• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
3

بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲

  • کد خبر : 41723
  • 19 می 2022 - 12:45

در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲ ، تلویزیون های برتر از LG، Samsung، TCL، Vizio و غیره را برایتان بررسی کنیم.

قبل از هر چیز ، شما باید بین ۸K و ۴K انتخاب کنید و بدانید که تلوزیون OLED می خواهید یا QLED و البته شما همچنین باید مشخص کنید که به دنبال کدام ویژگی های تلویزیون هوشمند هستید.

به طور خلاصه، باید بدانید کدام ویژگی برایتان مهم است. کیفیت تصویر ، صدای غنی، و همه ویژگی‌های هوشمند امروزی موجودو…. اما نگران نباشید. ما جدیدترین تلویزیون‌ها را از بهترین مارک‌های تلویزیون بررسی کرده‌ایم تا به شما در انتخاب تلویزیون مناسب کمک کنیم. پس از انتخاب تلویزیون مناسب می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون بهره مند شوید.

بهترین تلویزیون های ۲۰۲۰ کدامند؟

Samsung QN90A Neo QLED از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲ هستند که ما بررسی کرده ایم و کیفیت تصویر فوق العاده ای را با ترکیب رنگ QLED و نور پس زمینه mini-LED (مواد تشکیل دهنده Neo QLED) ارائه می دهد. این عملکرد را با صدای فوق‌العاده، ویژگی‌های هوشمند غنی و طراحی شیک همراه کنید.

LG C1 OLED نیز جزو برترین تلویزیون هایی است که می توانید خریداری کنید. دارای یک پنل OLED باشکوه است. این یک تلویزیون هوشمند ۴K عالی است و بهترین تلویزیون است که تا به حال دیده‌ایم.

تلویزیون‌های جدید ۲۰۲۲ ال‌جی نیز عرضه شده اند و LG C2 و LG G2 جایگزین مدل‌های قبلی می‌شوند .

تلویزیون سامسونگ QN90A نئو QLED

اندازه های صفحه موجود: ۵۵، ۶۵، ۷۵، ۸۵ اینچ

نوع صفحه نمایش: QLEDR

 نرخ تازه سازی: ۱۲۰

پورت HDMI: 4 پورت HDMI (1 HDMI 2.1)

اندازه: ۵۶٫۹ x 32.6 x 1 اینچ

وزن: ۵۳٫۸ پوند

+طراحی زیبا و نازک

+ Neo QLED روشنایی باورنکردنی را ارائه می دهد

+ توانایی های چشمگیر ضد تابش خیره کننده

+ریموت جدید با قابلیت شارژ خورشیدی

ضعف ها :

-فقط یک پورت HDMI 2.1

بدون پشتیبانی از Dolby Vision

تلویزیون QN90A نئو QLED سامسونگ، فناوری بسیار پیشرفته کوانتومی سامسونگ را با کنترل دقیق نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی ترکیب می‌کند و در نتیجه یکی از بهترین نمایشگرهای تلویزیونی است که تا به حال دیده ایم. برای مثال، روشنایی QN90A در تست به ۱۸۱۳٫۸۳ نیت رسید – بیش از چهار برابر ۴۱۲٫۰۵ نیت LG G1. در همین حال، بازتولید رنگ ۹۹٫۵۱% سامسونگ این کیفیت تصویر را با انبوهی از عملکردهای تلویزیون هوشمند و ویژگی‌های واقعاً هوشمند، مانند یک کنترل از راه دور خورشیدی که نیاز به تعویض باتری را از بین می‌برد، همراه کرده است  – طراحی سازگار با محیط زیست و راحتی بی‌نظیر را همزمان ارائه می‌کند.

