• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

اولین پست شکیرا بعد از جدایی از پیکه

  • کد خبر : 42031
  • 09 ژوئن 2022 - 16:20
اولین پست شکیرا بعد از جدایی از پیکه

رابطه شکیرا و جرارد پیکه پس از دوازده سال با خیانت پیکه پایان یافت و شکیرا خیلی زود بعد از جدایی از جرارد پیکه با انتشار پستی در اینستاگرام به فعالیتش ادامه داد.

اولین پست شکیرا بعد از جدایی از پیکه

شکیرا از زمان اعلام جدایی‌اش از جرارد پیکه برای اولین بار در شبکه‌های اجتماعی ظاهر شد.این زوج هفته گذشته به رابطه ۱۱ ساله خود پایان دادند. گزارش‌های منتشر شده خبر از خیانت پیکه به شکیرا می‌دهند. و حالا شکیرا، خواننده مشهور پاپ، سکوت خود را در شبکه‌های اجتماعی شکست.

شکیرا ویدئویی را در اینستاگرامش منتشر کرد که در کنار نیک یوناس و لیزا کوشی در جایگاه هیئت داورانِ برنامه جدیدش به نام «با خودم می‌رقصم» نشسته و هر سه باهم موج مکزیکی می‌روند. شکیرا همچنین عکسی پست کرد که او را با لبخندی درخشان در حالی که کنار یوناس و کوشی ایستاده، نشان می‌دهد. در توضیح این عکس نوشته: «برنامه امشب «با خودم می‌رقصم» را از دست ندهید.»

جدایی شکیرا و پیکه

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه از طریق سخنگوی شکیرا منتشر شد، آمده است: «متاسفانه تأیید می‌کنیم که ما قرار است راه‌مان را از هم جدا کنیم. برای رفاه فرزندان‌مان که اولویت زندگی ما هستند از شما می‌خواهیم به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.»

پیکه هنوز بیانیه‌ای در مورد این جدایی منتشر نکرده و همچنین به خیانت ادعایی خود نیز اشاره نکرده است. گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا می‌گویند که بازیکن بارسلونا پس از مطلع شدن شکیرا از خیانت او، هفته‌ها در آپارتمان خود تنها مانده است.

گفته می‌شود که پیکه به همراه دوستان و هم‌تیمی خود ریکی پوچ از زندگی شبانه معروف بارسلونا لذت می‌برد و به گفته وبسایت «مارکا»، خوشگذرانی او از کنترل خارج شده بود.

زمزمه‌های جدایی شکیرا و پیکه پس از آن‌که خیانت مدافع بارسا علنی شد، به گوش می‌رسید و حالا با اعلام رسمی شکیرا این زوج پس از ۱۲ سال جدا شدند.

جرارد پیکه مدافع اسپانیایی تیم بارسا همواره با حواشی فوتبالی و غیرفوتبالی زیادی درگیر بوده است تا آنجا که این حواشی برروی فوتبال او نیز سایه انداخته است. این فوتبالیست اسپانیایی از سال ۲۰۱۰ در رابطه با خواننده مشهور کلمبیایی شکیرا بود و با وی صاحب دو فرزند به نام میلان پیکه مبارک و ساشا پیکه مبارک نیز هست.

چندروز پیش نشریه‌ی «ال‌پرودیکو» مدعی شد که خیانت پیکه به شکیرا پایان این زوج معروف را پس از ۱۲ سال رقم خواهد زد. پس از آن شایعات زیادی حول این خبر به راه افتاد و عده‌ای مادر گاوی بازیکن جوان بارسا را معشوقه‌ی جدید پیکه معرفی کردند و عده‌ای نیز یک دختر دانشجوی ۲۰ ساله را به عنوان معشوقه‌ی پیکه معرفی نمودند.

ماجرای خیانت پیکه

شکیرا دلیل جداییش را خیانت جرارد پیکه اعلام کرد. بر اساس اعلام برخی از رسانه ها جرارد پیکه با خواهر یکی از هم تیمی هایش به نام پابلو گیوی که به جوان ترین فوتبالیست نیز شهرت دارد، ارتباط داشته و مدت طولانی در آپارتمان قدیمیش تنها زندگی می کرد و شکیرا به محض متوجه شدن این موضوع خواستار جدایی از این فوتبالیست سرشناس شده!

برخی از رسانه ها اعلام کردند که پیکه با مادر یا خواهر پابلو گاوی هم تیمی جوانش به شکیرا خیانت کرده است! پابلو مارتین پائز گاویرا (زاده ۵ اوت ۲۰۰۴)، معروف به گاوی یک فوتبالیست حرفه ای اسپانیایی است که به عنوان هافبک میانی برای باشگاه بارسلونا لالیگا و تیم ملی اسپانیا بازی می کند.

نام پدر پابلو گاوی پابلو پائز است، نام مادرش هنوز علنی نشده است. پابلو گاوی خواهر و برادر دارد. نام خواهرش ارورا پائز گاویرا است که به نظر می رسد دوست دختر جدید پیکه باشد!

بیوگرافی شکیرا

شکیرا در ۲ فوریه ۱۹۷۷ در Barranquilla، کلمبیا به دنیا آمد. او اصالتاً کلمبیایی و لبنانی است. پدرش، ویلیام مبارک چادید، اهل نیویورک بود و بعداً در زندگی به کلمبیا نقل مکان کرد و مادرش، نیدیا رول تورادو، اهل کلمبیا است.

شکیرا هشت خواهر و برادر ناتنی بزرگتر از ازدواج قبلی پدرش دارد. پدرش او را به رستورانی در خاورمیانه می برد، جایی که برای اولین بار صدای Doumbek (که یک طبل رقص شکم است) را شنید و عاشق آن صدا شد. بنابراین او شروع به رقصیدن با آن کرد که باعث شد متوجه شود که می خواهد یک خواننده شود.

بیوگرافی پیکه

جرارد پیکه برنابئو (Gerard Piqué Bernabéu) یک فوتبالیست سرشناس اسپانیایی است که در ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلونا، اسپانیا به دنیا آمد. او به عنوان مدافع میانی برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می کند. پیکه یکی از چهار فوتبالیستی است که برای دو سال متوالی با تیم های مختلف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

جرارد پیکه در خانواده ای کاتالونیایی بزرگ شد. پدر او، خوان پیکه، یک تاجر است و مادرش، مونتسرات، متخصص آسیب های ستون فقرات در بارسلونا است. او همچنین یک برادر کوچکتر به نام مارک دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42031

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.