• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

شیطان دستور قتل برادر و همسر برادر باردارم را داد !

  • کد خبر : 41904
  • 01 ژوئن 2022 - 10:58
شیطان دستور قتل برادر و همسر برادر باردارم را داد !

یک مرد شیشه‌ای در کرج پس از توهم ناشی از مصرف موادمخدر نیمه های شب به برادر و همسر برادرش با چاقو حمله کرد و باعث قتل زن برادر باردار شد.بعد از اینکه مجروحان به بیمارستان منتقل شدند زن جوان که باردار هم بود به علت شدت خونریزی جان باخت.

نیمه های شب صدای فریادهای مادرمان را شنیدیم

فرزندان مقتول که در خانه بودند درمورد این جنایت گفتند که مدتی بود عمو و زن عمو با هم درگیری داشتند. و آن شب پدرم برای پادرمیانی به خانه آنها رفت و عمو را که معتاد هم بود به خانه مان آورد تا آتش درگیری‌هایشان فروکش کند.

نیمه های شب وقتی که همه خواب بودند صدای فریادهای مادرمان را شنیدیم و وقتی چراغ را روشن کردیم دیدیم پدر و مادرمان غرق در خون هستند.

شیطان دستور قتل برادر و همسر برادر باردارم را داد !

همچنین متهم پس از دستگیری به اداره پلیس منتقل شد. او در حالی که اتهام‌هایش را قبول داشت، گفت: نیمه شب در حالی که شیشه مصرف کرده بودم فردی به من فرمان داد تا برادر و زن برادرم را به قتل برسانم.

استفاده از مخدر شیشه منجر به آسیب به سلول‌های عصبی می‌شود

فاطمه نورا جوادی  روانشناس درباره این موضوع گفت: استفاده طولانی مدت از مخدر شیشه با وجود لذت آنی بالایی که دارد منجر به آسیب به سلول‌های عصبی می‌شود.

برای همین دلیل است که ترک شیشه مانند ترک کراک جزو دشوار‌ترین موارد ترک اعتیاد به حساب می‌آید و به هیچ عنوان نباید در طول دوره ترک از بیمار غافل شد.

شیشه روان فرد را درگیر می‌کند

این کارشناس در ادامه گفت :مهم‌ترین عوارض شیشه که در اثر سوء مصرف آن روان فرد را درگیر می‌کند، جنون شیشه (روان پریشی) است. در این حالت ابتدا فرد شروع به زیر نظر گرفتن دیگران می‌کند حتی برای این کار ممکن است از دوربین استفاده کند اما بعد از گذشت مدتی این روال کاملاً برعکس شده و حالا فرد تصور می‌کند دیگران او را کنترل می‌کنند و زیر نظر دارند.

در این زمان است که بدبینی در او به بالاترین حد خود رسیده و حتی به خانواده و همسر خود هم تهمت ناروا می‌زند. این گونه رفتارها در نهایت باعث از هم پاشیدن خانواده و مشکلات کاری شدید برای وی می‌شود. شیشه‌ای‌ها حتی سارقان و جنایتکاران حرفه‌ای هستند که اغلب در اثر توهم دست به این اعمال می‌زنند.

 

برگرفته از رکنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.