• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
19

عوامل تجمع نوجوانان در شیراز دستگیر شدند/ واکنش صادق زیباکلام به حواشی این تجمع

  • کد خبر : 42230
  • 25 ژوئن 2022 - 10:10
عوامل تجمع نوجوانان در شیراز دستگیر شدند / واکنش صادق زیباکلام به حواشی این تجمع

تجمع نوجوانان در شیراز جنجالی شد روز ۲ تیر ۱۴۰۱ تصاویر و فیلم هایی از تجمع نوجوانان دهه نودی و هشتادی در بلوار چمران شیراز دست به دست شد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.این تجمع نوجوانان در شیراز با دخالت پلیس به اتمام رسید.

جنجال تجمع نوجوانان در شیراز

تجمع نوجوانان دهه هشتادی و نودی در بلوار چمران شیراز و گردهمایی تعدادی دختر و پسر نوجوان با پوش زننده و دختران بی حجاب بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و فیلم پیاده روی نوجوانان در بلوار چمران شیراز با عنوان اینجا خارج نیست و ایرانه و بلوار چمران شیراز در فضای مجازی وایرال شد.

میانگین سنی تجمع چندین جوان و نوجوان در شیراز، بین ۱۵، ۱۶ سال بود.

عوامل تجمع نوجوانان در شیراز دستگیر شدند

وی گفت: ۱۰ نفر از عوامل اصلی بازداشت شدندو با بررسی که انجام دادیم و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی مقتدر انتظامی متوجه شدیم که مراسمی که برگزار شده با طرح و برنامه بوده و عوامل برگزار کننده، برنامه مستمری هم برای آینده داشته‌اند.

به محض اینکه از این موضوع مطلع شدیم و اجرای حکم به نیروی انتظامی ابلاغ شد، با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل مؤثر در برگزاری مراسم انجام شد.تاکنون تعدادی از این عوامل بازداشت و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شدند.

تحقیقات درباره برگزاری این تجمع ادامه دارد

شیبانی بیان کرد: تحقیقات درباره برگزاری این تجمع ادامه دارد، سردسته این افراد در همان مراسم شناسایی شد و ضابطین بر اساس دستور مرجع قضایی برای دستگیری این فرد اقدام کردند.

بدون تردید این حرکات و برنامه‌ها با قصد شکستن احکام و هنجارهای اجتماعی، دینی و ملی انجام می‌شود.

به نظر می رسد که این حرکت با برنامه انجام شده است و قطعا دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قدرت با این موارد برخورد می‌کنند.

واکنش صادق زیباکلام به حواشی تجمع نوجوانان در شیراز

صادق زیباکلام در توییتی به حواشی این تجمع واکنش نشان داد و نوشت: واکنش تندروها بداستان برداشتن حجاب نوجوانان درشیراز، همان واکنش همیشگی است. متهم ساختن استکبار، استعمار و دشمنان اسلام. راه حل شان هم باز همان راه حل همیشگی است: گرفتن و زدن و بستن. یک کلام از خودشان نمیپرسند که چرا بعد از چهل سال که آموزش و پرورش، صداو سیماو…دست مابوده رسیده ایم اینجا؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.