همه چیز در یک طراحی زیبا به ضخامت ۱ اینچ قرار دارد که شامل مجموعه عظیمی از ویژگی‌های هوشمند، صدای قدرتمند Dolby Atmos و برخی از بهترین عملکردهایی است که تا به حال دیده‌ایم. اتصال HDMI 2.1 به صورت استاندارد ارائه می شود، و همچنین به لطف ویژگی های اختصاصی فراوان و تأخیر ۱۲٫۶ میلی ثانیه ای گزینه ای عالی برای گیمرها است. یک نکته منفی کوچک این است که فقط از HD10+ پشتیبانی می کند و از Dolby Vision نیز پشتیبانی نمی کند، به این معنی که به اندازه برخی از مجموعه ها همه کاره نیست، اما در کل بهترین تلویزیونی است که در ۱۲ ماه گذشته دیده ایم.

تلویزیون ال جی C1 OLED

اندازه‌های صفحه موجود: ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۷۷، ۸۳ اینچ

 نوع صفحه‌نمایش: OLEDR: 120

پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 (1 eARC) اندازه: ۴۸٫۳ x 27.8 x 1.8 اینچ

 وزن: ۴۱ پوند

+ کیفیت تصویر فوق العاده که نشان می دهد چرا OLED برتر است

+ اتصال HDMI 2.1 مقاوم

+ بهترین عملکرد بازی

نقاط ضعف :

WebOS ال‌جی برخی از برنامه‌ها را ندارد

-کیفیت صدا خوب است – پس از کمی تغییرات

ال‌جی C1 OLED از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲ در میان تلویزیون‌های پریمیوم است که نمایشگر OLED شگفت‌انگیز، مکمل کاملی از پورت‌های HDMI 2.1 و بهترین عملکرد و ویژگی‌های بازی را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش کیفیت تصویری غنی با کنتراست و وضوح بی عیب و نقص، پشتیبانی فوق العاده از HDR و عملکرد بازی ارائه می دهد که بر هر چیز دیگری که دیده ایم برتری دارد.

بازتولید رنگ باورنکردنی ، که تقریباً از هر نوار مجموعه دیگری بالاتر از LG G1  است و فاصله زیادی با مدل‌های QLED مانند Samsung QN90A دارد. دقت رنگ نیز به همین ترتیب عالی است از نظر روشنایی نمی تواند با مجموعه های غیر OLED مانند سامسونگ بالا رقابت کند، همه اینها را با طراحی خیره کننده و صدایی بهتر از حد متوسط ​​ترکیب کنید و یکی از بهترین تلویزیون هایی را که می توانید بخرید دارید.

webOS ال‌جی با رقابت سخت‌تری در انتخاب برنامه‌ها و ویژگی‌ها مواجه است، اما گزینه‌های هوشمندی مانند انتخاب دستیار صوتی Google Assistant و Amazon Alexa، هشدارهای ورزشی مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی‌های بازی مانند منوی بهینه‌ساز بازی و پشتیبانی از Google Stadia و Nvidia GeForce Cloudرا در ترکیب بهترین تلویزیون های هوشمند داراست. در مجموع، کیفیت فوق‌العاده و ارزش ثابتی را با قیمتی که مسلماً عالی است، ارائه می‌کند و آن را به یکی از بهترین تلویزیون‌های تبدیل می‌کند.

تلوزیون LG  مدل G1 OLED

یک سینمای خانگی OLED با طراحی خیره کننده

مشخصات فنی :

اندازه های صفحه موجود: ۵۵، ۶۵، ۷۷ اینچ

نوع صفحه نمایش: OLEDR

 نرخ تازه سازی:

۱۲۰ هرتز پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 اندازه: ۵۶٫۹

x 32.7 x 0.9 اینچ وزن: ۶۳٫۹ پوند

+پنل انحصاری OLED evo تصویر روشن تری ارائه می دهد

+ مقرون به صرفه تر از سری گالری های ۲۰۲۰

+همان طراحی بسیار نازک

+ کنترل از راه دور جدید پیشرفته

نقاط ضعف :

-OLED evo حداقل پیشرفت را ارائه می دهد

-WebOS 6.0 ناامید کننده است

تلویزیون ال‌جی G1 OLED نسخه به‌روز شده گالری OLED فوق‌العاده ال‌جی است که از طراحی با ضخامت ۲۰ میلی‌متر و نصب همسطح به دیوار برخوردار است. این تلویزیون هنوز هم بهترین تلویزیون OLED 4K ساخته شده توسط ال‌جی است، اما به عنوان اولین تلویزیون با نسل دوم فناوری OLED evo ال‌جی، از برخی بهبودهای عملکرد ادعایی که ما برای آن بسیار هیجان زده بودیم، فاصله دارد.

