• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

پردآمدترین رشته های آرایشگری در ایران کدامند؟

  • کد خبر : 42214
  • 23 ژوئن 2022 - 14:09
پر درآمدترین رشته های آرایشگری در ایران کدامند؟

امروزه به دلیل تغیر سلیقه مشتریان و علاقه شدیدی مه مخصوصاً بانوان به دریافت خدمات زیبایی و پوست و مو پیدا کرده‌اند، کسب و کار های زیبایی بیش‌ازپیش توسعه و گسترش پیدا کرده اند و بسیاری از آرایشگران توانسته اند درآمد های بالایی را به واسطه این استقبال مشتریان به‌دست بیاورند.برای اینکه بدانید پر درآمدترین رشته های آرایشگری در ایران کدامند؟ با ما همراه باشید.

با وجود تغییرات و سبک ها و تغییر سلیقه و به دلیل آموزش ها و ورکشاپ هایی داخلی و خارجی، بسیاری از علاقه‌مندان قادر به یادگیری فوت و فن‌هایی شغل آرایشگری هستند و با توجه به اینکه این شغل یک شغل زود بازده است و البته پردرآمد؛ تمایل بانوان به دریافت این آموزش ها و شرکت در دوره های زیبایی و سپس فعالیت در این زمینه بسیار گسترش پیدا کرده است.

بازار کار آرایشگری چگونه است؟

بازار کار آرایشگری امروزه فوق‌العاده جذاب شده است به صورتی که بانوان شغل و رشته قبلی خود را کنار گذاشته و به این شغل روی آورده‌اند و بسیاری از افرادی که سابقه فعالیت در این زمینه را دارند از رضایت نسبی ای برخوردار هستند.

یکی از مزایای این شغل این است که در صورت تمایل می‌توان بدون افتتاح سالن شخصی، به صورت درصدی در آرایشگاه‌های دیگر کارکرد و بعد از کسب سرمایه بیشتر، آرایشگاه مستقل خود را افتتاح کرد. همچنین می‌توان مدرک مربیگری آموزشگاه آرایشگری را گرفته و از این راه هم کسب درآمد کرد.

مهم‌ترین خدمات آرایشگری در سالن های زیبایی عبارت‌اند از:

کاشت ناخن

گریم تخصصی عروس

شینیون مو

گریم، میکاپ

بافت مو

رنگ و مش مو و کار با مواد

کراتینه مو

اکستنشن مو و مژه

اپیلاسیون بدن

تتو صورت

درآمد کاشت و طراحی ناخن

این روزها خانم ها برای حتی کارهای روزمره حداقل فرنچ ناخن را برای زیبایی طبیعی ناخن های خود انجام میدهند. ترمیم های کاشت های ناخن و طراحی ناخن های خلاقانه از طرفدارانی بسیار برخوردار شده است. با گذراندن دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن و اخذ مدرک فنی حرفه ای بین المللی می توانید در هر جای دنیا کسب درآمد کنید. با آرایشگاه های دیگر کار کنید یا سالن زیبایی ناخن خود را افتتاح نمایید. در یک آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای با مربیان دلسوز می توانید فوت و فن کوزه گری ناخن را بیاموزید.

درآمد گریم و میکاپ

با توجه به افزایش مدلینگ و آرایش عروس، درآمد درست کردن یک عروس به تنهایی رقم های بسیار بالایی برای آن قائل هستند. صنعت گریم و میکاپ طرفداران بسیاری جذب کرده است و اگر شم هنری خوبی دارید به سادگی با استفاده از مواد اصل می توانید بهترین درآمد را برای کسب و کار خود رقم بزنید. با داشتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی می توانید در هر آرایشگاه معتبر مشغول به کار شوید یا یک بیوتی بلاگر حرفه ای شوید.

درآمد رنگ مو

رنگ مو از دیرینه مورد علاقه تمام رده سنین از نوجوان تا سالمند بوده است. با این پوشش انواع سن دخترانه تا زنانه، یکی از مواردی است که این لاین آرایش و پیرایش را به رشته پردرآمد تبدیل کرده است. به خصوص بروزترین روش رنگ مو و تکنیک های ژورنال خوانی را در آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای بگذرانید، به سادگی می توانید به درآمدهای بسیار بالای ماهیانه برسید.

درآمد اکستشن مژه و لیفت و لمینت و ابرو

ابرو این شاخه به خصوص در ایران مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بیوتی بلاگر ها با انجام این روش ها روی چشم و ابروی خود طرفداران بسیاری در فضای مجازی به خود اختصاص داده و به درآمدهای نجومی رسیده اند. با آموزش تکنیکی اکستنشن مژه و لیفت و لمینت و استفاده از لوازم اصل و خوب می توانید در این رشته پردرآمد جایگاه خوبی کسب کنید. با داشتن مدرک مرتبط که هر آموزشگاهی ارائه نمی دهد، می توانید به سادگی به سایر آرایشگاه ها همکاری کنید یا برای خود کار کنید. آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما نیز مدرک اکستنشن مژه و ابرو به هنرجویان ارائه می دهد.

درآمد تاتو بروز و بلید ابرو

خانم هایی که ابروهای متقارن یا کم پشت دارند طبق آمار زیبایی تعداد زیادی از قشر جامعه را به خود اختصاص داده اند. با آموزش فوق تخصصی زیر نظر مدرسین المللی می توانید به درآمد بالایی برسید. با استفاده از روش های غیر تهاجمی با درد کم که مقبولیت زیادی دارد و به تناسب ترمیم آن دوباره به سراغ شما می آیند به درآمد بسیار بالایی می رسید. رشته های دیگر مثل پاکسازی پوست و شینیون مو و …. نیز از درآمد های بالایی برخوردار هستند ولی طبق آمار آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ۵ رشته بالا متقاضی بسیار بالایی دارند.

شغل‌های پردرآمد مرتبط با آرایشگران و آرایشگاه ها

با رونق آرایشگاه‌ها، استفاده از محصولات آرایشی نیز افزایش یافت. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارند که برتری هر کدام بستگی به کیفیت محصولاتشان دارد. فروشنده‌های لوازم آرایشی نیز با فروش محصولات آرایشی، دارای یکی از بزرگ‌ترین مشاغل در جهان می‌باشند. البته میزان درآمد فروشنده‌های لوازم آرایشی بستگی به کیفیت محصولاتی دارد که به مشتریان خود ارائه می‌دهند. فروشندگانی که لوازم آرایشی تقلبی به مشتری بفروشند، خیلی زود تمام مشتری‌های خود را از دست می‌د‌هند. البته خوش‌رو بودن و منصف بودن فروشنده نیز یکی از فاکتورهای مهم برای شغل فروشندگی لوازم‌آرایشی به حساب می‌آید. هر چه فروشنده‌ای خوش‌روتر باشد، به‌مراتب مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت.

بیوتی بلاگرها

به جرأت می‌توان گفت بیوتی بلاگر بودن جزء پردرآمدترین مشاغل در سراسر جهان و در صنعت آرایشگری‌ به حساب می‌آید. وظیفه یک بیوتی بلاگر تبلیغ و معرفی لوازم آرایشی است.

هدف اصلی بیوتی بلاگر در زمینه لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، مو، بدن و هر چیزی که به سلامت و زیبایی ربط داشته باشد، است. بیوتی بلاگرها اغلب برندهای معتبر لوازم آرایشی را به مردم معرفی می‌کنند و مزایا و معایب آن را صادقانه برای مخاطب‌هایشان توضیح می‌دهند. امروزه بلاگرها از طریق شبکه جهانی اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42214

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.