• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

کره شمالی شلوار جین تنگ، موهای رنگ شده پیرسینگ و دیگر گرایش‌های غربی را ممنوع کرد

  • کد خبر : 41568
  • 10 می 2022 - 12:22
کره شمالی شلوار جین تنگ، موهای رنگ شده پیرسینگ و دیگر گرایش‌های غربی را ممنوع کرد

سرکوب کره شمالی گرایش‌های غربی را ممنوع کرد رژیم کیم جونگ اون در حال تشدید سرکوب گرایش های مد غربی در کره شمالی از جمله موهای رنگ شده، شلوار جین تنگ و پیرسینگ است.

گشت مبارزه با پوشش غربی در کره شمالی !

اتحادیه جوانان سوسیالیست میهن پرست کره شمالی اکنون تلاش های سرکوبگرانه خود را علیه زنانی که موهایشان بلند است، و موهای خود را رنگ می کنند یا لباس هایی با حروف بزرگ خارجی می پوشند، آغاز کرده اند.

یکی از ساکنان شهر همهونگ که نامش فاش نشده است به یک خبرگزاری گفته است که رژیم کره شمالی به دنبال زنانی است که شلوارهای جین می پوشند.

کسانی که در بیرون از منزل با لباس‌هایی که سرمایه‌داری را نشان می‌دهند دیده ‌شوند، با گشت زنان مواجه می شوندو تمامی متخلفان سپس به دفتر اتحادیه جوانان منتقل می شوند و در آنجا باید به صورت کتبی به جرم خود اعتراف کنند. آنها تنها در صورتی می توانند به خانه های خود برگردند که کسی لباس مناسب تری برای آنها بیاورد.

کره شمالی شلوار جین تنگ، موهای رنگ شده پیرسینگ و دیگر گرایش‌های غربی را ممنوع کرد

کره شمالی برای اولین بار یک سال پیش پس از آنکه کیم سبک و گفتار خارجی را «سم خطرناک» خواند، از سرکوب کسانی که شلوار جین تنگ، پیرسینگ و مدل موی خاص، و رنگ مو دارند، خبر داد.

اتحادیه جوانان از آن زمان تاکنون تلاش های خود را برای حذف افرادی که از مدها و آداب و رسوم خارجی تقلید می کنند مضاعف کرده است.

به گفته منبع ناشناس دیگری، گشت‌ها در شهر Chongjin یک بازار محلی که به عنوان یک پاتوق محبوب برای جوانان شناخته می‌شود را هدف قرار داده‌اند.

اگر جوانانی در آنجا در حال انجام کارهای ممنوعه دستگیر شوند، کارفرمایان آنها از تخلف آنها مطلع می شوند.

این منبع با اشاره به بلندگوهای تحت کنترل دولت که در سراسر کشور قرار داده شده است، گفت: «آنها سپس در معرض انتقاد قرار می گیرند و در شدیدترین موارد، نام، آدرس منزل و محل کار متخلف به طور عمومی در پخش سوم اعلام می شود. اما علیرغم این مجازات ها، مردم کره شمالی “از تلاش برای ظاهر و لباس پوشیدن مانند مردم در فیلم ها و تلویزیون های خارجی دست بر نمی دارند.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.