به عنوان مثال، در حالی که دقت رنگ خوب بود و میانگین امتیاز Delta-E 1.64 را به دست آورد، که البته کمتر  از LG C1 1.25 است اما  بهتر از بهترین تلویزیون های LED مانند سامسونگ QN90Aاست.

در مجموع، ال‌جی G1 OLED هنوز هم یک مجموعه OLED چشمگیر است و ال‌جی حتی قیمت آن را کمی پایین آورده است، در حالی که تقریباً همه چیزهای دیگر را در مورد این مجموعه به‌روزرسانی کرده است. OLED باریک دارای کنترل از راه دور راحت‌تر، ویژگی‌های بازی پیشرفته‌تر، و آخرین نسخه webOS است، در حالی که همان کیفیت تصویر عالی و صدای بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌کند که از بهترین مدل‌های OLED ال‌جی انتظار داریم.

تلوزیون تی سی ال سری ۵ Google (S546)

مشخصات فنی

اندازه های صفحه موجود: ۵، ۵۵، ۶۵، ۷۵ اینچ

نوع صفحه نمایش:

QLEDR نرخ تازه سازی: ۶۰ هرتز

 درگاه HDMI: 3 HDMI (1 eARC)

 اندازه: ۵۷ x 32.7 x 3 اینچ

 وزن: ۷۰٫۱ پوند

+صفحه نمایش QLED با کم نور محلی برای عملکرد عالی HDR

+ کیفیت رنگ عالی و حرکت صاف

+Google TV یک ارتقاء جدی از Roku است

+ قیمت مناسب

نقاط ضعف:

– زاویه دید محدود

-صدا خوب است، اما عالی نیست

تلویزیون گوگل سری ۵ TCL (S546) با ترکیبی از ویژگی های تلویزیون هوشمند، عملکرد خوب و ارزش عالی ما را شگفت زده کرد. تلوزیون گوگل با تکیه بر پایه سری ۵ که قبلاً خوب بود، با حرکت به سمت تلویزیون هوشمند ۴K مقرون به صرفه یک پلت فرم تلویزیون هوشمند برتر می دهد، پلتفرمی که با قابلیت تنظیم، مجموعه عظیمی از ویژگی های هوشمند و دستیار Google را ارائه می دهد. یکپارچه سازی که آن را به یک مرکز قابل دوام برای کل خانه برای ابزارهای متصل تبدیل می کند.

این تلوزیون جنبه‌های عالی را یک گام به جلوتر از بقیه ارائه می‌دهد. تلویزیون سری ۵ گوگل در مورد همه چیز از کیفیت رنگ گرفته تا زمان تاخیر، نسخه صیقلی تری از تلویزیون سری ۵ است. و علاوه بر ارائه یک صفحه نمایش QLED 4K عالی، شما همچنین یک کنترل از راه دور با مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی های بازی برای یک تلویزیون ۶۰ هرتزی دریافت می کنید. و به راحتی می توان گفت یکی از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲ موجود در بازار است.

تلویزیون OLED Vizio

مشخصات فنی

کیفیت OLED باورنکردنی با قیمت مقرون به صرفه

اندازه صفحه نمایش موجود: ۵۵، ۶۵ اینچ

نوع صفحه: OLEDR

نرخ تازه سازی: ۱۲۰ هرتز

 HDMI پورت: ۴ HDMI،

۱ USB اندازه: ۴۸٫۳ x 30.6 x 2.2 اینچ

وزن: ۴۴٫۹ پوند

+ قیمت بسیار پایین برای OLED

+به طور کلی کیفیت تصویر و صدا قوی است

+SmartCast بسیاری از ویژگی های هوشمند و محتوای ویدیویی رایگان را ارائه می دهد.

