• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

قتل دختر ۳ ساله پس از دیدن فیلم سیاه در مشهد+ عکس قاتل

  • کد خبر : 41659
  • 15 می 2022 - 18:03
قتل دختر ۳ ساله پس از دیدن فیلم سیاه در مشهد

قتل دختر ۳ ساله پس از دیدن فیلم سیاه در مشهد به وقوع پیوست .پسر ۲۵ ساله ای که روز گذشته در رابطه با قتل مهرسا کوچولو در مشهد دستگیر شد، در اعترافاتی تکان دهنده ارتکاب جنایت را پذیرفت و به تشریح جزئیات این حادثه تلخ پرداخت.

عصر بیستم اردیبهشت، دختر بچه سه ساله ای به نام «مهرسا» در خیابان شهید شیری نژاد (کوی مهدی آباد) به طور ناگهانی گم شد. خانواده این دختر برای پیدا کردن وی به جست و جو پرداختند اما هیچ اثری از وی نیافتند.

گم شدن مهرسا به پلیس اطلاع داده شد و اهالی محل هم به یاری این خانواده آمدند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی و محل سکونت وی، به تلاش برای یافتن سرنخی از این دختر ادامه دادند.

حتی یکی از همسایه ها عکسی از مهرسا را به شیشه عقب تاکسی چسباند تا او نیز سهمی در کمک به همسایه درمانده داشته باشد.

اما همه جست وجوها بی فایده بود تا این که بیست و دوم اردیبهشت، پرونده «مهرسا کوچولو» در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بررسی های تخصصی قرار گرفت.

احتمال ربودن یا قتل کودک

با دستور و راهنمایی  سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی این پرونده برای پیگیری های پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفت زیرا احتمال ربایش یا قتل کودک بیشتر از فرضیه های دیگر مطرح بود.

گروهی از کارآگاهان دایره مبارزه با آدم ربایی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی) دست به کار شدند و به بازبینی دوربین های مدار بسته پرداختند اما سرنخی پیدا نکردند.

خانواده «مهرسا» هنگام بازدید از یکی از دوربین های مدار بسته مدرسه ای در اطراف به ربودن دخترشان توسط دو نوجوان دوچرخه سوار مشکوک بودند اما پس از بررسی ها مشخص شد که دوچرخه سواران پسر بچه ۶ ساله ای را با خود همراه کردند و این موضوع ارتباطی به گم شدن «مهرسا» نداشت.

پیدا شدن جسد مهرسا درون کیسه در ساختمان در حال احداث

تحقیقات برای ردیابی مهرسا همچنان ادامه داشت، تا اینکه ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز گذشته، یکی از اهالی خیابان شهید شیری نژاد که در حال احداث ساختمانی بود، جوشکاری را برای ادامه ساخت و ساز به داخل ساختمان برد و با دیدن کیسه سفیدرنگ مشکوکی مواجه شد و آن را گشود، و با صحنه وحشتناک جسد دختر خردسالی درون کیسه مواجه شد.

مالک ساختمان سراسیمه با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد: نیروهای کلانتری محل عازم خیابان با مشاهده جسد دختربچه ای با پیراهن سفید و شلوار قرمز رنگ مراتب را به بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل کشف جسد،و مشخص شد که او همان «مهرسا» کوچولو دختربچه گم شده است که از حدود چهار روز قبل جست وجوها برای پیدا کردنش همچنان ادامه داشت.پس از معاینه جسد علت مرگ انسداد راه تنفسی (خفگی) تشخیص داده شد.

جسد از یکی از منازل اطراف به داخل ساختمان پرت شده بود

پس از پیدا شدن جسد دختر ۳ ساله، تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت. بررسی ها نشان میداد که جسد از یکی از منازل اطراف به داخل ساختمان مذکور پرت شده است. کارآگاهان منازل اطراف را مورد بررسی قرار دادند، و به منزلی رسیدند که کیسه های دیگری هم شبیه کیسه ای که جسد مهرسا درونش بود در گوشه ای افتاده بود.

سپس مشخص شد که صاحبخانه پسر مجرد ۲۵ ساله ای به نام «ایمان» دارد، و در روز گم شدن «مهرسا» صاحبخانه به همراه همسرش به شهرستان رفته بودند و پسرشان تنها در خانه بود. وی گفت : وقتی از شهرستان برگشتیم و موضوع را  از اهالی محل فهمیدم برای پیدا کردن دختربچه، عکس مهرسا را پشت شیشه تاکسی ام خودم زدم تا به خانواده اش برای پیدا کردنش کمک کنم.

قتل دختر ۳ ساله پس از دیدن فیلم سیاه در مشهد

پس از انتقال ایمان متهم ۲۵ ساله به پلیس آگاهی، بازجویی های تخصصی از او شروع شد و او اعتراف کرد که مهرسا را به قتل رسانده است.

او طی سخنانی تکان دهنده گفت: در یک کارگاه کولرسازی کار می کنم. آن روز عصر وقتی برای صرف ناهار به خانه بازمی گشتم درون گوشی تلفن همراهم فیلم های کوتاه و تصاویر مستهجن را تماشا کردم.

وقتی که به  در منزل رسیدم دختربچه را داخل کوچه دیدم و وسوسه های شیطانی به سراغم آمد. و او را به قصد تعرض به داخل خانه کشاندم ولی او مدام سروصدا می کرد.

تصمیم گرفتم او را به کوچه برگردانم وقتی به داخل کوچه نگاه کردم، چند رهگذر در کوچه در حال رفت و آمد بودند ترسیدم با سروصدای دختربچه متوجه ماجرا شوند، دخترک را به پشت بام بردم.

او همچنان جیغ می کشید و سروصدا به راه انداخته بود که ناچار شدم برای جلوگیری از فریادهایش گلویش را فشار بدهم. فهمیدم او دیگر نفس نمی کشد. خیلی ترسیده بودم، برای آن که کسی متوجه این ماجرا نشود یکی از کیسه های سفید را از پشت بام برداشتم و جسد دختر خردسال را درون آن گذاشتم و کیسه را به داخل ساختمانی انداختم که همسایه در حال ساخت آن بود.

تحقیقات بیشتر درباره این جنایت دردناک ادامه دارد

پدر و مادر متهم که در همسایه خانواده مقتول هستند وقتی متوجه شدند که تک فرزند شان به اتهام قتل دختربچه همسایه دستگیر شده است، از شدت ناراحتی و شرمندگی فقط اشک می ریختند.

 «ایمان- ت» (متهم این پرونده جنایی) در حالی با دستور قاضی «عارفی راد» برای تشخیص سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد پزشکی قانونی تایید کرد که هیچ گونه آثار ظاهری از تجاوز روی جسددختر بچه وجود نداشت .

تحقیقات بیشتر درباره این جنایت دردناک ادامه دارد و گروه تخصصی از کارآگاهان بازجویی ها را به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی، رئیس دایره قتل عمد آگاهی آغاز کرده اند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.