری خشونت‌آمیز یک خانم در سد لتیان نوشته: «حدود ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۵/۲/۱۴۰۱ در جریان اجرای ایست بازرسی توسط کلانتری ۱۶۵ منطقه لتیان، ماموران انتظامی به یک دستگاه خودروی تیبا سفید مظنون شده و دستور توقف خودرو به دلیل انجام حرکات مخاطره‌آمیز را صادر می‌کنند. پس از متوقف کردن خودرو توسط ماموران انتظامی، دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران نمی‌دهند و با زیر گرفتن یکی از ماموران نیروی انتظامی که منجر به آسیب به این فرد می‌شود از محل متواری می‌شوند.»

سرنشینان خودرو به صورت پیاده متواری شدند

در ادامه خبر قوه قضاییه نوشته است «سرانجام بعد از تعقیب و گریز، خودروی مذکور مجدد توسط پلیس متوقف می‌گردد. بنابراین گزارش، سرنشینان خودرو مجددا از محل به صورت پیاده متواری می‌شوند که در نهایت یکی از سرنشینان خودرو دستگیر می‌شود که در حین بازداشت و انتقال او به کلانتری اقدام به زمین انداختن خود می‌کند. براساس گزارش‌های دریافتی، سرنشینان خودرو در زمان دستگیری حالت عادی نداشتند و در جریان بازرسی از خودرو آن‌ها نیز مقادیری مواد مخدر کشف شده است.»

«متهمان مذکور سرانجام نیز با سپردن خودروی خود به عنوان وثیقه آزاد شدند و اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه علت توقف این خودرو صرفا تخلفات رانندگی بوده کاملا کذب و به دور از واقعیت است.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.