• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

جزئیات شلیک گلوله به سرگرد محمد یاسمی در خیابان رودکی

  • کد خبر : 42249
  • 26 ژوئن 2022 - 11:40
جزئیات شلیک گلوله به سرگرد محمد یاسمی در خیابان رودکی

ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه دوم تیر ماه ، گزارش تیراندازی در طبقه سوم ساختمان یک خانه در خیابان رودکی به ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی اطلاع داده شد. و بلافاصله بازپرس ویژه قتل و تیمی از ماموران پلیس برای تحقیقات ابتدایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

شلیک گلوله به سرگرد محمد یاسمی

 تیم جنایی به محض ورود به ساختمان موردنظر با پیکر نیمه‌جان زن حدودا ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که هدف شلیک ۲ گلوله قرار گرفته بود. امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس به محل حادثه رسیده بودند، زن جوان را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل کردند.

تیم جنایی، جسد مرد حدودا ۴۵ ساله را در طبقه اول مشاهده کردند که براثر شلیک به سر کشته شده بود که مشخص شد، او با کلت کمری، خودکشی کرده است. در بررسی خانه مورد نظر بودند، در پاگرد طبقه دوم با پیکر شهید سرگرد محمد یاسمی مامور پلیس کلانتری ۱۰۲ نواب روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله از پشت به قلبش به شهادت رسیده بود.

زن حکم جلب همسرش را گرفته بود

با بررسی ها مشخص شد، زن جوان به دلیل اختلافات شخصی با همسرش  قهر کرده و به خانه پدرش در یکی از شهرهای شرقی کشور رفته است. و مهریه اش را به اجرا گذاشته و با توجه به اینکه همسرش در دادگاه حاضر نشده به همراه پسر ۱۲ ساله‌اش در کلانتری حاضر شده و حکم جلب همسرش را  گرفته که در ادامه با ۲ مامور کلانتری و یک کلیدساز به خانه‌اش در خیابان رودکی مراجعه کرده است.

زن جوان پس از چندین بار زنگ زدن آیفون خانه و با توجه به هماهنگی‌های قضایی که داشته از کلیدساز خواسته تا درب خانه را باز کند که قبل از باز شدن درب، ناگهان مرد جوان با در دست داشتن کلت کمری از خانه بیرون آمده و پس از تهدید به سمت همسرش و سرگرد یاسمی شلیک کرده است.

مرد پس از شلیک به سرگرد محمد یاسمی و همسرش به سر خود شلیک کرد

مرد جوان پس از به شهادت رساندن سرگرد محمد یاسمی و تیراندازی به همسرش در طبقه سوم ساختمان، در اقدامی جنون‌آمیز با همان سلاح به سر خود شلیک کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.