• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

بهترین زنان برای ازدواج متولد چه ماهی هستند؟

  • کد خبر : 42252
  • 26 ژوئن 2022 - 15:26
بهترین زنان برای ازدواج متولد چه ماهی هستند؟

آشنا شدن با ویژگی زنان بسیار دشوارتر از شناخت مردان است با وجود اینکه هر فرد شخصیت و ویژگی بخصوصی دارد اما افراد متولد هر ماه خصوصیات مشترکی هم دارند.

بهترین زنان برای زندگی متولد چه ماهی هستند؟

بهترین زن از نظر مردان صرفا زنی نیست که فقط زیبایی ظاهری داشته باشد شاید فقط درصد اندکی از مردان باشند که به دنبال زنی باشند که فقط زیبا باشد حتی اگر اخلاق و رفتار خوبی نداشته باشد، زیبایی باطنی مهم‌ترین اصل برای اکثر مردان است .

حتما تا به حال فکر کرده اید بهترین زنان برای ازدواج متولد چه ماهی هستند؟ قطعاً ماه تولد در نوع برخورد موثر است. افرادی که به طالع بینی اعتقاد دارند، زمانی که می خواهند ازدواج کنند، ماه تولد فرد مقابل را نیز مدنظر قرار می دهند.

فروردین؛ باهوش و ماجراجو

زن فروردین زنی زیبا و اعجاب انگیز است، راحت عاشق می شود ، او همیشه خوشمزه ترین کلوچه ها و کیک ها را در خانه دارد، توانایی و اعتماد به نفسش هم بالا است . او به عنوان یک زن به شدت وفادار است اما اگر بخواهید کم تر از او محبت کنید، عصبانی می شود و احتمال این که شما را ترک کند وجود دارد. این زن ماجراجو و جذاب است و نباید او را ناامید کنید.

زن متولد فروردین چه مردی را دوست دارد ؟

مرد دارای اعتمادبه نفس را دوست دارد اما از مرد مغرور بیزار است . او همچنین از یک مرد تنبل ، خودخواه و خودرای نیز خوشش نمی آید و مردی را دوست دارد که در کارهای خانه، دانشگاه به او کمک کند. عاشق بودن بیش از حامی بودن برای یک نظر فروردین به چشم میاید و زن فروردینی عاشق مردی است که در عشق و عاشقی قوی عمل می کند و برایش گل و هدیه می خرد و به او حرف های قشنگ می زند. زن متولد فروردین، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود .

زن متولد فروردین با متولدین این ماه ها سازگار تر است :

فروردین،مرداد، مهر، آذر

اردیبهشت ثابت باهوش و وفادار

البته که با زن اردیبهشتی جر و بحث هایی خواهید داشت اما احترام در آن حفظ می شود و در نهایت اتفاقات مثبتی رقم خواهد خورد. زن اردیبهشتی به شدت باهوش است و در ابراز عشق به صورت فیزیکی، مهارت بسیار زیادی دارد و می توانید عشق و هیجان را در جسم و ذهن و روح او مشاهده کنید. زن اردیبهشتی زنی ثابت قدم و وفادار است؛ او مادری فوق العاده برای فرزندانش خواهد بود .

زن اردیبهشت از چه مردی خوشش می آید؟

زنان متولد اردیبهشت مرد دارای اعتماد به نفس، شجاع را دوست دارد و دوست ندارد مرد ایده آلش برای هر چیزی عذرخواهی کند . زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که خود واقعیش باشد و این احساس را در آنها ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. برای به دست آوردن این زن باید تلاش کنید و دوست واقعی او باشید، به حرف هایش گوش دهید.

ماه های جور با متولد اردیبهشت

تیر، مرداد، شهریور،آبان و اسفند

خرداد؛ سازگار و روراست

ویژگی مثبت زن خرداد ماهی این است که حامی‌ترین و عاشق‌ترین زنی است که می‌توانید زندگی با او را تجربه کنید. البته که علایق او تغییر می‌کند اما زن خرداد به دنبال زیبایی است، خلاقیت بالایی دارد و وفاداری و محبتش بی‌نهایت است. او دقیقا نیمه دیگر وجود شما خواهد شد.

