• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

نرم افزار جدید آیفون و آیپد اپل تغییرات بزرگ زیادی را اضافه خواهد کرد

  • کد خبر : 41913
  • 01 ژوئن 2022 - 23:59
نرم افزار جدید آیفون و آیپد اپل تغییرات بزرگ زیادی را اضافه خواهد کرد

طبق گزارش‌ها، اپل با انتشار نرم‌افزار آتی خود، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جدید را برای ارائه می‌کند.iOS 16 شامل به‌روزرسانی‌هایی برای اعلان‌ها، پیام‌ها و اپلیکیشن Health است. این نرم افزار همچنین شامل پنل های چندوظیفه ای جدید برای آیپدها خواهد بود.

نرم افزار جدید آیفون تغییرات بزرگ زیادی را اضافه خواهد کرد

طبق گزارش‌ها، اپل با نسخه‌های نرم‌افزاری آتی خود، iOS 16 و iPadOS 16، به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای آیفون‌ها و آی‌پدها ارائه می‌کند، که انتظار می‌رود این شرکت در جریان سخنرانی توسعه‌دهنده WWDC 2022 خود در تاریخ ۶ ژوئن اعلام کند.

تغییرات آیفون شامل به روز رسانی اعلان ها، پیام ها و اپلیکیشن Health است. اپل سال گذشته تغییرات نوتیفیکیشن جدیدی را نیز معرفی کرد، از جمله گزینه ای برای جمع کردن آنها در یک خلاصه در یک زمان خاص از روز و حالت فوکوس جدید که اعلان هایی را که در زمان های خاص می بینید محدود می کند. انتظار می رود برنامه پیام ها ویژگی های صوتی جدیدی دریافت کند.

برنامه Health پیش بینی می شود که ویژگی های جدیدی را دریافت کند که با آیفون و اپل واچ کار می کند.

ویجت‌های جدید اپل

طبق گزارش‌ها، اپل قصد دارد ویجت‌های جدیدی را با پشتیبانی از نمایشگرهای همیشه روشن در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو به صفحه قفل اضافه کند. که به شما این امکان را می دهد ویجت ها را در آیفون خود مشاهده کنید. در حال حاضر، صفحه نمایش آیفون زمانی که از آن استفاده نمی شود تاریک می شود. اما نمایشگرهای همیشه روشن در گوشی های اندرویدی تولید شده توسط سامسونگ، گوگل و سایر سازندگان گوشی رایج شده است.

با این حال، اپل اغلب آخرین آیفون خود را در پاییز رونمایی می کند، بنابراین هنوز چند ماه طول می کشد تا مشتریان بتوانند گوشی هایی را خریداری کنند که می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

تغییرات جدید آیپد

همچنین اپل گزینه های جدید چند وظیفه ای آیپد را اضافه خواهد کرد. سال گذشته، اجرای دو برنامه در کنار هم بسیار آسان‌تر شد، اما برخی از افرادی که می‌خواهند کارهای بیشتری با آی‌پد خود انجام دهند، مدت‌هاست که آرزو دارند این گزینه را داشته باشند که حتی برنامه‌های بیشتری را در ویندوزهای مختلف اجرا کنند.

اپل معمولاً نرم‌افزار جدیدی را در این رویداد معرفی می‌کند و سپس آن را در نسخه بتا برای کاربران منتشر می‌کند تا قبل از اینکه نسخه نهایی در پاییز برای همه کاربران منتشر شود، آن را امتحان کنند.

این شرکت ممکن است لپ تاپ های جدید مک بوک ایر را نیز در این رویداد معرفی کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.