• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

جزئیات سرقت از صندوق امانت شعبه ممتاز بانک ملی در خیابان انقلاب

  • کد خبر : 41978
  • 07 ژوئن 2022 - 9:42
جزئیات سرقت از صندوق امانت شعبه ممتاز بانک ملی در خیابان انقلاب

عده ای از سارقان در تعطیلات اخیر از شعبه ممتاز بانک ملی در خیابان انقلاب از حدود ۲۵۰ صندوق امانات سرقت کردند. پس انتشار خبر سرقت رییس پلیس آگاهی تهران درباره سرقت از صندوق امانت اعلام کرد که دستگیری سارقان صندوق امانات بانک در حال پیگیری است.

جزئیات سرقت از صندوق امانت یکی از شعب بانک‌ ملی

عده ای از سارقان در تعطیلات اخیر از ساختمان مجاور وارد شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران شدند و حدود ۲۵۰ عدد از صندوق امانات را باز و اموال داخل این صندوق‌ها را به سرقت بردند.

چون سارقان به محیط بانک آشنایی داشتند، دستگاه ضبط تصاویر را با خود به سرقت بردند و همین امر باعث شده است که آمار و اطلاعات دقیقی از این سرقت مبنی بر اینکه سارقان چند نفر بوده و یا از چه طریقی توانستند به سامانه بانک نفوذ کنند، در حال حاضر در دسترس نباشد.

سرقت به موبایل رئیس بانک پیامک شد

سیستم هشدار بانک که باید هم به موبایل رئیس بانک و هم به سامانه پلیس متصل باشد، فقط به موبایل رئیس بانک متصل بوده است و این سرقت به موبایل رئیس بانک پیامک شد اما به دلیل اینکه در سنوات گذشته این سامانه هشدار اشتباهی داده بوده است رئیس بانک به این پیامک اعتنایی نکرد و فکر کرد مانند دفعات قبلی پیامک اشتباه است.

حجم و عدد و رقم سرقت هنوز مشخص نیست

حجم و عدد و رقم سرقت هنوز مشخص نیست چراکه بانک از محتویات داخل صندوق امانات مطلع نبوده است؛ همچنین پرونده این سرقت در اداره ۱۷ پلیس آگاهی در دست بررسی و پیگیری است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در باره این خبر گفت : به محض اطلاع از وقوع سرقت پیگیری‌های لازم برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه قرار گرفت.

چند نفر از کارکنان بانک که در بررسیهای اولیه در این حادثه قصور و سهل انگاری داشته‌اند تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت نیز اعلام کرد که اخبار تشریحی و تکمیلی در این خصوص را به زودی اعلام خواهد کرد.

توضیحات بانک ملی ایران درباره سرقت صندوق امانت

پس از  این حادثه وب‌سایت بانک ملی ایران اعلام کرد: حادثه شعبه دانشگاه بانک ملی ایران که به بروز برخی خسارات محدود به صندوق اجاره ای منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، علل بروز این حادثه پس از بررسی های نهایی به زودی اعلام خواهد شد. بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات وارده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.