زن متولد خرداد چه مردی را دوست دارد ؟

مردان مهربانمردانی که خوب گوش می دهندمردانی که شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستندمردان با اعتماد به نفس بالامردانی که شوخ طبع هستندمردانی که قدردانی می کنند

زن متولد خرداد با متولدین این ماه ها سازگار تر است :

خرداد، مرداد، شهریور،مهر، آذر،دی و بهمن

تیر متعهد و راستگو

اگر به دنبال یک زن وفادار و پایدار از لحاظ احساسی هستید، حتماً با زن متولد ماه تیر ازدواج کنید. زنان تیر ماهی عاشق زندگی در کنار خانواده هستند و عاشق این هستند که ازدواج کنند و زندگی تشکیل بدهند. هنگامی که با زن تیر ماهی ازدواج کنید، یعنی با یک زن متعهد ازدواج کرده‌اید که هرگز به شما دروغ نمی گوید. او شبیه به یک گرگ از زندگی خودش به شدت محافظت می کند. همیشه نیت خوب و پاک دارد و می تواند بهترین همسر برای‌تان باشد.

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند:

مردان برجسته که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند.مردی که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.مردان با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود می کنند.مردی که خوشحال کردن دیگران را بلد باشد.مردی که احساس امنیت بدهد و مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند.مرد جذابی که شجاع باشد.

ماه های جور با متولدین تیر:

مرد متولد آبان ، اسفند،اردیبهشت، شهریور ماه

مرداد؛ با انگیزه و حامی

زن ماه مرداد هر چیزی را که بخواهید به شما میدهد اما مراقب باشید که به یکباره تغییر روحیه ندهد. زن مردادی فراز و فرود های زیادی دارد و اگر به چیزی که می خواهد نرسد ؛ هرگز تاب و تحمل نداشته و رفتارش تغییر می کند و به کسی که دوستش دارد هم می تواند صدمه زیادی بزند. هرگز نمی تواند تحمل کند که چیزی کمتر از آنچه که می خواهد را به او بدهید.

مرد مورد علاقه ی زن مرداد

زنان مردادی مردی را دوست دارند که در اجتماع محبوب باشد و دیگران او را تحسین کنند.مرد ی که او را غافلگیر کرده و کاری کند هیجان زده شود.مردی که بسیار صادق و وفادار است .آنها مردهای قوی و پرقدرت را دوست دارند.

ماه های جور با متولد مرداد ماه

پیوند زن متولد مرداد با مرد فروردین و اردیبهشت بسیارخوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد خردادی و تیرماهی و مرداد مهر بهمن اسفند ازدواجی خوب است .

شهریور؛ صبور و قدردان

زن شهریور ماهی به شدت در مورد تشخیص درست از غلط مهارت دارد و می داند که دقیقا باید چه کاری انجام دهد و با چیزی شوخی ندارد. در انجام کارهایش جدی است . اگر عشقش را به شما ابراز کند، بدانید که نهایت صداقت را دارد و در این امر هرگز دروغ نمی گوید و شما به عنوان همسرش، باید یاد بگیرید که چگونه حس شوخ طبعی داشته باشید.

زن متولد شهریور چه مردی را دوست دارد ؟

مردی که هم سنگ صبور هم حامی او باشد.مردانی که به احساسات همسران خود احترام بگذارند وآن ها را درک کنند.مردی که با مادرش ارتباط خوبی برقرار کند.مردی که توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشد.مردی که حامی و پشتیبان باشد .

طالع بینی ازدواج زن شهریور با چه ماهی خوب است ؟

ازدواج زن شهریور با مرد فروردین یک ازدواج پر از هیجان است.ازدواج زن شهریور با مرد تیر نیز خوب است و آنها می توانند که یکدیگر را کامل کنند.زن شهریور می تواند با مرد آبان هم رابطه ی هیجان انگیز و پایداری را تجربه کند و ازدواج آن ها بسیار خوب است.ازدواج زن شهریور و مرد ماه دی نیز ازدواج خوبی است.

مهر؛ وفادار و اجتماعی

زنان مهر ماهی برای همسرشان جزء بهترین زنان هستند. معمولاً در مورد چیز های مختلف فکر می کنند. اهداف بلند مدت در ذهن دارند که همین شما را به هیجان در می آورد. زن مهر ماهی زنی مهربان است و شما را خیلی خوب درک می کند . او عاشق رابطه زناشویی و انجام کار های رمانتیک است و همیشه دوست دارد با شما تجربه های جدید داشته باشد.

زن متولد مهر چه مردی را دوست دارد؟

مردی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.مردی که برای اظهار عشق و علاقه از خلاقیت خود استفاده کند.مردی که خسیس نیست و دست و دلباز است .مردی که بیان منطقی و مودبانه دارد و برای احساسات او ارزش قائل است .

