• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
18

برگزاری مراسم عروسی امیر تتلو و سحر قریشی در متاورس!

  • کد خبر : 41635
  • 14 می 2022 - 9:34
/ برگزاری مراسم عروسی امیر تتلو و سحر قریشی در متاورس

سحر قریشی و امیر تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه ازدواج کردند . و حتی خواهر تتلو از به دنیا آمدن برادرزاده اش به زودی خبر داد. چند روز قبل هم سحر قریشی برای همیشه از دنیای بازیگری و عرصه سینما خداحافظی کرد و تتلو را به دنیای بازیگری ترجیح داد.و شایعاتی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی امیر تتلو و سحر قریشی در متاورس به گوش می رسد.

امیر تتلو این روزها حسابی سرش شلوغ است  و می خواهد به قول خودش باشکوه ترین کنسرت را برای ایرانی ها برگزار کند و هزینه هایش را دربیارد و سود خوبی هم به جیب بزند.

امیر تتلو پیش تر در خصوص کنسرت اردیبهشت ماه خود گفته بود که این کنسرت برخلاف کنسرت قبلی تتلو به صورت نشسته برگزار می شود و تتلو از هوادارانش خواسته بود به صورت خانوادگی در کنسرت او حاضر شوند.

کنسرت تتلو در ترکیه

او همچنین در خصوص شرایط سالن و اجرا توضیح داده و گفت: براتون گفتم از طراحی استیج از چند روز قبل اجرا و عکس طراحیشو گذاشتم و الان میگم که یکی از بهترین صدا بردارای ایران کار صدارو میکنه و محمد اولاد که خیلی از ویدئوهامون رو ساخته بود و همه قبولش دارن تو کار تصویر قراره کار تصویرایی که قراره تو ال سی دی های پشت پخش بشه رو به عهده بگیره و بهترین نورپرداز و بهترین تصویر برداران با اسپایدرکَم…..

مراسم عروسی سحر قریشی و امیر تتلو

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و سحر قریشی منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند.

خیلی ها معتقد بودند که امیر و سحر قرار است در  کنسرت رسماً باهم ازدواج کنند و زن و شوهر بشوند و سورپرازی هم که تتلو وعده اش را داده همین موضوع هست. البته خود تتلو این مسئله را رد کرد و نوشت: به نظر من ازدواج نمیتونه سورپرایز خوبی باشه!!!؟ یارو میخواد کنسرت ببینه و شاید نخواد زن گرفتن منو ببینه.

این در حالی است که قبل تر تتلو اعلام کرده بود تتلو اعلام کرده بودکه دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید که  چطور تتلو از یک طرف میگوید که دوست دارم همه تتلیتی ها در مراسم ازدواجم باشند و از طرفی اعلام می کند که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

برگزاری مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس

شایعاتی مطرح شده است که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند. البته عروسی در متاورس فعلا خیلی گران است و برای برگزاری جشن در این فضا باید هزینه زیادی خرج کرد. شایعه شده است که  تتلو قصد دارد درآمد حاصل از کنسرتش را صرف هزینه عروسی اش با سحر در متاورس کند!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.