نقاط ضعف:

-عملکرد بازی می تواند بهتر باشد

تلویزیون OLED Vizio مقرون به صرفه‌ترین تلویزیون OLED موجود در بازار است و اولین تلویزیونی است که جایگزین ارزان‌تری به جای ال‌جی و سونی به خریداران است. این تلوزیون ویژگی‌های هوشمند فراوانی را در کنار صفحه نمایش OLED 4K دارد .

پلتفرم تلویزیون هوشمند SmartCast Vizio نیز انتخاب برنامه های خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده است و همه برنامه های اصلی که ممکن است بخواهید – از Netflix تا Disney+ – مستقیماً روی تلویزیون در دسترس هستند. همچنان می‌توانید از طریق پشتیبانی داخلی Google Cast و AirPlay 2 تلویزیون لذت ببرید. همه اینها را با طراحی بهبود یافته کنترل از راه دور و صدای عالی با باس بهتر از حد متوسط ​​ترکیب کنید، و انتخاب آسانی برای تلویزیون های OLED مقرون به صرفه دارید.

تلوزیون سونی مدل Bravia XR A80J

مشخصات فنی

یک OLED عالی با فناوری نسل جدید

اندازه های صفحه موجود: ۵۵، ۶۵، ۷۷ اینچ

 نوع صفحه نمایش: OLEDR

 نرخ تازه سازی: ۱۲۰

 پورت HDMI: 4

 اندازه: ۵۷٫۱ x 33 x 2.1 اینچ [مدل ۶۵ اینچی، پایه بدون پایه]

 وزن: ۴۹٫۲ پوند [مدل پایه ۶۵ اینچی]

+تصویر عالی، کیفیت صدا

+ بسیاری از ویژگی های پویا و هوشمند که واقعا کار می کنند

+ رابط قدرتمند

نقاط ضعف :

تنظیمات پویا برای بهترین تصویر مورد نیاز است

-همه پورت های HDMI از HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کنند

-سرویس پخش Bravia Core خیره کننده نیست

تلوزیون Sony مدل Bravia XR A80J  از بهترین تلوزیون های ۲۰۲۲ است که مملو از فناوری‌های آینده‌نگر است: این تلویزیون OLED 4K دارای HDR، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تیونر ATSC 3.0، پخش جریانی Google TV و سرویس Bravia Core خود سونی، فناوری Acoustic Surface Audio+ است

کنتراست فوق‌العاده است، رنگ‌ها غنی و متنوع هستند، زوایای دید چشمگیر هستند و به‌خوبی از ارتقاء مقیاس برخوردار است. صدا نیز عالی است و یک ارتقاء بزرگ در تلویزیون قدیمی Android است. برای اینکه بهترین ظاهر خود را داشته باشد، به کمی تغییرات بیشتر نیاز دارد. سایر تلوزیون ها صرفاً بر اساس کیفیت تصویر آن را شکست می دهند، اما به عنوان یک بسته همه جانبه A80J یک انتخاب عالی است.

تلویزیون اندروید هایسنس مدل U8G

مشخصات فنی

بهترین تلویزیون هایسنس

اندازه های صفحه موجود: ۵۵، ۶۵ اینچ

نوع صفحه: LCD با نرخ نوسازی نقطه کوانتومی: ۱۲۰

پورت HDMI: 4 (2 پورت HDMI 2.1، ۲ HDMI 2.0)

اندازه: ۵۷٫۱ x 33.1 x 4.1 اینچ

وزن: ۵۳ پوند.