زن متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند؟

مرد فروردین ،خرداد ،تیر ،مرداد ،شهریور ،مهر ،آذر،اسفند

آبان؛ قوی و احساساتی

زن آبان هم می تواند همسر بسیار خوبی باشد. البته شاید گاهی اوقات درخواست هایی از شما داشته باشد که بیش از حد توان تان است اما بلاخره پتانسیل این را دارد که لحظات خوبی را برای شما ایجاد کند. از لحاظ رابطه زناشویی هم هیجان زیادی را به شما می دهد و همیشه در این مورد عالی عمل می کند.

زن آبان باید با چه مردی ازدواج کند؟

مردی که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند.مردی که عشق و محبت را به اوشیوه ی درستی انتقال دهد.مردی که دارای خصوصیات اخلاقی مثل متانت ، وفاداری ، قدرت احساس باشد.

ازدواج زن متولد آبان با چه مردی موفق است ؟

زن آبان و مرد فروردین ازدواج موفقی خواهند داشت .زن آبان و مرد خرداد نیز ازدواجی خوب و موفق را تجربه خواهند کرد.ازدواج زن آبان و مرد تیر ازدواجی سرشار از موفقیت خواهد بود.ازدواج زن آبان و مرد مهر نیز به سعادت و خوشبختی می رسد.زن آبان و مرد اسفند ازدواجی سرشار از هیجان خواهند داشت.

آذر؛ نفوذپذیر و شوخ طبع

زنان آذر ماهی هر کاری را که دوست داشته باشند انجام می دهند. اگر می خواهید که در زندگی بیخیال باشید و حرص و جوش نخورید، با زن آذر ماهی ازدواج کنید. آنها عاشق آزادی هستند تا این که بخواهند تعهد داشته باشند اما اگر ازدواج کنند، وفادار خواهند بود. آن ها در هر صورت به برنامه ریزی های خلاقانه خودشان علایق بیشتری دارند اما همسران خوبی هستند؛ به شرطی که شما هم به علایق آنها اهمیت بدهید.

ازدواج زن متولد آذر با چه مردی خوب است ؟

آذر با فروردین، خرداد، مهر و بهمن

دی؛ سخت کوش و مستعد

زن دی ماهی زنی خانه دار اما در شغل بیرون هم موفق است و در نگهداری های بچه ها هم بسیار عالی عمل می کند. یک ازدواج شاد را برای شما به ارمغان می آورد. هنگامی که با زن دی ماهی ازدواج می کنید، بدانید که همه چیز سر جای خودش است . او به شدت منظم بوده و می داند که دقیقاً در چه تایمی باید چه کاری انجام دهد.

زن متولد دی با چه مردی ازدواج خوب دارد ؟

ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است.

بهمن؛ جذاب و عاقل

زنان بهمن ماهی زنانی قوی و مستقل هستند، خودخواه نیستند و علاوه بر رضایت خودشان به رضایت همسر هم فکر می کنند. فقط تنها چیزی که آن ها را خسته می کند، یکنواختی است و نمی توانند این مسئله را تحمل کنند. این خانم ها افراد باهوشی هستند و همسر خوبی بوده و می توانند شرایط را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد ؟

مردی که از جهت شخصیتی، هوش و درک کلی با او برابر باشد.دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ طبع، باهوش و جذاب باشد.گوشه گیر و تنها نباشد .از نظر هوش با او برابری کند .روراست، صمیمی و بی ریا باشد.جروبحث، پرخاش نکند.

پیوند زناشویی بهمن با کدام ماه ها خوب است ؟

بهمن با خرداد، مرداد،آذر و اسفند

اسفند؛ دلسوز و مشوق

اسفند ماهی ها به شدت در عشق ورزی عالی عمل می کنند. برای اینکه شما را خوشحال کنند، از هیچ چیز دریغ نمی کنند. آنها به شدت دوست داشتنی هستند و در ایجاد هیجان و سورپرایز خلاقیت دارند و می‌توانند بچه هایی برای شما تربیت کنند که از وجودشان لذت ببرید. البته گاهی اوقات مودی هستند اما اگر آنها را درک کنید، بهترین خواهند بود. زنان اسفندی زنانی باهوش و وفادار هستند.

زن اسفند با مرد چه ماهی ازدواج با سعادت دارد؟

ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت ازدواجی بسیار خوب است.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد ماه تیر نیز ازدواجی همراه با خوشبختی و سعادت خواهد بود.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مرداد نیز خوب است.ازدواج زن اسفند با شهریورنیز بسیار خوب و موفق است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.