+خیلی روشن

+ وضوح، رنگ و کنتراست عالی

+ زمان تاخیر کم

نقاط ضعف:

-هموارسازی حرکات بیش فعال

-زوایای دید متوسط

تلویزیون اندرویدی Hisense U8G یکی از بهترین تلویزیون های اندرویدی موجود است. با رنگ نقطه کوانتومی و Chromecast و Google Assistant یکپارچه، این تلویزیون هوشمند با امکانات کامل است که کیفیت عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. با پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+، همچنین بهترین پشتیبانی از فرمت HDR را به همراه صدای Dolby Atmos ارائه می دهد. دارای کنترل صوتی داخلی با میکروفون های گوش دادن به اتاق است که به طور موثر به شما امکان می دهد از تلویزیون به عنوان یک بلندگوی هوشمند استفاده کنید و نوعی ادغام و کنترل هوشمند را ارائه می دهد که معمولاً هزینه بیشتری دارد.

بیش از ۷۰۰ نیت روشنایی اوج آن است و با پشتیبانی بهتر از حد متوسط ​​HDR برای عملکرد عالی که نقاط برجسته و سایه ها را به نمایش می گذارد، ترکیب می شود. بی شک تلویزیون Hisense U8G ANDroid یکی از بهترین تلوزیون های ۲۰۲۲ است.

تلوزیون توشیبا C350 Fire TV

مشخصات فنی :

اندازه های صفحه موجود: ۴۳، ۵۰، ۵۵ اینچ

 نوع صفحه نمایش: نرخ تازه سازی LCD: 60 هرتز Hz پشتیبانی: Dolby Vision،

پورت HDR10HDMI: 4 پورت HDMI (1 ARC)

 اندازه: ۳۷٫۹ x 22.0 x 2.9 اینچ

وزن: ۱۵ پوند.

+ پاسخگو Fire TV

+ رنگ خوب در حالت استاندارد

+ زمان تاخیر کم

نقاط ضعف :

-HDR تخت

-نور پس زمینه ناسازگار

Toshiba C350 Fire TV محصول خانواده کوچک تلویزیون های هوشمند مجهز به آمازون است که ویژگی های خوب و عملکرد مناسبی را به دلیل قیمت بسیار مقرون به صرفه خود ارائه می دهد. این یک نمونه مناسب از قالب Fire TV است که کیفیت تصویر ۴K به اندازه کافی خوب، زمان تاخیر بسیار کوتاه و ویژگی‌های هوشمند Fire TV آمازون مانند کنترل صوتی داخلی الکسا، یک فروشگاه برنامه بسیار بزرگ را ترکیب می‌کند. رابطی که سرویس Prime Video آمازون را در جلو و مرکز قرار می دهد. این تلوزیون یکی از هوشمندترین تلویزیون های مقرون به صرفه ای است که می توانید تهیه کنید.

این تلوزیون با دقت رنگ عالی، زمان تأخیر کم و طراحی خوب، هنوز هم نسبت به قیمتش یک تلویزیون عالی است.

تلوزیون تی سی ال مدل Roku TV 6-Series 8K (R648)

TCL یک تلویزیون ۸K خیره کننده با هزینه مناسب است.

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش موجود: ۶۵، ۷۵ اینچ

نوع صفحه نمایش: QLED + نرخ تازه سازی Mini-LEDR: 120

پورت HDMI: 4 (2 پورت HDMI 2.1)

 اندازه: ۵۷ x 32.7 x 3 اینچ

 وزن: ۷۰٫۱ پوند

+ کیفیت تصویر فنی خوب است

+ عملکرد عالی در بازی روی کنسول ها و رایانه های شخصی

نقاط ضعف

مدل -۶۵ اینچی برای اثبات ارزش وضوح ۸K تلاش می کند

-دید خارج از زاویه ضعیف

-صدای متوسط

وقتی صحبت از تلویزیون‌های ۸K به میان می‌آید، مجموعه‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، اما TCL با کاهش قیمت وییگی ها را افزایش داده است. TCL 6-Series 8K Roku TV (R648) مقرون به صرفه ترین تلویزیون ۸K موجود در بازار است .

تنها مشکلات این تلوزیون در مورد عملکرد تلویزیون، زاویه دید محدود پنل ۸K و متوسط ​​بودن صدا است که با یک نوار صوتی ساده قابل حل است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41723

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.